Noem jij de reacties hier van jou en die angel intelligent?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan moet je nu wel enorm zitten te soppen op je stoel.![]()
Zoals ik al eerder zei, ja.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:07 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dus het is een mentale alswel een fysieke onderdrukking?
Ja, figuur,bashen kan ik ook. Er werd gevraagd een voorbeeld te geven van fysieke en mentale onderdrukking. Als het puur om de handeling gaat dan is verkrachting een fysieke onderdrukking.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Thank you for making my point (ik probeer mensen een beetje na te laten denken; gelukkig is dat bij jou gelukt).![]()
Sorry, maar het gaat om de vrouw... in zo'n geval bestaat er wel degelijk afhankelijkheid zonder dat de dader haar mentaal probeert te beinvloeden.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan is het geen vrouw meer in de ogen van die persoon.
Waarom wil je dit zo graag weten?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:07 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dus het is een mentale alswel een fysieke onderdrukking?
Dat geldt voor mannen evengoed.quote:
In hechtinghouden is niet bedoeld om mentaal te beinvloeden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Sorry, maar het gaat om de vrouw... in zo'n geval bestaat er wel degelijk afhankelijkheid zonder dat de dader haar mentaal probeert te beinvloeden.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:08 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, figuur,bashen kan ik ook. Er werd gevraagd een voorbeeld te geven van fysieke en mentale onderdrukking. Als het puur om de handeling gaat dan is verkrachting een fysieke onderdrukking.
Natuurlijk zijn er emotionele consequenties en is het een vernedering.. maar ik doelde bij : ' mentale onderdrukking op een andere vorm. Consequent gepest worden is een mentale onderdrukking. Verkracht worden heeft emotionele gevolgen, maar is geen mentale onderdrukking in de letterlijke en concrete zin van het woord.
Je legt het nu zo uit alsof ik verkrachting verzacht, terwijl je best begrijpt wat ik bedoel.
Verkrachting is hier nl zowel een fysieke als mentale onderdrukking.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
Fysieke onderdrukking: Geslagen worden.
Mentale onderdrukking: niet de mentale kracht kunnen vinden om vernedering te weerstaan,waardoor het zelfespect verloren gaat en afhankelijkheid kan optreden. Bv aanhoudelijk pesten.
Mijn punt is: dat die 2 zaken onafscheidelijk zijn. Zoals jij het beschrijft zijn het 2 verschillende zaken terwijl het in principe hetzelfde is; mentale vrijheid bestaat niet zonder fysieke vrijheid en vice versa.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:08 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ja, figuur,bashen kan ik ook. Er werd gevraagd een voorbeeld te geven van fysieke en mentale onderdrukking. Als het puur om de handeling gaat dan is verkrachting een fysieke onderdrukking.
Natuurlijk zijn er emotionele consequenties en is het een vernedering.. maar ik doelde bij : ' mentale onderdrukking op een andere vorm. Consequent gepest worden is een mentale onderdrukking. Verkracht worden heeft emotionele gevolgen, maar is geen mentale onderdrukking in de letterlijke en concrete zin van het woord.
Je legt het nu zo uit alsof ik verkrachting verzacht, terwijl je best begrijpt wat ik bedoel.
Zie mn post ergens boven.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
[..]
Verkrachting is hier nl zowel een fysieke als mentale onderdrukking.
Een verkeerd voorbeeld misschien of iig met iets te weinig uitleg
Nee, het is er een logisch gevolg van.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
In hechtinghouden is niet bedoeld om mentaal te beinvloeden?
Dat is het natuurlijk wel.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
In hechtinghouden is niet bedoeld om mentaal te beinvloeden?
Zekersquote:
Got itquote:
Dus jij denkt dat een verkrachter slechts een fysieke daad pleegt? Ik weet wel zeker van niet...quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, het is er een logisch gevolg van.
Wat is nu je punt?quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Mijn punt is: dat die 2 zaken onafscheidelijk zijn. Zoals jij het beschrijft zijn het 2 verschillende zaken terwijl het in principe hetzelfde is; mentale vrijheid bestaat niet zonder fysieke vrijheid en vice versa.
Het punt was dat het een fout voorbeeld was.quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat is nu je punt?
Waar wil je nu naartoe met die hele discussie?Dames op hun knieen om jouw ultieme fantasie te doen opbloeien? Nml hoezee je bent een man? Je bent top en geweldig? Je red ons van onze ondergang?Zonder jou kunnen wij niet bestaan?
Man get real aub.
Zegt hij ook niet, zie iets hierbovenquote:Op zondag 14 augustus 2005 02:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat een verkrachter slechts een fysieke daad pleegt? Ik weet wel zeker van niet...
heey i am out of here!'quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het punt was dat het een fout voorbeeld was.
Doe eens rustig en reageer op een volwassen, nadenkende manier aub.
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Noem jij de reacties hier van jou en die angel intelligent?
Sorry je bent nog verder van huis dan ik hoopte
quote:Op zondag 14 augustus 2005 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
heey i am out of here!'
hahaha...come on.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |