quote:
Hij loopt nu dichter in de buurt van mijn huis, maar daar heb ik niks aan omdat ik daar niet werk op zaterdagquote:
Nou melis toch, zie het gaan naar je werk als een uitdaging tot iets nieuwsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:49 schreef melismay het volgende:
Klinkt best ok Nixxx
En inderdaad, ik heb geen idee meer waarom ik eigenlijk nog naar mijn werk moet gaan
Uhm wat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:00 schreef amr_diab het volgende:
Iedere keer verandert op het laatste moment zijn wijk.
Hahaha, ja ach, maar eens een "echte" baan zoeken he?! Er is geen reden meer om hier te blijvenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou melis toch, zie het gaan naar je werk als een uitdaging tot iets nieuws![]()
Zo kan je het ook nog zien, al bedoelde ik wat anderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, ja ach, maar eens een "echte" baan zoeken he?! Er is geen reden meer om hier te blijven
Doe eens niet zo sarcastisch... where is the love!?!???!!quote:
The love is verstopt in mijn sarcasme. Ik kan er weinig aan doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Doe eens niet zo sarcastisch... where is the love!?!???!!
Ik ben moe zeg... maar er is ook weer een lief postbodinnetje op de zomerfeesten, dus ik moet toch even gaan kijken.
Jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:06 schreef nixxx het volgende:
I hate you because i love you, dat idee?
Nee! Dat meen je niet . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
Ik ga eens even Marca Borsato kijken! Doeg! Misschien tot later!![]()
Nee, dank je . . .quote:
Dat wil je wel! Geef maar toe!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, dank je . . .![]()
Ik wil niet tussen Melis en jij in gaan staan . . .
Ik zou er geen problemen mee hebben, als ze maar dicht tegen me aan staan, allebeiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:52 schreef ThunderChild het volgende:
Ik wil niet tussen Melis en jij in gaan staan . . .
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:53 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat wil je wel! Geef maar toe!
Laatst nog op de BBC gezien, ze hebben daar een paar stukken eruit geknipt . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:19 schreef nixxx het volgende:
zit ik hier tussen de mummy door weer te fokken... heb er wel een handje vanmisschien moet ik die wodka maar laten zitten en naar bed gaan
Dat meeeen je niet... daar zit dus echt helemaal niets schokkends in, in die hele film nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:24 schreef ThunderChild het volgende:
Laatst nog op de BBC gezien, ze hebben daar een paar stukken eruit geknipt . . .
De scene waarin je hem echt ziet hangen was eruit geknipt. Misschien nog wel wat meer scenes, zat er met een half oogje naar te kijken . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 22:34 schreef nixxx het volgende:
Dat meeeen je niet... daar zit dus echt helemaal niets schokkends in, in die hele film niet
Ik en een leven . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
waar is iedereen??? hebben ze plotseling een leven gekregen?
Yeah sure. Ali G in da house.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
Nee, ik heb geen leven, moet je me daar nu elke keer weer aan herinneren?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:04 schreef nixxx het volgende:
Twist!!!!! zeg ik net tegen mel dat we hier voor dr zijn, ga jij weer weg... wat moet ik zo nou!!!quote:
Het maakt niet uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:49 schreef nixxx het volgende:
sorry melnet ook nog een stukkie ali g gezien .. blijft grappig
Heb misschien ook wel genoeg aan jou, jij bent ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 23:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Twist!!!!! zeg ik net tegen mel dat we hier voor dr zijn, ga jij weer weg... wat moet ik zo nou!!!
Heb 'm nog nooit gezien . . .quote:
Vast niet echt in de buurt, maar in gedachte is altijd fijnquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:02 schreef nixxx het volgende:
hehehehe ik weet niet of deze postbode "in de buurt is" maar in gedachten dan maar
*hips* en deze wodka is voor Cc *hips*
Moet je kijken hoor! Hij is erg grappigquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:01 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb 'm nog nooit gezien . . .
Familieproblemen?!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:14 schreef nixxx het volgende:
tuurlijk, ik ben vrolijk, jij ook? Toch wel een beetje... ?? je klinkt niet erg van streek door je ... familieproblemen
dat gedoe met je vader wat je ergens anders had gepost... maar als je je daardoor niet echt laat raken, des te beter voor jouquote:
Ja, dat was vandeweek... Ik ben het wel gewend, het is even oppakken en dan weer verdergaanquote:Op zondag 14 augustus 2005 00:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat gedoe met je vader wat je ergens anders had gepost... maar als je je daardoor niet echt laat raken, des te beter voor jou
* nixxx schenkt melismay een wodka in en proost op dr leven!quote:Op zondag 14 augustus 2005 00:19 schreef melismay het volgende:
Ja, dat was vandeweek... Ik ben het wel gewend, het is even oppakken en dan weer verdergaan
Vanavond had ik even wat andere spoken uit het verleden, maar ik moet er gewoon niet teveel aan denken.. Het was een klootzak en hij verdiend me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |