Dat ligt er ernstig aan hoe je uit elkaar gegaan bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
What I used to be, will pass away and then you'll see that all I want know is happiness for you and me
Naar aanleiding van dit stukje songtekst een gewetensvraag aan de singles:
Hoe blij ben je voor je ex met zijn/haar nieuwe partner en het prille geluk wat zich daar ontwikkelt?
Leuk een stelling. Antw: Niet blij want dan moet ik de beste seks missenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
What I used to be, will pass away and then you'll see that all I want know is happiness for you and me
Hoe blij ben je voor je ex met zijn/haar nieuwe partner en het prille geluk wat zich daar ontwikkelt?
Dat doet me net zo veel/weinig als van een willekeurig ander persoon die ik kenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
Kletsika! Dat geloof ik niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:48 schreef Frezer het volgende:
Let jij trouwens wel op dat je je pedopas op tijd vernieuwd?.
[..]
Dat doet me net zo veel/weinig als van een willekeurig ander persoon die ik ken
Heel blij, maar ik help hem ook altijd met het uitzoeken van de meisjes. En hij lapt altijd ál mijn adviezen aan z'n laars... maar toch hou ik van hem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
Het is er wel van afhankelijk op welk moment je zoiets hoord, maar dat geldt ook tov van andere mensen die ik ken.quote:
Bij mij verschilt het nogal. Eerste meisje was ik er enerzijds kapot van en anderzijds ook heel blij dat ik van haar af was, ze was nogal labiel en het kostte me zo ontzettend veel energie. Het vrat me echt letterlijk op, ik werd echt geleefd door instandhouding van die relatie. Ik wilde ook zo graag alles goed doen en deed misschien daarin meer fout dan goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
Eensch!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is er wel van afhankelijk op welk moment je zoiets hoord, maar dat geldt ook tov van andere mensen die ik ken.
Een van mijn exen gun ik niet eens de lucht die hij inademt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het nogal. Eerste meisje was ik er enerzijds kapot van en anderzijds ook heel blij dat ik van haar af was, ze was nogal labiel en het kostte me zo ontzettend veel energie. Het vrat me echt letterlijk op, ik werd echt geleefd door instandhouding van die relatie. Ik wilde ook zo graag alles goed doen en deed misschien daarin meer fout dan goed.![]()
Tweede meisje gunde ik het haar van harte, geweldig lief meisje. We zijn ook redelijk goed uit elkaar gegaan maar als we dat niet waren had ik het haar nog gegund. Ze is gewoon iemand die dat verdiend ofzo, ik kon het niet voor haar zijn.![]()
Laatste twee meisjes zal het me eerlijk een zorg zijn met wie ze ervandoor gaan, als ik er maar vanaf ben. Ik ben prettig gestoord van mezelf en heb geen behoefte aan negatief gestoorde elementen in mijn omgeving.![]()
Dat is dan ook omdat jij er nog in bent blijven hangen en hij er al klaar mee is zeg maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het meestal niet leuk als ik een ex met iemand anders zie. Maar niet omdat ik jaloers ben omdat een ander hem dan heeft; maar ik begin dan altijd heel erg aan mezelf te twijfelen. Heb ik iets over het hoofd gezien, waarom ziet zij wel iets in hem maar ging het tussen ons niet meer? En gewoon het gevoel dat alles en iedereen doorgaat met zijn of haar leven, behalve ik.
Dat vind ik wel heel erg knapquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:59 schreef Christine het volgende:
Ik vind het trouwens leuker als m'n ex vrijgezel is, aangezien we dan heerlijk samen urenlang op datingsites kunnen rondneuzen, emailtjes kunnen analyseren, dates kunnen doorpraten, foto's kunnen uitwisselen... we lijken soms net twee wijven.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef Aventura het volgende:
En gewoon het gevoel dat alles en iedereen doorgaat met zijn of haar leven, behalve ik.
Nee hoor hij is 100% hetero. Maar he is wel wat je noemt een "vrouwelijke" man... daar bedoel ik btw niet verwijfd mee. Hij is ook weer single nu btw, dus ik mag weer meiden keuren en adviezen geven waar hij niks mee gaat doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg knap
Issie bi ofzo?
Want ik kan me zoiets nl niet echt voorstellen.
Lijkt me echt super vaag, maar lachen tegelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor hij is 100% hetero. Maar he is wel wat je noemt een "vrouwelijke" man... daar bedoel ik btw niet verwijfd mee. Hij is ook weer single nu btw, dus ik mag weer meiden keuren en adviezen geven waar hij niks mee gaat doen.
Het is eigenlijk heel vanzelfsprekend dat het zo gaat... ik vind het super leuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijkt me echt super vaag, maar lachen tegelijk
Ja, maar niet in de zin die jij nu denkt (denk ik). Ik ben namelijk tot nu toe altijd nog 100% tevreden geweest met het uitgaan van de relaties. Tevreden, gekke woordkeus maar laten we zeggen dat ik daar weliswaar even rouwing om was, maar altijd wel wist dat het zo goed was. Totdat je dan weer hoort of leest van een ex die gaat trouwen. Die momenten zorgen ervoor dat ik weer even verval in een sentimenteel moment.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is dan ook omdat jij er nog in bent blijven hangen en hij er al klaar mee is zeg maar.
Bij mij duurt dat ook altijd even, behalve bij 2 dan
Ik word er eerder cynisch van dat de onzekerheid die jij ervan krijgt. Ik geef ze een aantal maanden en heb daar eigenlijk zelden ongelijk in. Ik zie ook zat relaties om me heen waar ik zelf nog niet dood in gevonden wil worden, dus wat dat betreft heb ik dat ook mee in die zin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het meestal niet leuk als ik een ex met iemand anders zie. Maar niet omdat ik jaloers ben omdat een ander hem dan heeft; maar ik begin dan altijd heel erg aan mezelf te twijfelen. Heb ik iets over het hoofd gezien, waarom ziet zij wel iets in hem maar ging het tussen ons niet meer? En gewoon het gevoel dat alles en iedereen doorgaat met zijn of haar leven, behalve ik.
Whehe. Ik denk wat ik denk, jij denkt wat jij denkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ok nou ga ik het zeggen ook.
Christine, kijk naar hem. Het IS een wijf!
Je denkt hetzelfde, maar gaat het hier niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe. Ik denk wat ik denk, jij denkt wat jij denkt.
Haha, dat cynisme is de fase die dan na mijn sentimentele bui komt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik word er eerder cynisch van dat de onzekerheid die jij ervan krijgt. Ik geef ze een aantal maanden en heb daar eigenlijk zelden ongelijk in. Ik zie ook zat relaties om me heen waar ik zelf nog niet dood in gevonden wil worden, dus wat dat betreft heb ik dat ook mee in die zin.![]()
In heel gevallen zie ik vooral een hang om toch maar iemand te hebben, eerder dan passionele, liefdevolle relaties bezongen in het levenslied. Daar ben ik dus niet bepaald jaloers op, ook niet op oppervlakkige liefdes. Die kan ik zelf ook wel krijgen.![]()
Ow ik ook hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de zin die jij nu denkt (denk ik). Ik ben namelijk tot nu toe altijd nog 100% tevreden geweest met het uitgaan van de relaties. Tevreden, gekke woordkeus maar laten we zeggen dat ik daar weliswaar even rouwing om was, maar altijd wel wist dat het zo goed was. Totdat je dan weer hoort of leest van een ex die gaat trouwen. Die momenten zorgen ervoor dat ik weer even verval in een sentimenteel moment.
Die vrouwen van mij de afgelopen 6 jaar hebben het zwaar gehad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:29 schreef tommytheman het volgende:
deep shit dit, face it vrouwen kunnen het nooit hebben als je weer een ander hebt.
+1 generalisatie. Ik ben een jaar lang practisch gestalkt door een ex die het niet kon hebben als ik zelfs maar praatte met iemand van het andere geslacht. Ik zal je de details besparen, maar ik heb het politierapport nog hier liggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:29 schreef tommytheman het volgende:
deep shit dit, face it vrouwen kunnen het nooit hebben als je weer een ander hebt.
Wat een wijfquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
+1 generalisatie. Ik ben een jaar lang practisch gestalkt door een ex die het niet kon hebben als ik zelfs maar praatte met iemand van het andere geslacht. Ik zal je de details besparen, maar ik heb het politierapport nog hier liggen.
Okay een uitzondering, maar waarom date je psychopaten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
+1 generalisatie. Ik ben een jaar lang practisch gestalkt door een ex die het niet kon hebben als ik zelfs maar praatte met iemand van het andere geslacht. Ik zal je de details besparen, maar ik heb het politierapport nog hier liggen.
Dat is die met die losse handjes van mij ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mensen kunnen rare dingen doen "in de naam van liefde"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:34 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Okay een uitzondering, maar waarom date je psychopaten?![]()
Nonsensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:29 schreef tommytheman het volgende:
En toch zijn er daar ook grenzen aan, ...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mensen kunnen rare dingen doen "in de naam van liefde"
Maar vlak vrouwen ook niet uit in dat genre, maar die zijn vaak eerder geneigt zichzelf wat aan te doen om hun vriend klote te laten voelenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mja, Ik vraag me dan altijd af hoe die lui waren in toen je er gewoon een relatie mee had. Ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand zomaar ineens begind te slaan of te stalken zonder dat er voortekenen waren (ook toen het nog goed was).quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Goede vraag, want op zijn voorhoofd stond met koeienletters 'psychopaat'geschreven'quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:34 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Okay een uitzondering, maar waarom date je psychopaten?![]()
Dat lijkt mij inderdaad ook zo ja en ik heb bij alle gestoorde personen daar ook zeker tekenen van gezien binnen de relatie (of dit nu vriendschap was of seksrelatie of wat dan ook). Het probleem is enkel dat je het op dat moment absoluut niet zo wil zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, Ik vraag me dan altijd af hoe die lui waren in toen je er gewoon een relatie mee had. Ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand zomaar ineens begind te slaan of te stalken zonder dat er voortekenen waren (ook toen het nog goed was).
Niet fijn in elk geval,.
Ik pleit voor een psychologie-test bij elk pril begin van een relatiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Goede vraag, want op zijn voorhoofd stond met koeienletters 'psychopaat'geschreven'![]()
Heey, je zou het over neuken hebbenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:44 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook zo ja en ik heb bij alle gestoorde personen daar ook zeker tekenen van gezien binnen de relatie (of dit nu vriendschap was of seksrelatie of wat dan ook). Het probleem is enkel dat je het op dat moment absoluut niet zo wil zien.![]()
Dat deed ik ook niet, vandaar mensenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Maar vlak vrouwen ook niet uit in dat genre, maar die zijn vaak eerder geneigt zichzelf wat aan te doen om hun vriend klote te laten voelen![]()
Voor je het weet zijn er amper relaties meer en hebben de Singles hun eigen forum nog groter dan Fok!...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:44 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Ik pleit voor een psychologie-test bij elk pril begin van een relatie![]()
Ik heb het van nog dichterbij meegemaakt, was soms best wel vervelendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet, vandaar mensen
Heb dat van kortbij meegemaakt met een goede vriend van me.
Je merkt het nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, Ik vraag me dan altijd af hoe die lui waren in toen je er gewoon een relatie mee had. Ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand zomaar ineens begind te slaan of te stalken zonder dat er voortekenen waren (ook toen het nog goed was).
Niet fijn in elk geval,.
omdat ik met haar ernaartoe zou gaan en nu wil ze thuis blijven omdat ze dus stress heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Tranceptor het volgende:
Neuken?
waar is Saar als je dr nodig hebt![]()
@Zwartedoos, wat de fuck heeft dat met het Boochfestival te maken?
Ik krijg stress van stresswijven.![]()
Stress is geen reden om een goed feestje te missen en stress mag nooit op zaterdagavond. Zeg dat maar tegen die vriendin van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
omdat ik met haar ernaartoe zou gaan en nu wil ze thuis blijven omdat ze dus stress heeft
![]()
Dat lijkt me een goede reden om wel te gaan, ONTstressen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
omdat ik met haar ernaartoe zou gaan en nu wil ze thuis blijven omdat ze dus stress heeft
![]()
ik ga zo alquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef zwartedoos het volgende:
boehoe zou met vriendin naar boochfestival gaan maar nu heeft ze stress met haar vriend en nu twijfelt ze![]()
stomme relaties ook![]()
idd helemaal mee eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:49 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Stress is geen reden om een goed feestje te missen en stress mag nooit op zaterdagavond. Zeg dat maar tegen die vriendin van je![]()
Vooral wodka, dat ontstresst zo goed dat jeje in neverland waantquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:51 schreef Aventura het volgende:
Drank is goed tegen stress, zeg dat maar tegen haar
Ga ik zometeen ook doen, beetje ontstressen in de kroeg
Voor hem was het meer dan vervelend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Ik heb het van nog dichterbij meegemaakt, was soms best wel vervelend![]()
Get her mind off things enzoquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:51 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Vooral wodka, dat ontstresst zo goed dat jeje in neverland waant![]()
tis gratisquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik wat dichterbij was en over wat betere financien beschikte ging ik wel met je.![]()
Nou in mijn geval heb ik best wel voor bijna dodelijke situaties gestaan, dus ging iets verder dan vervelend ja. Nou ja, erg vervelend voor zo'n kleine natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Voor hem was het meer dan vervelend.
Voor mij niet, ik heb een 2tal weekjes mama mogen spelen
Die vriendin van hem had nl een kleine, zoooo cute
Ik moet ook nog heen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik wat dichterbij was en over wat betere financien beschikte ging ik wel met je.![]()
Bij haar was het jammergenoeg niet dodelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:54 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Nou in mijn geval heb ik best wel voor bijna dodelijke situaties gestaan, dus ging iets verder dan vervelend ja. Nou ja, erg vervelend voor zo'n kleine natuurlijk.
neequote:
Het zal idd voorkomen dat je het niet merkt. Het idee dat iemand zo totaal omslaat is gewoon erg raar, maar ik heb het dan ook niet mee gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Mukie het volgende:
Je merkt het niet
Dat is het rare, anders zouden er ook niet zoveel vrouwen in een blijfvanmnlijf-huis zitten.
Vaak is het verregaande jaloezie, het idee dat vriendinlief een bezit wordt.
Het afhankelijke type jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het zal idd voorkomen dat je het niet merkt. Het idee dat iemand zo totaal omslaat is gewoon erg raar, maar ik heb het dan ook niet mee gemaakt.
Maar mijn moeder werkt in een soort van blijf van mijn lijfhuis, en veel van die vrouwen die daar terecht komen zouden het toch echt wel moeten merken, maar willen het niet merken. Maar dat zijn dan ook mensen die er telkens weer opnieuw in trappen, vaak ook nog bij de zelfde vent. Maar goed, das dan ook een "speciaal" slag mensen wat daar zit.
Clitstraf, in haar geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wel.![]()
Anders krijg je huisarrest en pikstraf![]()
boeienquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wel.![]()
Anders krijg je huisarrest en pikstraf![]()
das wel ver wegquote:
Er is niets mis met dominant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:59 schreef Mukie het volgende:
Dominante/jaloerse mannen heb ik niets aan
kom je zelf van heerlen?quote:
valt weinig te choosen haha tegen de tijd dat je hier zou zijn ist festival al afgelopenquote:
Da's humor ja . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:07 schreef zwartedoos het volgende:
ojee ze gaat nu naast m zitten en als ie haar niet neukt binnen 10 min gaat ze mee![]()
![]()
Hey !!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:11 schreef zwartedoos het volgende:
onee tis zaterdag jullie zijn natuurlijk WEL op stap![]()
Zometeen wel ja. Zeg wat doe je aan, doe is aantrekken en de foto postenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:11 schreef zwartedoos het volgende:
onee tis zaterdag jullie zijn natuurlijk WEL op stap![]()
That would be too much information for me. Maargoed, ook ik ben outie. Veel plezier iedereen vanavondquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef zwartedoos het volgende:
ojee zometeen mag/kan ik niet meer rijden de kurk er maar op...en misschien over een half uur er weer vanaf if she gets lucky![]()
jaa daag om weer afgezeikt te worden zeker(en nee tis wel leuk maar er zijn altijd van die lui.....)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:13 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Zometeen wel ja. Zeg wat doe je aan, doe is aantrekken en de foto posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |