Je gaat me zeker niet meer vertellen waar het staat hèquote:Op zondag 14 augustus 2005 11:12 schreef Sanne het volgende:
je had het kunnen uitzetten mits je de topics gevolgd had.
Hoe je dat automatisch flushen uitzet?quote:Op zondag 14 augustus 2005 11:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat me zeker niet meer vertellen waar het staat hè![]()
wel weer aan zetten dan morgen he?quote:
De 2,8 GHz Pentium 4 heeft toch Hyper-Threading Technology ??? Volgens mij kan je 2 jobs tegelijk draaien dan kom je op een dubbele CPU rating. Probeer dat maar eens in de setup in te stellen en kijken wat ie dan doetquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n 2,8 GHz Pentium 4 doet nog niet echt z'n best. Hij is net zo 'snel' (THINK rating) als een Celeron 2.0 GHz
.
Is het draaien van 2 jobs tegelijk hetzelfde als 2 copies of THINK?quote:Op zondag 14 augustus 2005 12:32 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
De 2,8 GHz Pentium 4 heeft toch Hyper-Threading Technology ??? Volgens mij kan je 2 jobs tegelijk draaien dan kom je op een dubbele CPU rating. Probeer dat maar eens in de setup in te stellen en kijken wat ie dan doet![]()
JAJAJAJAJA, dat instellen in de setup, op save drukken, programma afsluiten en opnieuw starten.. ik ben benieuwdquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is het draaien van 2 jobs tegelijk hetzelfde als 2 copies of THINK?
Ik heb hier wel HyperTreading op zitten.
Nog niet te zien. Ik zal nog es ff opnieuw opstartenquote:Op zondag 14 augustus 2005 13:18 schreef Chris.nl het volgende:
Zie je al wel een 2e THINK Job information venster?
[edit] ik moet soms een paar keer op save drukken in de setup voordat een verandering echt wordt doorgevoerd. Maar het zou met een HyperTreading processor toch echt moeten lukken.
Niet? Als ik op m'n CPU nog 'ruimte' over hebben, is het toch handiger om twee jobs tegelijk te kunnen draaien?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:50 schreef mcintosh het volgende:
Ehm twee jobs draaien heeft geen zin hoor...
Ja, maar FaD gebruikt voor een job standaard alle beschikbare CPU kracht. Dus als je niks op je PC doet, gebruikt ie als het goed is 100% van je CPU, kjk maar eens bij taakbeheerquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet? Als ik op m'n CPU nog 'ruimte' over hebben, is het toch handiger om twee jobs tegelijk te kunnen draaien?
Bij mij zit ie strak op 50%. De andere 50% gebruikt System Idle Process (dus niets gebruikt die andere helft ...).quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:57 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ja, maar FaD gebruikt voor een job standaard alle beschikbare CPU kracht. Dus als je niks op je PC doet, gebruikt ie als het goed is 100% van je CPU, kjk maar eens bij taakbeheer
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:15 schreef Fjolle het volgende:
Je mail is verstuurd Roel_Jewel. Je kunt je dus nu aanmelden voor het schaap.
Bèèèèèèèèèèh!quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:22 schreef Fjolle het volgende:
En Roel_Jewel is nu een officieel schaap (nummer 62 al). Welkom.![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nu eindelijk twee jobs tegelijk draaien.
CPU ratings 105 en 148.
Hoe zit dat eik met die progress percentages? Die zie je soms een sprintje nemen en daarna gebeurt ineens vrij weinig ...
Nee hoor. Het aantal punten wordt berekend aan de hand van: CPU-rating * aantal uur. Dus het maakt niet uit of je lange of korte jobs hebt. Zie OP voor een link naar de gemiddelde job-lengtes.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit er nog verschil in punten tussen bijvoorbeeld 1gs4-q1 of 3erk-q1? Dan weet ik wat ik moet selecteren.
Nee, er zit geen verschil in punten. Punten zijn afhankelijk van je CPU-rating en de hoeveelheid secondes die er aan een job gewerkt wordt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit er nog verschil in punten tussen bijvoorbeeld 1gs4-q1 of 3erk-q1? Dan weet ik wat ik moet selecteren.
Staat ie in FADspy bij uploaded of in de Queue van THINK zelf? Da's nogal een verschilquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heb ik een job bij Uploaded staan als ik het connection plan op None heb staan?
Is dat niet de eerste job die je hebt gedaan voordat je je aan kon melden?quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom heb ik een job bij Uploaded staan als ik het connection plan op None heb staan?
In THINK als Uploadedquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:57 schreef Chris.nl het volgende:
[..]
Staat ie in FADspy bij uploaded of in de Queue van THINK zelf? Da's nogal een verschil![]()
Nope. Die had ik al verstuurd, zeg maar.quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:58 schreef Maggie het volgende:
[..]
Is dat niet de eerste job die je hebt gedaan voordat je je aan kon melden?
Ik had nu ook wat jobs op voorraad staan. heb die maar uitgebreid ...quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:01 schreef Chris.nl het volgende:
'k had me eerste bericht nog aangepast Roel...
Volgende keer in de Queue op "Receive" klikken en 10 jobs binnenhalen, dan heb je een kleine rezerve.
Sterker nog het heeft al een paar keer op het got dpc gedeelte gestaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Zeg... ik wil de spanning niet verbreken of zo. Maar de andere teams kunnen als ze willen toch meelezen hier? Er zal toch wel iemand zijn die dit topic in de gaten houdt? Dan weten ze al lang dat wij hier morgen mee komen
Ja, maar ze zullen net als wij geen idee hebben hoeveel er aan komt.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Zeg... ik wil de spanning niet verbreken of zo. Maar de andere teams kunnen als ze willen toch meelezen hier? Er zal toch wel iemand zijn die dit topic in de gaten houdt? Dan weten ze al lang dat wij hier morgen mee komen
quote:Dan hebben we dinsdag ook weer mooie statsdoor al die regen is het gras goed gegroeid, dus die schaapies hadden genoeg te eten, ben benieuwd
btw: dit werd door Think gemeld op het Fad forum:
There will be no support available from 15 to 22 August (inclusive) due to annual holidays. E-mails to support@find-a-drug.org.uk will be answered later in the month.
There is a slight risk that the stats will fail during this period. (BT are doing some local network upgrades). If so they will resume on or around the 23 August. In the event of a stats failure no jobs should be lost.
bron: http://www.find-a-drug.org.uk/forums/viewtopic.php?t=5359
hoop dat de stats er de 15e nog wel zijn dan lol
Ze zullen ons echt niet meer inhalen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:07 schreef ElisaB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |