ROFLquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze zullen ons echt niet meer inhalen.
Hmmm, volgens mij komt er nog een update van punten, maar weet dat niet zeker... zou kunnen dat de punten bij de stats van dinsdag terecht komen, maar dat weet ik niet zeker, je punten staan er NU in ieder geval nog niet bij..quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:37 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Oei.. Een dag te vroeg geflushed.. Sorry ben een beetje brak van mn vakantie![]()
Gewoon Mr_rammstein.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:31 schreef mcintosh het volgende:
En Mr_Rammstein... jouw punten staan er niet bij hoor... wat is jouw nickname?
Dan zijn die punten die hij heeft ge-upload nog voor de stats van dinsdag, mooiquote:
Heb je mijn eerder bericht gelezen over het kunnen ontbreken van stats va morgen?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:44 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dan zijn die punten die hij heeft ge-upload nog voor de stats van dinsdag, mooi
Ik denk dat we idd maar zelden niet 1 gaan staan.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:45 schreef mcintosh het volgende:
Ik weet trouwens zeker dat als we straks weer gewoon elke dag gaan uploaden we heel vaak op nr. 1 zullen gaan staan met ons Fokschaapje
en iffy heeft al 5 of 6 dagen niet meer geflushed grmblquote:[message=23974082,noline; Gathering of TWEAKERS]Nightanimal schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 17:41[/message]:
Dan hebben we dinsdag ook weer mooie statsdoor al die regen is het gras goed gegroeid, dus die schaapies hadden genoeg te eten, ben benieuwd
btw: dit werd door Think gemeld op het Fad forum:
There will be no support available from 15 to 22 August (inclusive) due to annual holidays. E-mails to support@find-a-drug.org.uk will be answered later in the month.
There is a slight risk that the stats will fail during this period. (BT are doing some local network upgrades). If so they will resume on or around the 23 August. In the event of a stats failure no jobs should be lost.
bron: http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=5359
hoop dat de stats er de 15e nog wel zijn dan lol
Nog ff wachten he.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:14 schreef Delnoy het volgende:
ik flush mijn hele handel door.... ik neem aan dat er toch wel enige automatisme in die update site zit!
quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:49 schreef Fjolle het volgende:
Vóór de flush:
# Delnoy 123.041 punten
# Fjolle Schatting 150K
# mcintosh 62854
Alle puntjes helpen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 23:53 schreef Maggie het volgende:
Vergeleken bij jullie is het echt niksben wel pas donderdag begonnen
Maar bij mij geeft FaDdict 16534 aan...
Komt nog wel goed vandaagquote:Op maandag 15 augustus 2005 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje jammer dat bij mij een job al de hele tijd op 98,9% hangt. De tweede gaat vrolijk door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |