Als je liever hebt dat we hier niet meer posten moet je het zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik maak in ieder geval vrienden voor het leven hier.![]()
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je liever hebt dat we hier niet meer posten moet je het zeggen.![]()
Hier:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:08 schreef melismay het volgende:
*zoekt over de bol aai smiley*
Voor mij net weer te ver . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:10 schreef zwartedoos het volgende:
booch is dat dit weekend?hm balen ben net pas klaar met werk
maar dan weet ik wel waar ik morgen ben![]()
You go girl !!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:39 schreef zwartedoos het volgende:
o ik zie net dat t programma vandaag pas om 2000uur begint dus...![]()
Laten we er wat aan gaan doenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:57 schreef Wojworshebn het volgende:
Dit topic is al 3 dagen kut
Kijk dit gaat de goede kant weer opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:05 schreef fembol het volgende:
Neuken?
Schatje, niemand zal er achter komen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:31 schreef fembol het volgende:
Maar gelukkig is mijn geheime minnaar er!
Nee, want jij vertelt hiet aan niemand he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Schatje, niemand zal er achter komen!.
My lips are sealed:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:33 schreef fembol het volgende:
[..]
Nee, want jij vertelt hiet aan niemand he?![]()
Hmm jij doelt op ietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Veel belangrijker is de vraag of die van Fembol sealed zijn...![]()
E-j zaggen niks want e-j mosten pissen, e-j dachten al daj wat missen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:39 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nee ik moest pissen en wat drinken(zo blijf je bezig nl)
Das idd een belangrijke vraag,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Veel belangrijker is de vraag of die van Fembol sealed zijn...![]()
Ik praat geen Arabischquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:40 schreef fembol het volgende:
[..]
E-j zaggen niks want e-j mosten pissen, e-j dachten al daj wat missen..
zo geet ut altied at tur wat te doene is..
Wellicht snuggerererererer dan jij denkt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En jij bent niet bijster snugger blijkbaar...![]()
Dit is wel de eerste keer dat het een serieuze volwassen discussie is !quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn al miljoenen van die topics geweest inmiddels, ik denk niet dat er serieus nieuwe informatie instaat.![]()
Mukie was ff gaan slapenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik heb al tijden het woord neuken niet gehoordEn waar is Mukie?
![]()
Misschien ook niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:42 schreef fembol het volgende:
[..]
Wellicht snuggerererererer dan jij denkt!![]()
Ligt eraan hoe het uitgegaan is en hoeveel tijd ertussen zit. (tussen het ex-zijn en de nieuwe vriendin)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
What I used to be, will pass away and then you'll see that all I want know is happiness for you and me
Naar aanleiding van dit stukje songtekst een gewetensvraag aan de singles:
Hoe blij ben je voor je ex met zijn/haar nieuwe partner en het prille geluk wat zich daar ontwikkelt?
Dat ligt er ernstig aan hoe je uit elkaar gegaan bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
What I used to be, will pass away and then you'll see that all I want know is happiness for you and me
Hoe blij ben je voor je ex met zijn/haar nieuwe partner en het prille geluk wat zich daar ontwikkelt?
Leuk een stelling. Antw: Niet blij want dan moet ik de beste seks missenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
Dat doet me net zo veel/weinig als van een willekeurig ander persoon die ik kenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
Kletsika! Dat geloof ik niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:48 schreef Frezer het volgende:
Let jij trouwens wel op dat je je pedopas op tijd vernieuwd?.
[..]
Dat doet me net zo veel/weinig als van een willekeurig ander persoon die ik ken
Heel blij, maar ik help hem ook altijd met het uitzoeken van de meisjes. En hij lapt altijd ál mijn adviezen aan z'n laars... maar toch hou ik van hem.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
Het is er wel van afhankelijk op welk moment je zoiets hoord, maar dat geldt ook tov van andere mensen die ik ken.quote:
Bij mij verschilt het nogal. Eerste meisje was ik er enerzijds kapot van en anderzijds ook heel blij dat ik van haar af was, ze was nogal labiel en het kostte me zo ontzettend veel energie. Het vrat me echt letterlijk op, ik werd echt geleefd door instandhouding van die relatie. Ik wilde ook zo graag alles goed doen en deed misschien daarin meer fout dan goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:44 schreef Tranceptor het volgende:
Eensch!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het is er wel van afhankelijk op welk moment je zoiets hoord, maar dat geldt ook tov van andere mensen die ik ken.
Een van mijn exen gun ik niet eens de lucht die hij inademt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het nogal. Eerste meisje was ik er enerzijds kapot van en anderzijds ook heel blij dat ik van haar af was, ze was nogal labiel en het kostte me zo ontzettend veel energie. Het vrat me echt letterlijk op, ik werd echt geleefd door instandhouding van die relatie. Ik wilde ook zo graag alles goed doen en deed misschien daarin meer fout dan goed.![]()
Tweede meisje gunde ik het haar van harte, geweldig lief meisje. We zijn ook redelijk goed uit elkaar gegaan maar als we dat niet waren had ik het haar nog gegund. Ze is gewoon iemand die dat verdiend ofzo, ik kon het niet voor haar zijn.![]()
Laatste twee meisjes zal het me eerlijk een zorg zijn met wie ze ervandoor gaan, als ik er maar vanaf ben. Ik ben prettig gestoord van mezelf en heb geen behoefte aan negatief gestoorde elementen in mijn omgeving.![]()
Dat is dan ook omdat jij er nog in bent blijven hangen en hij er al klaar mee is zeg maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het meestal niet leuk als ik een ex met iemand anders zie. Maar niet omdat ik jaloers ben omdat een ander hem dan heeft; maar ik begin dan altijd heel erg aan mezelf te twijfelen. Heb ik iets over het hoofd gezien, waarom ziet zij wel iets in hem maar ging het tussen ons niet meer? En gewoon het gevoel dat alles en iedereen doorgaat met zijn of haar leven, behalve ik.
Dat vind ik wel heel erg knapquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:59 schreef Christine het volgende:
Ik vind het trouwens leuker als m'n ex vrijgezel is, aangezien we dan heerlijk samen urenlang op datingsites kunnen rondneuzen, emailtjes kunnen analyseren, dates kunnen doorpraten, foto's kunnen uitwisselen... we lijken soms net twee wijven.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef Aventura het volgende:
En gewoon het gevoel dat alles en iedereen doorgaat met zijn of haar leven, behalve ik.
Nee hoor hij is 100% hetero. Maar he is wel wat je noemt een "vrouwelijke" man... daar bedoel ik btw niet verwijfd mee. Hij is ook weer single nu btw, dus ik mag weer meiden keuren en adviezen geven waar hij niks mee gaat doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel erg knap
Issie bi ofzo?
Want ik kan me zoiets nl niet echt voorstellen.
Lijkt me echt super vaag, maar lachen tegelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor hij is 100% hetero. Maar he is wel wat je noemt een "vrouwelijke" man... daar bedoel ik btw niet verwijfd mee. Hij is ook weer single nu btw, dus ik mag weer meiden keuren en adviezen geven waar hij niks mee gaat doen.
Het is eigenlijk heel vanzelfsprekend dat het zo gaat... ik vind het super leuk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:12 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lijkt me echt super vaag, maar lachen tegelijk
Ja, maar niet in de zin die jij nu denkt (denk ik). Ik ben namelijk tot nu toe altijd nog 100% tevreden geweest met het uitgaan van de relaties. Tevreden, gekke woordkeus maar laten we zeggen dat ik daar weliswaar even rouwing om was, maar altijd wel wist dat het zo goed was. Totdat je dan weer hoort of leest van een ex die gaat trouwen. Die momenten zorgen ervoor dat ik weer even verval in een sentimenteel moment.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat is dan ook omdat jij er nog in bent blijven hangen en hij er al klaar mee is zeg maar.
Bij mij duurt dat ook altijd even, behalve bij 2 dan
Ik word er eerder cynisch van dat de onzekerheid die jij ervan krijgt. Ik geef ze een aantal maanden en heb daar eigenlijk zelden ongelijk in. Ik zie ook zat relaties om me heen waar ik zelf nog niet dood in gevonden wil worden, dus wat dat betreft heb ik dat ook mee in die zin.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:03 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het meestal niet leuk als ik een ex met iemand anders zie. Maar niet omdat ik jaloers ben omdat een ander hem dan heeft; maar ik begin dan altijd heel erg aan mezelf te twijfelen. Heb ik iets over het hoofd gezien, waarom ziet zij wel iets in hem maar ging het tussen ons niet meer? En gewoon het gevoel dat alles en iedereen doorgaat met zijn of haar leven, behalve ik.
Whehe. Ik denk wat ik denk, jij denkt wat jij denkt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ok nou ga ik het zeggen ook.
Christine, kijk naar hem. Het IS een wijf!
Je denkt hetzelfde, maar gaat het hier niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Whehe. Ik denk wat ik denk, jij denkt wat jij denkt.
Haha, dat cynisme is de fase die dan na mijn sentimentele bui komt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik word er eerder cynisch van dat de onzekerheid die jij ervan krijgt. Ik geef ze een aantal maanden en heb daar eigenlijk zelden ongelijk in. Ik zie ook zat relaties om me heen waar ik zelf nog niet dood in gevonden wil worden, dus wat dat betreft heb ik dat ook mee in die zin.![]()
In heel gevallen zie ik vooral een hang om toch maar iemand te hebben, eerder dan passionele, liefdevolle relaties bezongen in het levenslied. Daar ben ik dus niet bepaald jaloers op, ook niet op oppervlakkige liefdes. Die kan ik zelf ook wel krijgen.![]()
Ow ik ook hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:20 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar niet in de zin die jij nu denkt (denk ik). Ik ben namelijk tot nu toe altijd nog 100% tevreden geweest met het uitgaan van de relaties. Tevreden, gekke woordkeus maar laten we zeggen dat ik daar weliswaar even rouwing om was, maar altijd wel wist dat het zo goed was. Totdat je dan weer hoort of leest van een ex die gaat trouwen. Die momenten zorgen ervoor dat ik weer even verval in een sentimenteel moment.
Die vrouwen van mij de afgelopen 6 jaar hebben het zwaar gehad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:29 schreef tommytheman het volgende:
deep shit dit, face it vrouwen kunnen het nooit hebben als je weer een ander hebt.
+1 generalisatie. Ik ben een jaar lang practisch gestalkt door een ex die het niet kon hebben als ik zelfs maar praatte met iemand van het andere geslacht. Ik zal je de details besparen, maar ik heb het politierapport nog hier liggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:29 schreef tommytheman het volgende:
deep shit dit, face it vrouwen kunnen het nooit hebben als je weer een ander hebt.
Wat een wijfquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
+1 generalisatie. Ik ben een jaar lang practisch gestalkt door een ex die het niet kon hebben als ik zelfs maar praatte met iemand van het andere geslacht. Ik zal je de details besparen, maar ik heb het politierapport nog hier liggen.
Okay een uitzondering, maar waarom date je psychopaten?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
+1 generalisatie. Ik ben een jaar lang practisch gestalkt door een ex die het niet kon hebben als ik zelfs maar praatte met iemand van het andere geslacht. Ik zal je de details besparen, maar ik heb het politierapport nog hier liggen.
Dat is die met die losse handjes van mij ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Mensen kunnen rare dingen doen "in de naam van liefde"quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:34 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Okay een uitzondering, maar waarom date je psychopaten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |