quote:
Hij loopt nu dichter in de buurt van mijn huis, maar daar heb ik niks aan omdat ik daar niet werk op zaterdagquote:
Nou melis toch, zie het gaan naar je werk als een uitdaging tot iets nieuwsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:49 schreef melismay het volgende:
Klinkt best ok Nixxx
En inderdaad, ik heb geen idee meer waarom ik eigenlijk nog naar mijn werk moet gaan
Uhm wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:00 schreef amr_diab het volgende:
Iedere keer verandert op het laatste moment zijn wijk.
Hahaha, ja ach, maar eens een "echte" baan zoeken he?! Er is geen reden meer om hier te blijvenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou melis toch, zie het gaan naar je werk als een uitdaging tot iets nieuws![]()
Zo kan je het ook nog zien, al bedoelde ik wat anderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, ja ach, maar eens een "echte" baan zoeken he?! Er is geen reden meer om hier te blijven
Doe eens niet zo sarcastisch... where is the love!?!???!!quote:
The love is verstopt in mijn sarcasme. Ik kan er weinig aan doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Doe eens niet zo sarcastisch... where is the love!?!???!!
Ik ben moe zeg... maar er is ook weer een lief postbodinnetje op de zomerfeesten, dus ik moet toch even gaan kijken.
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:06 schreef nixxx het volgende:
I hate you because i love you, dat idee?
Nee! Dat meen je niet . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
Ik ga eens even Marca Borsato kijken! Doeg! Misschien tot later!![]()
Nee, dank je . . .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |