quote:
Hij loopt nu dichter in de buurt van mijn huis, maar daar heb ik niks aan omdat ik daar niet werk op zaterdagquote:
Nou melis toch, zie het gaan naar je werk als een uitdaging tot iets nieuwsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:49 schreef melismay het volgende:
Klinkt best ok Nixxx
En inderdaad, ik heb geen idee meer waarom ik eigenlijk nog naar mijn werk moet gaan
Uhm wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:00 schreef amr_diab het volgende:
Iedere keer verandert op het laatste moment zijn wijk.
Hahaha, ja ach, maar eens een "echte" baan zoeken he?! Er is geen reden meer om hier te blijvenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou melis toch, zie het gaan naar je werk als een uitdaging tot iets nieuws![]()
Zo kan je het ook nog zien, al bedoelde ik wat anderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, ja ach, maar eens een "echte" baan zoeken he?! Er is geen reden meer om hier te blijven
Doe eens niet zo sarcastisch... where is the love!?!???!!quote:
The love is verstopt in mijn sarcasme. Ik kan er weinig aan doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Doe eens niet zo sarcastisch... where is the love!?!???!!
Ik ben moe zeg... maar er is ook weer een lief postbodinnetje op de zomerfeesten, dus ik moet toch even gaan kijken.
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:06 schreef nixxx het volgende:
I hate you because i love you, dat idee?
Nee! Dat meen je niet . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
Ik ga eens even Marca Borsato kijken! Doeg! Misschien tot later!![]()
Nee, dank je . . .quote:
Dat wil je wel! Geef maar toe!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, dank je . . .![]()
Ik wil niet tussen Melis en jij in gaan staan . . .
Ik zou er geen problemen mee hebben, als ze maar dicht tegen me aan staan, allebeiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
Ik wil niet tussen Melis en jij in gaan staan . . .
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat wil je wel! Geef maar toe!
Laatst nog op de BBC gezien, ze hebben daar een paar stukken eruit geknipt . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:19 schreef nixxx het volgende:
zit ik hier tussen de mummy door weer te fokken... heb er wel een handje vanmisschien moet ik die wodka maar laten zitten en naar bed gaan
Dat meeeen je niet... daar zit dus echt helemaal niets schokkends in, in die hele film nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:24 schreef ThunderChild het volgende:
Laatst nog op de BBC gezien, ze hebben daar een paar stukken eruit geknipt . . .
De scene waarin je hem echt ziet hangen was eruit geknipt. Misschien nog wel wat meer scenes, zat er met een half oogje naar te kijken . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef nixxx het volgende:
Dat meeeen je niet... daar zit dus echt helemaal niets schokkends in, in die hele film niet
Ik en een leven . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
waar is iedereen??? hebben ze plotseling een leven gekregen?
Yeah sure. Ali G in da house.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
Nee, ik heb geen leven, moet je me daar nu elke keer weer aan herinneren?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
Twist!!!!! zeg ik net tegen mel dat we hier voor dr zijn, ga jij weer weg... wat moet ik zo nou!!!quote:
Het maakt niet uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:49 schreef nixxx het volgende:
sorry melnet ook nog een stukkie ali g gezien .. blijft grappig
Heb misschien ook wel genoeg aan jou, jij bent ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Twist!!!!! zeg ik net tegen mel dat we hier voor dr zijn, ga jij weer weg... wat moet ik zo nou!!!
Heb 'm nog nooit gezien . . .quote:
Vast niet echt in de buurt, maar in gedachte is altijd fijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:02 schreef nixxx het volgende:
hehehehe ik weet niet of deze postbode "in de buurt is" maar in gedachten dan maar
*hips* en deze wodka is voor Cc *hips*
Moet je kijken hoor! Hij is erg grappigquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb 'm nog nooit gezien . . .
Familieproblemen?!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:14 schreef nixxx het volgende:
tuurlijk, ik ben vrolijk, jij ook? Toch wel een beetje... ?? je klinkt niet erg van streek door je ... familieproblemen
dat gedoe met je vader wat je ergens anders had gepost... maar als je je daardoor niet echt laat raken, des te beter voor jouquote:
Ja, dat was vandeweek... Ik ben het wel gewend, het is even oppakken en dan weer verdergaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat gedoe met je vader wat je ergens anders had gepost... maar als je je daardoor niet echt laat raken, des te beter voor jou
* nixxx schenkt melismay een wodka in en proost op dr leven!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:19 schreef melismay het volgende:
Ja, dat was vandeweek... Ik ben het wel gewend, het is even oppakken en dan weer verdergaan
Vanavond had ik even wat andere spoken uit het verleden, maar ik moet er gewoon niet teveel aan denken.. Het was een klootzak en hij verdiend me niet
Slaap lekker nixxxquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:41 schreef nixxx het volgende:
pff moeheid slaat erg toe.. ik ga mijn bedje in.. moederziel alleenmorgen lekker sporten wer
as goed voor me ... welterusten mel
Die twijfels beginnen intussen bij mij ook de kop op te stekenquote:
Nee, gezellig met vriendenquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:02 schreef melismay het volgende:
Poker je online Litpho?
Only a poor craftsman blames his toolsquote:
Je lijkt WM welquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, gezellig met vrienden. Met van tevoren bepaalde inzet, dus je weet wat je kwijt kan zijn (en je mag dus van tevoren bepalen of je dat wil en kan missen evt.). Gisteren kreeg ik alleen dramatisch slechte kaarten
.
Sushi.quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:57 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat dinsdag eens wat sushi bestellen...
Neem eens goede sushi, niet die goedkope kutprut van de appiequote:Op zondag 14 augustus 2005 14:25 schreef melismay het volgende:
Wat vind je nou zo bijzonder aan SUshi Pheno? Ik vind het maar flauw, de saus maakt het lekker....
Ik heb bij een japanner sushi gegeten, dus dat zal wel meevallen met goedkope kutprutquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neem eens goede sushi, niet die goedkope kutprut van de appie
quote:
Wat een import japanner...quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb bij een japanner sushi gegeten, dus dat zal wel meevallen met goedkope kutprut
En ja Marc, vis is zeer lekker
Laatste keer dat ik keek was haring ook visquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee dank je, ik hou het lekker bij een haringtje . . .
Waar?!quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
*Marc heeft net foto's geplaatst in beoordeel mijn foto
(hint hint)
Thx, ik is wannabe amateur fotograafquote:Op zondag 14 augustus 2005 14:58 schreef melismay het volgende:
Ah ik zie ze al!Mooi hoor die foto's!
Is leuk he, foto's makenquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:01 schreef melismay het volgende:
Ik ook hoor Marc!
Waar woon jij op kamers Nixxx?
niet meerquote:Op zondag 14 augustus 2005 15:27 schreef melismay het volgende:
Heb je trouwens hoofdpijn van gisteren Nixxx?
Een regenachtige zondag zelfs, het valt hier met bakken uit de lucht . . .quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:36 schreef melismay het volgende:
Het is weer zo'n typische zondag....
quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:45 schreef Pheno het volgende:
* Pheno zit achter de pc van zijn broer en ziet allerlei enge dingen. Een enorme breezah msn lijst, een webcam. OMG![]()
No thanks. Ik bemoei me niet met het vrijgezelle leven van mijn broer(tje)quote:Op zondag 14 augustus 2005 16:47 schreef melismay het volgende:
Das toch juist leuk!!!Kun je leuk net doen of je BrEeZah bent
Da's humor . . .quote:
Nothing beats de mijnequote:Op zondag 14 augustus 2005 17:07 schreef melismay het volgende:
Ah, net zo oud als ik dusMijn broertje is 18, die is pas erg!
![]()
Mja, ik vind leeftijden enzo niet zo boeiend. Ik moet soms zelfs nadenken wat m'n eigen leeftijd isquote:Op zondag 14 augustus 2005 17:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Da's humor . . .![]()
Moet zelf ook altijd ff denken hoe oud die van mij zijn . . .
[..]
Dat wil je niet weten. Echt waar, neem het maar aan van me, dat wil je gewoon stomweg niet weten . . .quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:11 schreef melismay het volgende:
Hoezo is die van jou erger? He?! Waarom?! He?! zeg dan?! He?!![]()
Eet ze!quote:
Smakelijk!quote:
Ik wil het wel weten, ik luister niet naar jou ja!quote:Op zondag 14 augustus 2005 17:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat wil je niet weten. Echt waar, neem het maar aan van me, dat wil je gewoon stomweg niet weten . . .
[..]
Eet ze!
Hoe wil je het ooit weten als je niet naar mij wilt luisteren ??quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:15 schreef melismay het volgende:
Ik wil het wel weten, ik luister niet naar jou ja!![]()
Yep, you've done it again . . .quote:
Niet als je me gaat lopen commanderenquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe wil je het ooit weten als je niet naar mij wilt luisteren ??
[..]
Yep, you've done it again . . .![]()
![]()
Ikke en commanderen ?? Hoe kom daar ooit bij ??quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:34 schreef melismay het volgende:
Niet als je me gaat lopen commanderen![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef melismay het volgende:
Laat maar hoor!Ik WIL het nu al niet eens meer weten!
Neequote:
Hoi, is het nog licht bij je?quote:
You have no idea . . .quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:02 schreef nixxx het volgende:
en mijn broertjes zijn nog erger dan die van jullie bij elkaar
* Pheno kijkt nu op de site naar niet uitgezonden filmpjesquote:
Zaterdag op camerajacht geweest, althans een kijk-dag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:50 schreef Pheno het volgende:
Iedereen een leuk weekend gehad?
Je moet ook niet zo tongenquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef melismay het volgende:
Mogguh!!
Twist! Je hebt me aangestoken met die stomme keelpijn!
echt niet!quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:24 schreef melismay het volgende:
Mogguh!!
Twist! Je hebt me aangestoken met die stomme keelpijn!
quote:
Nee, het is alleen maar moeilijker geworden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
T was weer lekker saai
En Blinky, al een beter idee welke camera je wil?
Ik hoop dat het gewoon een net-opstaan-ochtend-hoestje isquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:51 schreef nixxx het volgende:
goh jullie wisselen wel ziektes uit zeg
Hoeveel mag ie kosten?quote:Op maandag 15 augustus 2005 11:54 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee, het is alleen maar moeilijker geworden.
Een fotograaf liet in de winkel het verschil zien in kwaliteit van de Minolta en een Sony. Het eindresultaat van de Sony was stukken beter (allebei met zoom).
Ik denk dat ik me teveel heb gericht op die Minolta. En volgens een vriend maakt het niet zo heel veel uit of je een 10x of 12x optische zoom hebt.
Dus nu ga ik maar een wishlist maken. Persoonlijk denk ik dat ik liever voor een 'echt' fotomerk ga, dan een merk wat pas sinds kort op de markt is, gezien de technische kennis die dan zou kunnen ontbreken. Dus twijfels...twijfels...twijfels...![]()
Ik hoop met je meequote:Op maandag 15 augustus 2005 11:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gewoon een net-opstaan-ochtend-hoestje is
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:06 schreef zwaaibaai het volgende:
ja hoi
ik heb weer zin in deze week, waarschijnlijk met het vooruitzicht dat ik op Lowlands ga werken
![]()
![]()
![]()
Ah, ik moet ook wakkerder worden...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee
ik moet wakker(der) worden.. jullie weten wat dat betekent.. *pruttel* *pruttel*
quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, ik moet ook wakkerder worden...
* melismay gaat op zoek naar redbull
Maar het werkt wel...quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:10 schreef nixxx het volgende:
[..]vloeibare kauwgomballen in een blikkie
![]()
niet het mooiste baantje, maar wel leuk. En variatie doet meer eten ( of zoquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Cool zeg, dat moet toch wel het mooiste baantje zijnwat ga je dan doen precies?
Ik wil ook zo'n baantje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:14 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
niet het mooiste baantje, maar wel leuk. En variatie doet meer eten ( of zo)
Iets met beveiliging, gratis naar Low Lands, iets met maar 1 nacht werken, iets met wel alle concerten kunnen zien die ik wil zien.
![]()
Ik wil het baantje dat je met zo'n tank bier op je rug door het publiek rondloopt: je kan de optredens goed zien en je hebt altijd bier bij jequote:
Jah, je moet echt gaan voor de camera die in jouw budget het beste resultaat geeft. Kijk naar de prestaties van de camera en niet naar het merk, de kleur of whatever, dan kom je vanzelf op de beste camera voor jou uit. En twijfels horen erbij hoor, die heb ik ook mega gehadquote:Op maandag 15 augustus 2005 11:54 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nee, het is alleen maar moeilijker geworden.
Een fotograaf liet in de winkel het verschil zien in kwaliteit van de Minolta en een Sony. Het eindresultaat van de Sony was stukken beter (allebei met zoom).
Ik denk dat ik me teveel heb gericht op die Minolta. En volgens een vriend maakt het niet zo heel veel uit of je een 10x of 12x optische zoom hebt.
Dus nu ga ik maar een wishlist maken. Persoonlijk denk ik dat ik liever voor een 'echt' fotomerk ga, dan een merk wat pas sinds kort op de markt is, gezien de technische kennis die dan zou kunnen ontbreken. Dus twijfels...twijfels...twijfels...![]()
Tussen de 200-300. Maar als ie nu nét dat beetje extra heeft mag 350 ook. Maar echt niet duurder, want er moeten ook nog accesoires bij.quote:
klopt, daar ben ik bekend (mee).quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:06 schreef melismay het volgende:
Er is toch zo'n topic in FOT waar ze adviseren over digitale camera's? Heb je daar al een gekeken?
Ik heb thuis nog wat testjes liggen van beeldkwaliteit van digitals. Zal ik even opsnorren. AL is je idee om in ieder geval merk te nemen goed. Belangrijkste is hoe het in de hand ligt. Dus veel uit proberen. Maar dat doe je alquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef Blinky het volgende:
[..]
Tussen de 200-300. Maar als ie nu nét dat beetje extra heeft mag 350 ook. Maar echt niet duurder, want er moeten ook nog accesoires bij.
Dan kan je ook nog een Canon kopenquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:56 schreef Blinky het volgende:
[..]
Tussen de 200-300. Maar als ie nu nét dat beetje extra heeft mag 350 ook. Maar echt niet duurder, want er moeten ook nog accesoires bij.
Ja... het lastige is alleen ook dit: als je in een winkel een camera koopt ben je stukken duurder uit dan via internet. Maar als je via internet koopt is het altijd een groot risico en je weet niet tot hoe lang die winkel blijft lopen. Dit natuurlijk in verband met garanties. Heb jij daar ervaring mee?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog wat testjes liggen van beeldkwaliteit van digitals. Zal ik even opsnorren. AL is je idee om in ieder geval merk te nemen goed. Belangrijkste is hoe het in de hand ligt. Dus veel uit proberen. Maar dat doe je al
Ja, die heb ik ook zien liggen. Mooi dinkie, ligt ook goed in de hand, maar het bezwaar hiervoor was, was dat het geen 12x zoomer was.quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je ook nog een Canon kopen
Een goede winkel kiezen. Hebben ze een keurmerk ofzo?quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:36 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja... het lastige is alleen ook dit: als je in een winkel een camera koopt ben je stukken duurder uit dan via internet. Maar als je via internet koopt is het altijd een groot risico en je weet niet tot hoe lang die winkel blijft lopen. Dit natuurlijk in verband met garanties. Heb jij daar ervaring mee?
Het toffe aan die Sony was wel dat je er weer extra lenzen op kunt zetten. Dan heb je opeens weer een optische zoom van 20x.
Die hij in de winkel had liggen was 129,-quote:Op maandag 15 augustus 2005 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een goede winkel kiezen. Hebben ze een keurmerk ofzo?
De sony klinkt wel goed qua uitbreidbaarheid. Maar goed, zijn het speciale lenzen of kun je er elke lens op schroeven die je wilt. Het lijkt me een handige feature, als er ook daadwerkelijk lenzen voor uitkomen
Kip in kerriesaus met worteltjes, peultjes en doperwtjes en wat miequote:Op maandag 15 augustus 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
Wat eet je Nixxx???
Omdat ik wakker moet blijvenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
waarom mag Pheno geen slaap krijgen?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
waarom mag Pheno geen slaap krijgen?
Pheno is een slaapmiddel, die mag juist wel slapen...quote:How should this medicine be used?Return to top
Phenobarbital comes as a tablet, capsule, and elixir (liquid) to take by mouth. You may obtain a specially marked measuring spoon from your pharmacist to be sure of an accurate dose of the liquid. It usually is taken one to three times a day and may be taken with or without food. If you take phenobarbital once a day, take it at bedtime. Follow the directions on your prescription label carefully, and ask your doctor or pharmacist to explain any part you do not understand. Take phenobarbital exactly as directed. If you are taking phenobarbital to control convulsions or seizures, follow the exact schedule prescribed by your doctor.
Phenobarbital can be habit-forming. Do not use phenobarbital for more than 2 weeks if it is being used to help you sleep. Do not take a larger dose, take it more often, or for a longer time than your doctor tells you to. Tolerance may develop with long-term or excessive use, making the drug less effective. This medication must be taken regularly to be effective. Do not skip doses even if you feel that you do not need them. Call your doctor if you have convulsions or seizures while taking phenobarbital. Do not stop taking this drug without talking to your doctor, especially if you have been taking it for a long time. Stopping the drug suddenly can cause withdrawal symptoms (anxiousness, sleeplessness, and irritability). Your doctor probably will decrease your dose gradually.
Klinkt goed!quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kip in kerriesaus met worteltjes, peultjes en doperwtjes en wat mie
Dat is mijn broerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
[..]
Pheno is een slaapmiddel, die mag juist wel slapen...of juist niet omdat ie anderen in slaap moet brengen... [confused]
DIe vangrail is zo hardquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:20 schreef melismay het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Waarom moet je in hemelsnaam wakker blijven Pheno!? Als je wil slapen, ga je toch gewoon slapen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |