Wil je het fijne van weten, hoe het allemaal werkt klik dan hierquote:Voor Linux installatie:
1) Download de linux client op: http://www.find-a-drug.org.uk/fadv125g.tgz
2) Pak de tar file uit, bijvoorbeeld door mkdir fadv; cd fadv; tar zxvf ../fadv125g.tgz
3) Vul de correcte gegevens in bij het fadsetup programma, bv ./fadsetup -email jouw@email.com -nickname fokker -country Netherlands -team 2047. Gebruik ./fadsetup -help voor alle mogelijke opties.
4) Fadsetup start think direct op. Je kunt think (opnieuw) starten met het loader programma.
5) Voortgang kun je bekijken door ./server -list.
voor het verdere instelllen van oa het subteam FOKschaap kijk hier
Heeft iemand hier nog iets over gehoord? ik kan er niks meer van terug lezen! Ik zou het wel leuk vinden om te horen dat er ook echt is mee wordt gedaan... Dat alles toch ook echt wordt gebruikt in het onderzoek dat plaatsvindt naar de verschillende projecten die wij uitvoeren met ons allenquote:Whehe daar werk ik, bij het NIH dan. Ik zal eens even informeren of ze wel echt meedoen Ik werk zelf aan meerdere onderwerpen trouwens, voornamelijk virologie, toegespitst op HIV en 'kankerverwekkende' virussen. Val mooi in de doelgroep dus en zal het programmaatje ook eens installeren.
done.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:19 schreef mcintosh het volgende:
Ik zou het wel leuk/handig vinden als de link naar de stat pagina in de OP wordt gezet, alsmede de link naar het tweakers forumgedeelte over DPC, daar kijk ik toch ook altijd even...
Dus http://fad.qik.nl en http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5
alleen fad.qik.nl stond er niet meer de andere stond er wel....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:19 schreef mcintosh het volgende:
Ik zou het wel leuk/handig vinden als de link naar de stat pagina in de OP wordt gezet, alsmede de link naar het tweakers forumgedeelte over DPC, daar kijk ik toch ook altijd even...
Dus http://fad.qik.nl en http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/5
Nu staat het er dubbel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:29 schreef Eronymus het volgende:
[..]
alleen fad.qik.nl stond er niet meer de andere stond er wel....![]()
geeft niks.. heb wiki aangepast anders kun je het volgende keer weer doenquote:
Donequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef joosd het volgende:
uhm Fad.qik.nl linkje moet nog aangepast worden naar dit topic
Dan zou jij nummer 61 moeten zijnquote:
62quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dan zou jij nummer 61 moeten zijn
We wachten af tot je een job hebt ingeleverd
Hmm heb een AMD 64 3200+ en iets overclocked, maar kom hooguit tot een score van 200, momenteel draait ie stabiel op 2.07 GhZ @ 183 punten...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef Chris.nl het volgende:
Ik heb net een nieuwe pc gebouwd.
AMD Athlon 64 Processor 3500+ HyperTransport Technology
Op dit moment draai ik 2 jobs tegelijk en heb ik een totale CPU rating van 397
Ik kan het haast nie geloven dat ie zo snel gaat
Iemand anders ervaring met zo'n soort processor?
Met 1 job komt de cpu op 187, daarom probeerde ik net ook 2 jobs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:00 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hmm heb een AMD 64 3200+ en iets overclocked, maar kom hooguit tot een score van 200, momenteel draait ie stabiel op 2.07 GhZ @ 183 punten...
En wat geeft ie aan voor punten als je maar 1 job draait?
Bijna. Ik zit in een veel te duur hotel in boston, morgen vlieg ik naar huis.quote:
Ik loop 6 uur achter. Morgen avond is voor jullie al maandag ochtendquote:Niet morgen flushen hoor! Maandag pas!!!
Ik heb 836 jobs klaar staan om te flushen. Ik durf niet echt een schatting te maken, maar denk dat het ergens tussen de 1 en 1.5M zal zitten. Ik had gehoopt op 2M voor ik weggingquote:Nu gaat het echt lukken.
nog 2 goede nachtjes slapen dan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:51 schreef Fjolle het volgende:
(Oh en voor iedereen die het nu nog niet snapt: Fjolle is het gelukkigste schaapje uit onze wej.)
Dat moet wel lukken.quote:
OMG.... die tweakers gaan niet weten watskebeurtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:06 schreef devzero het volgende:
Ik heb 836 jobs klaar staan om te flushen. Ik durf niet echt een schatting te maken, maar denk dat het ergens tussen de 1 en 1.5M zal zitten. Ik had gehoopt op 2M voor ik wegging
Wow, 836 jobs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:06 schreef devzero het volgende:
Ik heb 836 jobs klaar staan om te flushen. Ik durf niet echt een schatting te maken, maar denk dat het ergens tussen de 1 en 1.5M zal zitten. Ik had gehoopt op 2M voor ik wegging
1.5 miljoen punten???? god allemachtig daar zou ik ongeveer 6 maanden voor moeten sparen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
K dan! slaap maar lekker lieverd!! ga ik nu ook doen!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:51 schreef Fjolle het volgende:
Ga je een avondje weg komt hier opeens ons topschaap voorbij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik ken hier een schaapje dat rustig slaapt vannacht.
(Oh en voor iedereen die het nu nog niet snapt: Fjolle is het gelukkigste schaapje uit onze wej.)
Met de winterflush doe ik ook op volle kracht mee, met 3 jobs tegelijkertijd kom ik op een totale CPU van 548.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:54 schreef Chris.nl het volgende:
Ik heb net een nieuwe pc gebouwd.
AMD Athlon 64 Processor 3500+ HyperTransport Technology
Op dit moment draai ik 2 jobs tegelijk en heb ik een totale CPU rating van 397
Ik kan het haast nie geloven dat ie zo snel gaat
Iemand anders ervaring met zo'n soort processor?
Onder welke naam sta je? Heb je al een mail gehad met password? Anders eerst registreren.quote:Op zondag 14 augustus 2005 01:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb net m'n eerste job ge-upload. Hoe gaat 't nu verder in z'n werk? Het clicken op Register op http://fad.qik.nl/ heeft niet veel zin: 'No user found with given name'. Of ben ik te ongeduldig?
Goeie actie Sanne.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:35 schreef Sanne het volgende:
Ik heb achter de schermen wat aandacht gevraagd voor een berichtje op de weblog of de frontpage. Ik hoop dat ze (er dit keer wel) wat mee doen.
Dat doe je goed!quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, mijn eerste job is op 16% in 208 seconden
Zie je, je kan ook niet gewoon ff een weekje of wat afgeleid rakenquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:12 schreef Sanne het volgende:
ElisaB
Hij staat automatisch op jobs versturen, je had het kunnen uitzetten mits je de topics gevolgd had.
Je gaat me zeker niet meer vertellen waar het staat hèquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:12 schreef Sanne het volgende:
je had het kunnen uitzetten mits je de topics gevolgd had.
Hoe je dat automatisch flushen uitzet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat me zeker niet meer vertellen waar het staat hè![]()
wel weer aan zetten dan morgen he?quote:
De 2,8 GHz Pentium 4 heeft toch Hyper-Threading Technology ??? Volgens mij kan je 2 jobs tegelijk draaien dan kom je op een dubbele CPU rating. Probeer dat maar eens in de setup in te stellen en kijken wat ie dan doetquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n 2,8 GHz Pentium 4 doet nog niet echt z'n best. Hij is net zo 'snel' (THINK rating) als een Celeron 2.0 GHz
.
Is het draaien van 2 jobs tegelijk hetzelfde als 2 copies of THINK?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:32 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
De 2,8 GHz Pentium 4 heeft toch Hyper-Threading Technology ??? Volgens mij kan je 2 jobs tegelijk draaien dan kom je op een dubbele CPU rating. Probeer dat maar eens in de setup in te stellen en kijken wat ie dan doet![]()
JAJAJAJAJA, dat instellen in de setup, op save drukken, programma afsluiten en opnieuw starten.. ik ben benieuwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is het draaien van 2 jobs tegelijk hetzelfde als 2 copies of THINK?
Ik heb hier wel HyperTreading op zitten.
Nog niet te zien. Ik zal nog es ff opnieuw opstartenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:18 schreef Chris.nl het volgende:
Zie je al wel een 2e THINK Job information venster?
[edit] ik moet soms een paar keer op save drukken in de setup voordat een verandering echt wordt doorgevoerd. Maar het zou met een HyperTreading processor toch echt moeten lukken.
Niet? Als ik op m'n CPU nog 'ruimte' over hebben, is het toch handiger om twee jobs tegelijk te kunnen draaien?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:50 schreef mcintosh het volgende:
Ehm twee jobs draaien heeft geen zin hoor...
Ja, maar FaD gebruikt voor een job standaard alle beschikbare CPU kracht. Dus als je niks op je PC doet, gebruikt ie als het goed is 100% van je CPU, kjk maar eens bij taakbeheerquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet? Als ik op m'n CPU nog 'ruimte' over hebben, is het toch handiger om twee jobs tegelijk te kunnen draaien?
Bij mij zit ie strak op 50%. De andere 50% gebruikt System Idle Process (dus niets gebruikt die andere helft ...).quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja, maar FaD gebruikt voor een job standaard alle beschikbare CPU kracht. Dus als je niks op je PC doet, gebruikt ie als het goed is 100% van je CPU, kjk maar eens bij taakbeheer
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:15 schreef Fjolle het volgende:
Je mail is verstuurd Roel_Jewel. Je kunt je dus nu aanmelden voor het schaap.
Bèèèèèèèèèèh!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:22 schreef Fjolle het volgende:
En Roel_Jewel is nu een officieel schaap (nummer 62 al). Welkom.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nu eindelijk twee jobs tegelijk draaien.
CPU ratings 105 en 148.
Hoe zit dat eik met die progress percentages? Die zie je soms een sprintje nemen en daarna gebeurt ineens vrij weinig ...
Nee hoor. Het aantal punten wordt berekend aan de hand van: CPU-rating * aantal uur. Dus het maakt niet uit of je lange of korte jobs hebt. Zie OP voor een link naar de gemiddelde job-lengtes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit er nog verschil in punten tussen bijvoorbeeld 1gs4-q1 of 3erk-q1? Dan weet ik wat ik moet selecteren.
Nee, er zit geen verschil in punten. Punten zijn afhankelijk van je CPU-rating en de hoeveelheid secondes die er aan een job gewerkt wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit er nog verschil in punten tussen bijvoorbeeld 1gs4-q1 of 3erk-q1? Dan weet ik wat ik moet selecteren.
Staat ie in FADspy bij uploaded of in de Queue van THINK zelf? Da's nogal een verschilquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heb ik een job bij Uploaded staan als ik het connection plan op None heb staan?
Is dat niet de eerste job die je hebt gedaan voordat je je aan kon melden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heb ik een job bij Uploaded staan als ik het connection plan op None heb staan?
In THINK als Uploadedquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:57 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Staat ie in FADspy bij uploaded of in de Queue van THINK zelf? Da's nogal een verschil![]()
Nope. Die had ik al verstuurd, zeg maar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:58 schreef Maggie het volgende:
[..]
Is dat niet de eerste job die je hebt gedaan voordat je je aan kon melden?
Ik had nu ook wat jobs op voorraad staan. heb die maar uitgebreid ...quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef Chris.nl het volgende:
'k had me eerste bericht nog aangepast Roel...
Volgende keer in de Queue op "Receive" klikken en 10 jobs binnenhalen, dan heb je een kleine rezerve.
Sterker nog het heeft al een paar keer op het got dpc gedeelte gestaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Zeg... ik wil de spanning niet verbreken of zo. Maar de andere teams kunnen als ze willen toch meelezen hier? Er zal toch wel iemand zijn die dit topic in de gaten houdt? Dan weten ze al lang dat wij hier morgen mee komen
Ja, maar ze zullen net als wij geen idee hebben hoeveel er aan komt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Zeg... ik wil de spanning niet verbreken of zo. Maar de andere teams kunnen als ze willen toch meelezen hier? Er zal toch wel iemand zijn die dit topic in de gaten houdt? Dan weten ze al lang dat wij hier morgen mee komen
quote:Dan hebben we dinsdag ook weer mooie statsdoor al die regen is het gras goed gegroeid, dus die schaapies hadden genoeg te eten, ben benieuwd
btw: dit werd door Think gemeld op het Fad forum:
There will be no support available from 15 to 22 August (inclusive) due to annual holidays. E-mails to support@find-a-drug.org.uk will be answered later in the month.
There is a slight risk that the stats will fail during this period. (BT are doing some local network upgrades). If so they will resume on or around the 23 August. In the event of a stats failure no jobs should be lost.
bron: http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=5359
hoop dat de stats er de 15e nog wel zijn dan lol
Ze zullen ons echt niet meer inhalen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef ElisaB het volgende:
ROFLquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze zullen ons echt niet meer inhalen.
Hmmm, volgens mij komt er nog een update van punten, maar weet dat niet zeker... zou kunnen dat de punten bij de stats van dinsdag terecht komen, maar dat weet ik niet zeker, je punten staan er NU in ieder geval nog niet bij..quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Oei.. Een dag te vroeg geflushed.. Sorry ben een beetje brak van mn vakantie![]()
Gewoon Mr_rammstein.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef mcintosh het volgende:
En Mr_Rammstein... jouw punten staan er niet bij hoor... wat is jouw nickname?
Dan zijn die punten die hij heeft ge-upload nog voor de stats van dinsdag, mooiquote:
Heb je mijn eerder bericht gelezen over het kunnen ontbreken van stats va morgen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dan zijn die punten die hij heeft ge-upload nog voor de stats van dinsdag, mooi
Ik denk dat we idd maar zelden niet 1 gaan staan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:45 schreef mcintosh het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat als we straks weer gewoon elke dag gaan uploaden we heel vaak op nr. 1 zullen gaan staan met ons Fokschaapje
en iffy heeft al 5 of 6 dagen niet meer geflushed grmblquote:[message=23974082,noline; Gathering of TWEAKERS]Nightanimal schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:41[/message]:
Dan hebben we dinsdag ook weer mooie statsdoor al die regen is het gras goed gegroeid, dus die schaapies hadden genoeg te eten, ben benieuwd
btw: dit werd door Think gemeld op het Fad forum:
There will be no support available from 15 to 22 August (inclusive) due to annual holidays. E-mails to support@find-a-drug.org.uk will be answered later in the month.
There is a slight risk that the stats will fail during this period. (BT are doing some local network upgrades). If so they will resume on or around the 23 August. In the event of a stats failure no jobs should be lost.
bron: http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=5359
hoop dat de stats er de 15e nog wel zijn dan lol
Nog ff wachten he.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef Delnoy het volgende:
ik flush mijn hele handel door.... ik neem aan dat er toch wel enige automatisme in die update site zit!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef Fjolle het volgende:
Vóór de flush:
# Delnoy 123.041 punten
# Fjolle Schatting 150K
# mcintosh 62854
Alle puntjes helpen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Maggie het volgende:
Vergeleken bij jullie is het echt niksben wel pas donderdag begonnen
Maar bij mij geeft FaDdict 16534 aan...
Komt nog wel goed vandaagquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje jammer dat bij mij een job al de hele tijd op 98,9% hangt. De tweede gaat vrolijk door.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:31 schreef Fjolle het volgende:
dus hier komt mijn lijstje weer...
# Delnoy 123.041 punten
# Fjolle Schatting 150K
# mcintosh 62854
# Maggie 16.534
# sk888er 111.000
# roeji 124595
Ná de flush:
#delnoy 89238 (verschil is dus ruim 33000 punten)
# Fjolle 216325 (kan dus niet schatten)
# Roeji 355572 (of ik heb gigaveel jobs over het hoofd gezien of ik kan niet meer tellen. is bijna 3 keer zoveel als fadspy aangaf)
Gewoon op SEND klikken?quote:
firewall ofzoquote:Op maandag 15 augustus 2005 07:35 schreef Sanne het volgende:
Nog steeds niet gelukt.
[CGIREG ] (10522) Connection failure -3
we hebben 60 mensen in fokschaap zitten en ik denk dat 90% vanwege de megaflush alleen al flushedquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:16 schreef Delnoy het volgende:
ik denk dat wenog wel hoger gaan komen dan die 2,5 miljoen...ik heb geen idee hoeveel mesnen nog moeten flushen vandaag?
Damn, dat valt me toch behoorlijk tegen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:13 schreef joosd het volgende:
32941 Bruce117
Gedaan, maar nu heeft ie vanmorgen bij het opstarten van mn pc tóch weer gewoon de projectje geuploadquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:05 schreef Sanne het volgende:
Hoe je dat automatisch flushen uitzet?
Dat is simpel. In je setup. Rechtsklik op het ikoontje in je taakbalk rechts. Selecteer setup.
Tab General
Connectionplan NONE
save
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:46 schreef Jumparound het volgende:
hahaha sanne! goedzovrijnemen om te flushen
Ik heb net al mn puntjes ingeleverd
nog 3 kwartier voor de volgende stats update.. misschien staaan ze er dan wel tussen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:00 schreef devzero het volgende:
Niet eens een miljoenOp find-a-drug.biz (biz?) mis ik ook nog een paar honderd jobs die er wel tussen zouden moeten staan
Ik zag het, dacht al dat het je wat tegen zou vallen. Die paar honderd jobs zullen niet zoek zijn. Hoop ik tenminste.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:00 schreef devzero het volgende:
Niet eens een miljoenOp find-a-drug.biz (biz?) mis ik ook nog een paar honderd jobs die er wel tussen zouden moeten staan
Is ie al open?quote:
ik ook nietquote:
*jumparound that isquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:53 schreef Sanne het volgende:
update duurt nog een uur zegt jump net.
arme f5 knopquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:55 schreef joosd het volgende:
haha F5'en is frustrerend he
Hij is een sjembek dat zeurt en weet niet watskeburtquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:02 schreef Fjolle het volgende:
Alvast voor het feestje hier losbarst: Iedereen bedankt voor de enorme inzet.![]()
Dit is de laatste keer dat ik met zo'n onmogelijk idee kwam, want mijn ega kan inmiddels het woord fokschaap en flush en aanverwante zaken niet meer horen. Dat deze paal dus maar lang blijft staan.
sorry nog.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef Anitra het volgende:
* Anitra laat haar nek massaeren nu Sanne haar nagels er weer uit zijn![]()
2 miljoen nog wat... het is even wachten op de volgende updatequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef Roeji het volgende:
lachen!! Weet iemand al t precieze aantal punten van dit moment?
ik denk dat je punten wel veilig zijn tot een uurtje of 7 vanavond.. maar helemaal zeker weet ik (niemand) dat niet...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:08 schreef Roeji het volgende:
oke nog een vraagje: tot hoe laat uiterlijk flushen vandaag?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
sorry nog.![]()
![]()
maar het was wel leuk toch?
ga je nog door of stop je na vandaag?
I hate to be right in this case , maar ach uiteindelijk maakt het niet zoveel uit, punten aantal is gelijk, hoeveel jobs je ook draaitquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:20 schreef Chris.nl het volgende:
Mcintosh je had dus toch gelijk met een AMD 64 processor haal je met 1 job al alles uit je CPU, wanneer ie in taakbeheer al 100% aangeeft.
Ja zou leuk zijn, ben helaas niet zo'n schrijver...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:31 schreef Sanne het volgende:
Ok dan. Wie stelt er een berichtje op voor de frontpage of de weblog?
Het lijkt er wel op. Naja, afwachten op de laatste update.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:21 schreef Sanne het volgende:
Die paar honderd jobs zullen niet zoek zijn
Ik ben er ook een klein beetje bang voor, zou geen reden kunnen bedenken waarom ze er nu niet al bij staan...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op. Naja, afwachten op de laatste update.![]()
Site wordt nu ge-update...quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:01 schreef avw1982 het volgende:
Mijn punten zijn er nog steeds niet bij.
dat moet jah!quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:04 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Site wordt nu ge-update...
Als ik jumparound moet geloven hebben we de 3 miljoen gehaald?
ik las even... geilquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:07 schreef Sanne het volgende:
ik word gek!!!
hehe, oké... fad.qik heeft wat moeite met laden hier, maar ik geloof je!quote:
fa.qik overloaded denk ik... rustig aan schaapjesquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:10 schreef Eronymus het volgende:
fad.qik doet hier niks meer... maar deze wel
mooiquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:13 schreef avw1982 het volgende:
101.222 (3,35 %) Avw1982
Is wat anders dan de aangegeven 125k maar toch lekker.
Nope, wanneer iemand binnen 10 min meer dan 10 keer dezelfde pagina opvraagt (lees, 10 keer op F5 drukt) wordt de user voor een uur geblocked.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
fad.qik overloaded denk ik... rustig aan schaapjes
hoe handig van uquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Nope, wanneer iemand binnen 10 min meer dan 10 keer dezelfde pagina opvraagt (lees, 10 keer op F5 drukt) wordt de user voor een uur geblocked.
Jaja ik zal weer eens op certificaten-jacht gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:23 schreef 1-of-6Billion het volgende:
3*106![]()
![]()
![]()
![]()
Dat had niemand verwacht....Wat een prestatie!
BTW, * 1-of-6Billion] heeft ook [url=http://stats.findadrug.org.uk/certify.php?Nickname=1-of-6Billion&CertType=1&Size=Default]certificaat [/url
dan kan dat ding niet tellen. hoeveel zullen er nog komen?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef DukeBox het volgende:
[..]
Nope, wanneer iemand binnen 10 min meer dan 10 keer dezelfde pagina opvraagt (lees, 10 keer op F5 drukt) wordt de user voor een uur geblocked.
Ging jij toevallig nog 300k flushenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:31 schreef DukeBox het volgende:
[..]
nope, ik doe geen fad.. ben op dit moment bezig met ubero, maar nu ik daar op de top sta misschien binnenkort ecc2k weer leven inblazen.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:35 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ging jij toevallig nog 300k flushenDan zouden we toch nog boven TSC! Russia uitkomen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:33 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Jaja ik zal weer eens op certificaten-jacht gaan.
quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:39 schreef Fjolle het volgende:
Gefeliciteerd iedereen.![]()
(Er staan trouwens een hoop bij die niet van ons zijn.)
welkom in de kudde rickyBquote:Op maandag 15 augustus 2005 18:02 schreef rickyB het volgende:
Ik geloof dat ik het nog niet helemaal begrijp, maar ik ben bezig met de eerste ........
D'r staat onder het draaiende molecuul: m7150 9.77% 2 hits
Ben benieuwd, strax dus stap 3 van de FADdummiehandleiding
zal me benieuwen
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:10 schreef rickyB het volgende:
dus als ik het goed begrijp: hoe sneller je pc hoe beter?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:16 schreef rickyB het volgende:
ik stop Fokken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |