Gedaan, maar nu heeft ie vanmorgen bij het opstarten van mn pc tóch weer gewoon de projectje geuploadquote:Op zondag 14 augustus 2005 12:05 schreef Sanne het volgende:
Hoe je dat automatisch flushen uitzet?
Dat is simpel. In je setup. Rechtsklik op het ikoontje in je taakbalk rechts. Selecteer setup.
Tab General
Connectionplan NONE
save
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:46 schreef Jumparound het volgende:
hahaha sanne! goedzovrijnemen om te flushen
Ik heb net al mn puntjes ingeleverd
nog 3 kwartier voor de volgende stats update.. misschien staaan ze er dan wel tussen...quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:00 schreef devzero het volgende:
Niet eens een miljoenOp find-a-drug.biz (biz?) mis ik ook nog een paar honderd jobs die er wel tussen zouden moeten staan
Ik zag het, dacht al dat het je wat tegen zou vallen. Die paar honderd jobs zullen niet zoek zijn. Hoop ik tenminste.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:00 schreef devzero het volgende:
Niet eens een miljoenOp find-a-drug.biz (biz?) mis ik ook nog een paar honderd jobs die er wel tussen zouden moeten staan
Is ie al open?quote:
ik ook nietquote:
*jumparound that isquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:53 schreef Sanne het volgende:
update duurt nog een uur zegt jump net.
arme f5 knopquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:55 schreef joosd het volgende:
haha F5'en is frustrerend he
Hij is een sjembek dat zeurt en weet niet watskeburtquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:02 schreef Fjolle het volgende:
Alvast voor het feestje hier losbarst: Iedereen bedankt voor de enorme inzet.![]()
Dit is de laatste keer dat ik met zo'n onmogelijk idee kwam, want mijn ega kan inmiddels het woord fokschaap en flush en aanverwante zaken niet meer horen. Dat deze paal dus maar lang blijft staan.
sorry nog.quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:07 schreef Anitra het volgende:
* Anitra laat haar nek massaeren nu Sanne haar nagels er weer uit zijn![]()
2 miljoen nog wat... het is even wachten op de volgende updatequote:Op maandag 15 augustus 2005 15:05 schreef Roeji het volgende:
lachen!! Weet iemand al t precieze aantal punten van dit moment?
ik denk dat je punten wel veilig zijn tot een uurtje of 7 vanavond.. maar helemaal zeker weet ik (niemand) dat niet...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:08 schreef Roeji het volgende:
oke nog een vraagje: tot hoe laat uiterlijk flushen vandaag?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef Sanne het volgende:
[..]
sorry nog.![]()
![]()
maar het was wel leuk toch?
ga je nog door of stop je na vandaag?
I hate to be right in this case , maar ach uiteindelijk maakt het niet zoveel uit, punten aantal is gelijk, hoeveel jobs je ook draaitquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:20 schreef Chris.nl het volgende:
Mcintosh je had dus toch gelijk met een AMD 64 processor haal je met 1 job al alles uit je CPU, wanneer ie in taakbeheer al 100% aangeeft.
Ja zou leuk zijn, ben helaas niet zo'n schrijver...quote:Op maandag 15 augustus 2005 15:31 schreef Sanne het volgende:
Ok dan. Wie stelt er een berichtje op voor de frontpage of de weblog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |