abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29620022
never be serious on fok pleasse
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29620042
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:15 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Je bent zo cute als je boos bent.
goh ben zo relaxt als wat?
djezusssssssssss
lollllllllll
heey doeiiiiiiiiiii
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_29620044
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:15 schreef Mukie het volgende:

[..]

Zegt hij ook niet, zie iets hierboven
Hij zegt anders dat de mentale kwestie slechts een gevolg is, daar ben ik het niet mee eens...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:18:52 #254
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29620071
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:16 schreef zhe-devilll het volgende:
never be serious on fok pleasse
Wetenschap,Filosofie & Levensbeschouwing: Zegt mij al genoeg.

Uit de faq:

Respecteer elkaar
Zoals eerder gezegd, in een forum met een breedte als WFL komen vele verschillende meningen, achtergronden en wereldbeelden met elkaar in aanraking.
Deze botsen wel eens, je kan het natuurlijk nooit met iedereen eens zijn.
Maar respecteer elkaar wel ondanks soms fundamentele meningsverschillen; afkraken en flamen zorgt niet voor een goede discussie of prettige sfeer.
Je medeposters zijn je gesprekspartners, niet je vijanden.

Speel niet op de man

Dit is gerelateerd met de vorige richtlijn. Als je het niet met iemand eens bent, val dan zijn/haar argumenten aan, en niet de poster zelf. Op de man spelen is een zwaktebod, en het leidt maar al te vaak tot een flamewar, probeer het dus niet te doen.

Nog meer onvolwassen comments?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:19:10 #255
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_29620075
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Wat is nu je punt?
Waar wil je nu naartoe met die hele discussie?Dames op hun knieen om jouw ultieme fantasie te doen opbloeien? Nml hoezee je bent een man? Je bent top en geweldig? Je red ons van onze ondergang?Zonder jou kunnen wij niet bestaan?
Man get real aub.
Woorden, de, mond, leggen, in. Je mag zelf deze 4 woordjes in de juiste volgorde leggen. Ik vind dat je nogal irrationeel reageert.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:19:44 #256
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29620082
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:19 schreef Nickthedick het volgende:

Woorden, de, mond, leggen, in. Je mag zelf deze 4 woordjes in de juiste volgorde leggen. Ik vind dat je nogal irrationeel reageert.
Ze hapt snel ... ik vindt het wel wat hebben.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:19:58 #257
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29620086
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:17 schreef djenneke het volgende:

[..]

Hij zegt anders dat de mentale kwestie slechts een gevolg is, daar ben ik het niet mee eens...
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Mijn punt is: dat die 2 zaken onafscheidelijk zijn. Zoals jij het beschrijft zijn het 2 verschillende zaken terwijl het in principe hetzelfde is; mentale vrijheid bestaat niet zonder fysieke vrijheid en vice versa.
Het hangt samen. Dat bedoelde ik
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:24:13 #258
106776 Nickthedick
pi_29620133
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:17 schreef djenneke het volgende:

[..]

Stel dat de vrouw niet verkracht wordt maar wel opgesloten (een puur fysieke daad). De vrouw krijgt voedsel etc. kortom alles om in haar levensbehoefte te voorzien. De opsluiter praat echter niet met haar. Wil jij dan zeggen dat deze puur fysieke motieven van de dader geen enkele invloed hebben op de mentale gesteldheid van het slachtoffer? Dat is toch wat jullie beweren?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:24:24 #259
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29620136
Volgens mij zijn de vrouwen van Fok zeer verdeeld als het gaat om verkrachting. Is het nu wel of niet vekrachting? Is het mentale of fysieke onderdrukking? Ze zullen allemaal iets anders antwoorden.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:25:15 #260
106776 Nickthedick
pi_29620151
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:19 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Ze hapt snel ... ik vindt het wel wat hebben.
Misschien wil ze wel een date met je.
pi_29620153
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:12 schreef -Angel- het volgende:

[..]

Maar volgens mij zal Brennie nee antwoorden.
Een verkrachting is een fysieke onderdrukking die een emotionele onderdrukking tot gevolg heeft (meestal)
Pesten is een mentale onderdrukking, er even vanuit gaande dat het om woorden gaat.

Verkrachting is uiteindelijk beide, dus ja het klopt.. maar ik legde het uit zonder de consequentie te bespreken. Het was puur letterlijk uitgelegd, beide voorbeelden, los vanmekaar. ( verkrachting= fysiek vasthouden, pesten = mentaal aantasten.)
Had beter het latere voorbeeld van Mukie kunnen nemen.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_29620175
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:24 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Stel dat de vrouw niet verkracht wordt maar wel opgesloten (een puur fysieke daad). De vrouw krijgt voedsel etc. kortom alles om in haar levensbehoefte te voorzien. De opsluiter praat echter niet met haar. Wil jij dan zeggen dat deze puur fysieke motieven van de dader geen enkele invloed hebben op de mentale gesteldheid van het slachtoffer? Dat is toch wat jullie beweren?
Jij wil beweren dat dit geen mentale mishandeling is?
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:27:50 #263
106776 Nickthedick
pi_29620186
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:25 schreef Brennie het volgende:

[..]

Een verkrachting is een fysieke onderdrukking die een emotionele onderdrukking tot gevolg heeft (meestal)
Pesten is een mentale onderdrukking, er even vanuit gaande dat het om woorden gaat.
Mentale onderdrukking kan (in veel gevallen) een slechte gezondheid tot gevolg hebben (fysiek). Zijn die 2 dan niet onlosmakelijk met elkaar verbonden?
pi_29620213
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Mijn punt is: dat die 2 zaken onafscheidelijk zijn. Zoals jij het beschrijft zijn het 2 verschillende zaken terwijl het in principe hetzelfde is; mentale vrijheid bestaat niet zonder fysieke vrijheid en vice versa.
Niet per definitie, maargoed.. heb het nu uitgelegd.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_29620218
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:27 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Mentale onderdrukking kan (in veel gevallen) een slechte gezondheid tot gevolg hebben (fysiek). Zijn die 2 dan niet onlosmakelijk met elkaar verbonden?
Ik denk dat je geen fysieke onderdrukking hebt zonder mentale onderdrukking. Terwijl je wel degelijk mentale onderdrukking hebt zonder fysieke onderdrukking. Zoals Brennie al zegt: Pesten...
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:30:04 #266
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_29620223
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:25 schreef Nickthedick het volgende:

Misschien wil ze wel een date met je.
Nee, dank je het is wel een mannenhater.

Overigens voor degene die niets te doen hebben dit is wel een interresant artikel om een keer door te lezen -> Was it rape? The function of women's rape myth acceptance and definitions of sex in labeling their own experiences.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:30:07 #267
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29620227
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:24 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dit zie ik iig niet als een fysieke vernedering, eerder mentaal.
De daad is fysiek, correct. Maar de rest hangt af van de mentale gesteldheid van die persoon.
pi_29620247
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:45 schreef FuifDuif het volgende:
Mijn stelling:
Onafhankelijke vrouwen bestaan niet. Ze zijn slechts schijn-onafhankelijk. De mogelijkheden van de vrouw worden veilig gesteld door de wet en bovenal de mannelijke goedkeuring.
Wat een prachtige stelling Geweldig gewoon, zo heb ik er nooit over gedacht.. Kan ik eindelijk eens de confrontatie weer eens opzoeken

(serieus )
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:31:17 #269
106776 Nickthedick
pi_29620248
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:26 schreef djenneke het volgende:

[..]

Jij wil beweren dat dit geen mentale mishandeling is?
Jij hebt het over motief, ik kijk puur vanuit het slachtoffer. Btw hoeft het motief van de dader geen mentale onderdrukking te zijn; seriemoordenaars zijn bijvoorbeeld bijna nooit geinteresseert om het slachtoffer mentaal te beinvloeden omdat ze hun slachtoffer niet eens als 'persoon' zien.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:31:36 #270
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29620251
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:29 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk dat je geen fysieke onderdrukking hebt zonder mentale onderdrukking. Terwijl je wel degelijk mentale onderdrukking hebt zonder fysieke onderdrukking. Zoals Brennie al zegt: Pesten...
Slaan vinnik hier een goed voorbeeld van.
Fysieke onderdrukking, maar niet noodzakelijk een mentale.
Hier is het dus wel "een gevolg van".

Maar inderdaad fysiek en mentaal gaan gepaard.
pi_29620274
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:31 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Jij hebt het over motief, ik kijk puur vanuit het slachtoffer. Btw hoeft het motief van de dader geen mentale onderdrukking te zijn; seriemoordenaars zijn bijvoorbeeld bijna nooit geinteresseert om het slachtoffer mentaal te beinvloeden omdat ze hun slachtoffer niet eens als 'persoon' zien.
Seriemoordenaars wensen toch meestal vooral hun slachtoffers eerst te martelen. Leed te zien. Noem dat maar niet mentaal. Ik denk meer vanuit en slachtoffer perspectief en daderperspectief...
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:33:21 #272
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29620277
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:45 schreef FuifDuif het volgende:
Mijn stelling:
Onafhankelijke vrouwen bestaan niet. Ze zijn slechts schijn-onafhankelijk. De mogelijkheden van de vrouw worden veilig gesteld door de wet en bovenal de mannelijke goedkeuring.
Deels mee eens.
Het is immers niet geheel schijn.
pi_29620293
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:31 schreef Mukie het volgende:

[..]

Slaan vinnik hier een goed voorbeeld van.
Fysieke onderdrukking, maar niet noodzakelijk een mentale.
Hier is het dus wel "een gevolg van".

Maar inderdaad fysiek en mentaal gaan gepaard.
Als het slaan slechts tot doel had de vrouw fysieke pijn aan te doen wel, maar ik denk dat er toch altijd wel meer achter zit. Kleinhouden met name.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:34:38 #274
106776 Nickthedick
pi_29620298
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:30 schreef Mukie het volgende:

[..]

Dit zie ik iig niet als een fysieke vernedering, eerder mentaal.
De daad is fysiek, correct. Maar de rest hangt af van de mentale gesteldheid van die persoon.
Tel daar marteling bij op een je hebt beide. Schaakmat.
  zondag 14 augustus 2005 @ 02:35:41 #275
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_29620313
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 02:33 schreef djenneke het volgende:

[..]

Seriemoordenaars wensen toch meestal vooral hun slachtoffers eerst te martelen. Leed te zien. Noem dat maar niet mentaal. Ik denk meer vanuit en slachtoffer perspectief en daderperspectief...
Hoeft niet perse. Martelen is een onderdeel van het moorden, maar niet iedere seriemoordenaar doet dit. Btw je leeft ook niet lang genoeg om dit als een mentale onderdrukking te kunnen zien toch?

Dit is niet altijd om leed te zien, sommigen zien het als een kunst of zelfs een gunst naar de maatschappij toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')