flikker jij ff gauw opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:38 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
ik heb ze gezien! midden op de dam!
hee, niet hier ja!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
flikker jij ff gauw opjou hoef ik al helemaal niet te zien na wat je geflikt hebt!
wie is stiff meister!?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
flikker jij ff gauw opjou hoef ik al helemaal niet te zien na wat je geflikt hebt!
lekkere foto is that you!!?quote:
1. gaat je niks aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wie is stiff meister!?
Waar ken je 'em van?
wat heeft 'ie geflikt?
Welke foto?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
lekkere foto is that you!!?![]()
hallo allemaal was het helemaal vergeten hallo te zeggen wat verschrikkelijk assosiaal!
dus nogmaals.... hallo![]()
iemand van de AA mag niet in verval raken!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie gaan dit topic godverdomme niet verneuken met jullie lamlendige gezeik, paupers!
ach man jonkiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef TehRockstar het volgende:
Jullie gaan dit topic godverdomme niet verneuken met jullie lamlendige gezeik, paupers!
HALLOquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
hallo allemaal was het helemaal vergeten hallo te zeggen wat verschrikkelijk assosiaal!
Huh?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
iemand van de AA mag niet in verval raken!!![]()
stiff meister heeft je ge-out tegen je zin op school/werk/prive-leven?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
1. gaat je niks aan
2. idem
3. gaat je al helemaal niks aan
!
Ja er staat al een foto op maar die staat er dus niet op.quote:
mag ik jou ook hallo zeggen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
lekkere foto is that you!!?![]()
uhm.. NEEN.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij stiekumu tvp-er, doe dan wat zinnigs ( zoals ik)
daaar zou ik niet zo mee zitten, dus neequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
stiff meister heeft je ge-out tegen je zin op school/werk/prive-leven?
haha tuurlijk hoe meer mensen hallo zeggen hoe gezelliger!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:46 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
mag ik jou ook hallo zeggen?
"hallo"
![]()
owh... dus een foto die er wel op staat, maar zich stiekem verstopt voor ons? Nee ok.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja er staat al een foto op maar die staat er dus niet op.
bedoelde je avatarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja er staat al een foto op maar die staat er dus niet op.
Jerruh!!! Wel jammer dat je geen bi meer bent hoor;quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef Jerruh het volgende:
eey goeienmiddag.
iedereen nog steeds een goeie roze vakantie?.
moet je bij sommigen wel mee oppassen hoor.. vinger - hand enzo..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha tuurlijk hoe meer mensen hallo zeggen hoe gezelliger!!!![]()
dank je ga zo weer roze uithangen in antwerpen @ www.navigaytion.bequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef Jerruh het volgende:
eey goeienmiddag.
g'middagquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef Jerruh het volgende:
eey goeienmiddag.
is je lijstje nog nietgroot genoeg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jerruh!!! Wel jammer dat je geen bi meer bent hoor;dacht nog een kansje te maken misschien. *zucht* heb ook altijd pech
![]()
dank uquote:
hehehe, ach wie mij kent of wilt kennen weet wel hoe ik ben, is geen hokje voor nodigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:48 schreef Camoth het volgende:
[..]
Jerruh!!! Wel jammer dat je geen bi meer bent hoor;dacht nog een kansje te maken misschien. *zucht* heb ook altijd pech
![]()
hehe samen met robbie?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dank je ga zo weer roze uithangen in antwerpen @ www.navigaytion.be
creno is zonder me vertrokken![]()
maar dat was afgesproken![]()
je wilt aanvullen toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:52 schreef Camoth het volgende:
@Petre86:
Vier mannen van fok! Nou nou, wat een groot lijstje![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehehe, ach wie mij kent of wilt kennen weet wel hoe ik ben, is geen hokje voor nodig!
camoth! !!.
raap je tong van de vloer, sluit die hooischuur en zet je msn eens aanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:51 schreef wonderer het volgende:
*watches in awe*
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:54 schreef wonderer het volgende:
is het iets in het water ofzo? Kolere, wat zijn jullie vals vandaag. Ik ga douchen en ik kom pas terug als iedereen weer aardig is.
Ghehe, ja okay. Ik heb al besloten dat ik op donderdag een t-shirt aan zal trekken met me username erop en "fok!bitch" d'r op. Kan ik alvast een beetje rekruteren en schema'tje bouwen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
je wilt aanvullen toch?
( lowlands ?)
gister toch al?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:54 schreef Jerruh het volgende:
is er een rel gaande ofzo?
oeh heb een foto gepost in US sexy gedoe blabla.
en dan zeggen ze dat wij vals zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:55 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ghehe, ja okay. Ik heb al besloten dat ik op donderdag een t-shirt aan zal trekken met me username erop en "fok!bitch" d'r op. Kan ik alvast een beetje rekruteren en schema'tje bouwen.
"Jij... vrijdagavond"
"Jij... vrijdagnacht, als je lief bent."
"Jij.... niet, jij bent lelijk."
Dat werk![]()
moek dan klef gaan doen?quote:
Robbie???? nee met W en paulquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe samen met robbie?.
navigaytion is toch zon half naakt feest?.
Ik ben niet vals, ik ben eerlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat wij vals zijn
Houd jij je bek eens, walgelijk stuk ************quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef stiff_meister het volgende:
[..]
moek dan klef gaan doen?
kan ik ook hoor poepie
geld voor meer mensen die ik ff lekker onder wil spui.. uuhm spammenquote:
Oeh, Lowlandsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:59 schreef Jerruh het volgende:
kap es met rellen kinders
ik wil naar lowlands zonder dat het topic in ramp en verderf valt.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Houd jij je bek eens, walgelijk stuk testikelkanker![]()
oops you did it again.......quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Houd jij je bek eens, walgelijk stuk testikelkanker![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:00 schreef Camoth het volgende:
[..]
Oeh, LowlandsMeeten? Heb een hele mooie grote tent, helemaal voor mezelf
![]()
doe eens normaal laat je niet wegjagen door dat domme wicht of dom paard wat je wil!quote:
ik ben met noud, de grote menselijke weermachinequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:00 schreef Camoth het volgende:
[..]
Oeh, LowlandsMeeten? Heb een hele mooie grote tent, helemaal voor mezelf
![]()
Ik dacht dat hij met Ryan_R ging?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:58 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Robbie???? nee met W en paul
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
doe eens normaal laat je niet wegjagen door dat domme wicht of dom paard wat je wil!![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:03 schreef Camoth het volgende:
[..]
*Zet Jerruh bovenaan lijstje voor Lowlands
![]()
en noud staat dus op nr 2 gelijk?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben met noud, de grote menselijke weermachine
ik denk niet dat dat gaat lukkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:03 schreef Camoth het volgende:
[..]
*Zet Jerruh bovenaan lijstje voor Lowlands
![]()
nee die moest abba vergezellen en kaartjes scheuren enzo!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij met Ryan_R ging?
we zijn niet aan het vakkenvullen hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef keizerpinguin het volgende:
last in first out
dus gaat hij met zijn ex...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee die moest abba vergezellen en kaartjes scheuren enzo!
Heb jij last van schurend zand tussen je billen ofzo dat je zo chagrijnig doet?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik denk niet dat dat gaat lukken
Jullie liggen allebei net iets te graag op je rug.
en dan gelijk door weg?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:05 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga me douchen enzo..... en klaar maken voor zometeen
nee hoor, ik ken die ervaring van schurend zand in m'n bilspleet niet, in ieder geval niet zo goed als dat jij het gevoel kent. Dus ik neem maar aan van jou dat het een onaangename ervaring isquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:06 schreef Camoth het volgende:
[..]
Heb jij last van schurend zand tussen je billen ofzo dat je zo chagrijnig doet?![]()
weet ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:10 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik en wesley?? wat is daarmee?
Aaaaah wat leuk te horen, de sukkelige drummer van Nirvana die uit de schaduw van Kurt Cobain probeert te kruipen maar toch heel handig op het succes van hem mee lift.quote:
Gebroken glas in je bilnaad ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Aaaaah wat leuk te horen, de sukkelige drummer van Nirvana die uit de schaduw van Kurt Cobain probeert te kruipen maar toch heel handig op het succes van hem mee lift.
Daar willen we echt graag naar toe, want niets zegt succesvol festival meer dan een opportunistische sell-out.
Vertel eens, wat vind je psycholoog hier nou allemaal van?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Aaaaah wat leuk te horen, de sukkelige drummer van Nirvana die uit de schaduw van Kurt Cobain probeert te kruipen maar toch heel handig op het succes van hem mee lift.
Daar willen we echt graag naar toe, want niets zegt succesvol festival meer dan een opportunistische sell-out.
haha, leuke variant op de mijnequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gebroken glas in je bilnaad ofzo?Het mag wel iets minder chagrijnig.
die vind net als ik dat Adama niet zo moet miepen en samen moet werken met Roslin, en hij is er net zo van overtuigd dat de vrouw van Tigh een Cylon is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:14 schreef Camoth het volgende:
[..]
Vertel eens, wat vind je psycholoog hier nou allemaal van?
Wie, wat, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
die vind net als ik dat Adama niet zo moet miepen en samen moet werken met Roslin, en hij is er net zo van overtuigd dat de vrouw van Tigh een Cylon is.
zo scherpquote:
quote:
En?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
[[url=http://img262.imageshack.us/img262/2851/uncannyxmen46610244zj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hm, volgens mij was jij de rechtse?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:19 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
No matter what you did...
No matter who you are...
No matter where you've come from...
You can always...
Change...
Become a better version of yourself!
"I'm going to tell you a secret."
you never know
![]()
Wat mij betreft wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:42 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij kan ik weer te voorschijn komen?
Ik maak zelf kruidenboterquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:42 schreef petre86 het volgende:
*net stokbroodjes met kruidenboter, soep en stokbroodjes met sellerie-salade op heeft
RECEPT!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik maak zelf kruidenboterveel lekkerder dan dat spul in een kuipje.
jahaaa! ik weet het!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik maak zelf kruidenboterveel lekkerder dan dat spul in een kuipje.
Jeej, springkussensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
jahaaa! ik weet het!! ik wil ook zelfgemaakte kruidenboter! ( naja, met kruiden van een speciale limburgse firma en wat eigen ingredienten..)
en we hebben ookal geen chocolade meer! en de winkel is bijna dicht!
gelukkig morgen in het kinderspeelparadijs aan het werklekker snoepen.. uuhm werken
Gelukkig. Ik was even bang dat... maar dat blijkt dus maar tijdelijkquote:
Mijn moeder neemt niet op om het te vertellen, sorry.quote:
en jij woont waar? Want dan kom ik nog even inslaanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jeej, springkussens![]()
Volgens mij gaan de winkels pas over 40 minuten dicht?
CDP!quote:
Veel heksen-dingsels? Wel jammer, vind al die athame's altijd zo mooi in die winkels, maar ze zijn zo dúúr. Heb wel een mooie trouwens, maar zonder alle tierelantijnen enzo, helaasquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik was even bang dat... maar dat blijkt dus maar tijdelijk
Castlefest was wel leuk trouwens, met al die heksenkraampjes en al
Zaanstad. Winkels gaan hier 17.30 dicht behalve de Albert Heijn: 20.00quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:55 schreef Camoth het volgende:
[..]
en jij woont waar? Want dan kom ik nog even inslaan![]()
En chocola is ook verkrijgbaar bij de meeste benzinestations, duzzz![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hi
Ik heb net een appelflap, choco-broodje en ham-kaas croissant op..en heb nog honger
ik zag het goed wie je daar quote...... daarom juist!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:22 schreef Camoth het volgende:
[..]
Kun je lezen? Wie ik daar quote? Juist.
En jouw foto is hassstikke liefDus.
![]()
mm you know me?! waarom verbaast me dat niksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hm, volgens mij was jij de rechtse?
En kruiden enzo. Ik heb er niet echt lang stil gestaan, ik werd meer getrokken door de lange leren victoriaanse jassen... (er schuilt wel ergens een goth in me), maar ja, ze hadden leuke dingen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:56 schreef Camoth het volgende:
[..]
Veel heksen-dingsels? Wel jammer, vind al die athame's altijd zo mooi in die winkels, maar ze zijn zo dúúr. Heb wel een mooie trouwens, maar zonder alle tierelantijnen enzo, helaas![]()
Goed, ik ga even mijn hoofd tegen een muur gooien, wie weet helpt het.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:59 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik zag het goed wie je daar quote...... daarom juist!![]()
Omdat die Karate-Ken gast dan waarschijnlijk een heel verhaal begint te vertellen over dat stripwijf, slimpie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:05 schreef Camoth het volgende:
[..]
Goed, ik ga even mijn hoofd tegen een muur gooien, wie weet helpt het.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mm you know me?! waarom verbaast me dat niks![]()
i wish.. maar brulfte is leukerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gaan er hier meer mensen vanavond Talpa kijken?
Heb er ook 1tje, maar das nog uit mijn gothic-tijdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
En kruiden enzo. Ik heb er niet echt lang stil gestaan, ik werd meer getrokken door de lange leren victoriaanse jassen... (er schuilt wel ergens een goth in me), maar ja, ze hadden leuke dingen.
Misschien. Als ik eraan denk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hm, wat valt er eigenlijk op te zien?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
goed kijken je valt door mand daar staat mijn gezicht niet op!! hahahaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Volgens mij had ik al een foto gezien van jou bij fokkers sexy en gewaagd ofzo,
Ik had er eentje aan met van die grote manchetten en wijd van onder... ding woog een kilo of tien en was 350 euro, maar MOOI... woei. En ik ben getrouwd in een jurk van Laughing Vampirequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:11 schreef Camoth het volgende:
[..]
Heb er ook 1tje, maar das nog uit mijn gothic-tijdDarn, ik zag er echt belachelijk uit toen
Met die rijen spikes om me nek
![]()
Heb ook nog een "Happy alto"-tijd gehad, had ik hele blije spikes![]()
Dan heb ik jou of je foto toch ergens gezien, maar waar?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
goed kijken je valt door mand daar staat mijn gezicht niet op!! hahaha![]()
Heb nog een vleermuiscorset dingsel en een spinnenweg dingetje van Gothic Ravenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had er eentje aan met van die grote manchetten en wijd van onder... ding woog een kilo of tien en was 350 euro, maar MOOI... woei. En ik ben getrouwd in een jurk van Laughing Vampire
Vind het gewoon mooi, dat duistere, romantische... Misschien dat ik ooit nog zo'n rok voor mannen aantrek.
moet je ook niet proberen 24u per dag dit topic bij te houdenquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:46 schreef Nuvole het volgende:
Het was koopzaterdag in E.![]()
*echo klinkt na in portemonnee*
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
moet je ook niet proberen 24u per dag dit topic bij te houden
bijna iedereen hier doet aan teruglezen
Ik werd verblind door allerlei artikelen die allemaal om het hardst smeekten of ze alsjeblieft met me mee mochten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Je hebt me toch niet stiekem gezien ofzo hè?.
Onstuimig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maar is dat niet een deel van Waxjes charme?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:51 schreef Great_Expectations het volgende:
En vooral als Waxxer's internet het weer doet, dan is het helemaaaaal niet meer bij te houden. Dan ga je even thee zetten rukken en hup zo weer drie delen verder..
Spreek voor jezelfquote:
Bedoel je morgen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:54 schreef wonderer het volgende:
Mijn moeder wil een dagje eindhoven doen... wat is er te doen?
Wat bedoelt gij?quote:
Nee, over een weekje ofzo.quote:
Your point being?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een man was.
Ik word de helft van de tijd met meneer aangesproken. IRL dus. Als ik het erg zou vinden, zou ik wel duidelijker mijn geslacht profileren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:04 schreef Camoth het volgende:
[..]
Haha, hij ook alIk herinner me mijn lack of profiel-lurken nog
Schaam me er nogsteeds voor
![]()
![]()
Wat erg, vind je dat niet vervelend?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik word de helft van de tijd met meneer aangesproken. IRL dus. Als ik het erg zou vinden, zou ik wel duidelijker mijn geslacht profileren.
Lees even je eigen quote; nee, ze vind het dus niet vervelendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat erg, vind je dat niet vervelend?
Eindhoven is natuurlijk ideaal om te winkelen, alles bij elkaar en vlakbij het station. Leuke, kleine winkeltjes zijn er ook op de Kleine Berg, Bergstraat e.d.quote:
Die mat moet er gewoon helemaal af...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ik had mijn haar iets langer laten groeien en toen er een vrouw was die me aansprak met mevrouw op straat heb ik maar wat broeken gekocht waarin duidelijk te zien was dat ik geen vrouw ben.
Inmiddels is haar bijgewerkt.
Die mat hangt er nog aan, de rest is er afquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:14 schreef tech het volgende:
[..]
Die mat moet er gewoon helemaal af...
Niet dat ik je mat ooit gezien heb, want die pic-hoster van je deed zijn werk niet goed, maar naar mijn smaak moeten matten er sowieso af.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:15 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Die mat hangt er nog aan, de rest is er afGelukkig kan ik maandag weer naar de kapper want het loopt weereens de spuigaten uit
Wie weet hoeveel ze aan je zitten als je elke laatste nekhaar vakkundig laat weghalen door een scheermesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:22 schreef TehRockstar het volgende:
Maar iedereen wilt altijd aan mijn matje zitten en plukken, ik heb het nodig
Geen idee, ik ken Eindhoven nauwelijks. Kom er nooit.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef Nuvole het volgende:
WIe biedt meer?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef TehRockstar het volgende:
Maar dan moeten ze ergens anders aan gaan zitten
En die gedachte begon net pas te dagen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:27 schreef TehRockstar het volgende:
Maar dan moeten ze ergens anders aan gaan zitten
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:38 schreef TehRockstar het volgende:Wat zijn jullie vies, daar dacht ik niet eens aan, er zijn nog veel meer aanhangsels hoor.
Botte is een zeikerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Kom je bent 14. Als ik de column van Botte mag geloven, dan denk je aan niets anders.
.
Helemaal wel, jullie denken aan niks anders dan aan 14-jarigen die allemaar aan piemels en poesjes zouden moeten denken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Kom je bent 14. Als ik de column van Botte mag geloven, dan denk je aan niets anders.
.
Ik ken m vooral van hoe hij tegen alles aanschopt om te zeikenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar z'n columns vind ik wel grappig..
Ik denk *niet* aan 14-jarigen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Helemaal wel, jullie denken aan niks anders dan aan 14-jarigen die allemaar aan piemels en poesjes zouden moeten denken.![]()
Ik bedoelde eigenlijk dat jullie blijkbaar veel meer aan sex denke dan ikquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik denk *niet* aan 14-jarigen..
Oooh... zo.. Ja, nou ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat jullie blijkbaar veel meer aan sex denke dan ik![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:02 schreef SteenRol het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik kom terug over een uurtje.
kasta 2 kwa klonen?
dag
Jij ook! Dag dag!quote:
quote:Yvonne schreef het volgende:
TehRockstar mag eens even gaan koelen en ons mailen met uitleg over z'n gedrag
forum@fok.nl of yvonne@fok.nlquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:13 schreef SteenRol het volgende:
Hoe moet hij hen mailen?
Ik ken 'm wel.. en ik zal me derhalve onthouden van commentaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, maar z'n columns vind ik wel grappig..
Natuurlijk durven we dat, we zijn geen mietjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:54 schreef Vlarp het volgende:
Rellen zonder mij heh!?durven jullie wel??
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Natuurlijk durven we dat, we zijn geen mietjes![]()
't kan nooit een kloon van DP zijn..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:59 schreef Camoth het volgende:
Yvonnen even mailtje met vraag om verklaring gestuurd mbt roddel over ban van TehRockstar, onze nieuwste tevens jongste aanwinst... ben benieuwdArm jochie, hoe lang wassie nou online? Drie dagen ofzo
![]()
DP?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't kan nooit een kloon van DP zijn..
Idd.. die zit of zat in Saint Tropez aan het vakantievieren.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't kan nooit een kloon van DP zijn..
Wrom???quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:13 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, ik heb een 48 uurs ban op PUB
Mooizo jij stouterdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:13 schreef TehRockstar het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:18 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens yvonne heb ik me enorm misdragen op het forum ofzo? Maar, vooral omdat ik Brechtje een varken had genoemd ofzo.
Wat heb je uitgespookt dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:13 schreef TehRockstar het volgende:
Nee, een lief zwijntje, en dat ik zo'n baggermod was. Dus ik zei dat tegen Yvonne en die zei dat je al vaker irri deed, dus een ban.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:18 schreef TehRockstar het volgende:
Volgens yvonne heb ik me enorm misdragen op het forum ofzo? Maar, vooral omdat ik Brechtje een varken had genoemd ofzo.
*tegen tehRockstarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, ik was inderdaad best irri.
Omdat je dom bent geweest, je gaat toch niet een mod uitschelden als je drie dagen op fok zit?quote:
Zelfkennis is okeequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, ik was inderdaad best irri.
Niet alleen een Mod, Brechtje is ook nog de dochter van Yvonne. En Yvonne is voor Fok! wat Moeder Aarde voor ehm.. nou ja, de Aarde is. En dat maakt Brechtje tot de dochter van de Heilige Maria, dus een soort vrouwelijke jezus. En om die dan voor Miss Piggy uit te maken, dat is op z'n zachtst gezegd een beetje dom. Maar ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:30 schreef Camoth het volgende:
[..]
Omdat je dom bent geweest, je gaat toch niet een mod uitschelden als je drie dagen op fok zit?![]()
Ik heb haar een lief zwijntje genoemt en dat vond ze in ieder geval niet leukquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet alleen een Mod, Brechtje is ook nog de dochter van Yvonne. En Yvonne is voor Fok! wat Moeder Aarde voor ehm.. nou ja, de Aarde is. En dat maakt Brechtje tot de dochter van de Heilige Maria, dus een soort vrouwelijke jezus. En om die dan voor Miss Piggy uit te maken, dat is op z'n zachtst gezegd een beetje dom. Maar ja.
Misschien vind Brechtje hem stiekem wel kei-liev en is ze jaloers dat hij nu hier zo in het homo-topic rondhangt..
Ik heb geen verstand van vrouwen, maar ik kan me indenken dat ze het niet als een groot compliment opvatte. Overgewicht is een gevoelig onderwerp bij vrouwen, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb haar een lief zwijntje genoemt en dat vond ze in ieder geval niet leuk
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb haar een lief zwijntje genoemt en dat vond ze in ieder geval niet leuk
Je vergat baggermod, en ik kan WEL begrijpen waarom dat haar niet echt bevaltquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:22 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee, een lief zwijntje, en dat ik zo'n baggermod was. Dus ik zei dat tegen Yvonne en die zei dat je al vaker irri deed, dus een ban.![]()
Wax! Ik heb je zo gemist!!quote:
Ik snap het echt niet... wat is er nou zo moeilijk aan wat vrouwen willen??quote:
Jemig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet alleen een Mod, Brechtje is ook nog de dochter van Yvonne. En Yvonne is voor Fok! wat Moeder Aarde voor ehm.. nou ja, de Aarde is. En dat maakt Brechtje tot de dochter van de Heilige Maria, dus een soort vrouwelijke jezus. En om die dan voor Miss Piggy uit te maken, dat is op z'n zachtst gezegd een beetje dom. Maar ja.
Misschien vind Brechtje hem stiekem wel kei-liev en is ze jaloers dat hij nu hier zo in het homo-topic rondhangt..
Als je wat beter luistert, zul je merken dat die vrouwen niet dezelfde persoon zijn. Meestal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
Eerst zitten ze te zeuren over kleine tietjes en dan willen ze Cup E gaan verhullen, ik snap het niet.![]()
Hij zegt toch niet dat je overgewicht hebt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Jemig.![]()
En ik ben niet overgewicht, k ben zelf nog té slank.![]()
Dus l*l aub niet![]()
Ik wil ook Ben en Jerrys, maar ik ben geen vrouw.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je wat beter luistert, zul je merken dat die vrouwen niet dezelfde persoon zijn. Meestal.
Anyway, B&J en kaarsjes, dat is wat vrouwen willen.
Jij inlikker jijquote:
Ben ik al blauw?quote:
Daar moet je veeeeel meer voor doen.quote:
Jup, maandag tot vrijdag ben ik er niet dus dan kan het een beetje naar beneden gaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef wonderer het volgende:
Aantal posts: 696 (gemiddeld 217 per dag)
Tonnie met Yvonne he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar moet je veeeeel meer voor doen..
Dan is moet je dit jaar je kans grijpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tonnie met Yvonne he?. Kut.... Ik BEN immers 19.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan is moet je dit jaar je kans grijpen..
Heb je een kilt? ik maakte een tiepfout en er stond bijna iets heeeel anders.
Oui.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:19 schreef TehRockstar het volgende:
Beaverhausen, was dat niet de schuilnaam van Karen uit will and grace?
Hmmz. Tis in ieder geval Schots. Denk niet dat yvonne zo heul moeilijk zal doen.quote:
Je bedoelt Shawn Pyfrom?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe heet die acteur die in Desperate Housewives de zoon van dat roodharige vrouwtje speelt en in dat zwembad iets aan het doen is?
Bij gebrek aan gespreksstof gaan we quizzen? Coolquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:44 schreef TehRockstar het volgende:
Hoe heet die acteur die in Desperate Housewives de zoon van dat roodharige vrouwtje speelt en in dat zwembad iets aan het doen is?
Ja dankje.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je bedoelt Shawn Pyfrom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |