Kijk dit gaat de goede kant weer opquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:05 schreef fembol het volgende:
Neuken?
Schatje, niemand zal er achter komen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:31 schreef fembol het volgende:
Maar gelukkig is mijn geheime minnaar er!
Nee, want jij vertelt hiet aan niemand he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:32 schreef Frezer het volgende:
[..]
Schatje, niemand zal er achter komen!.
My lips are sealed:quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:33 schreef fembol het volgende:
[..]
Nee, want jij vertelt hiet aan niemand he?![]()
Hmm jij doelt op ietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Veel belangrijker is de vraag of die van Fembol sealed zijn...![]()
E-j zaggen niks want e-j mosten pissen, e-j dachten al daj wat missen..quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:39 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Nee ik moest pissen en wat drinken(zo blijf je bezig nl)
Das idd een belangrijke vraag,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Veel belangrijker is de vraag of die van Fembol sealed zijn...![]()
Ik praat geen Arabischquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:40 schreef fembol het volgende:
[..]
E-j zaggen niks want e-j mosten pissen, e-j dachten al daj wat missen..
zo geet ut altied at tur wat te doene is..
Wellicht snuggerererererer dan jij denkt!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En jij bent niet bijster snugger blijkbaar...![]()
Dit is wel de eerste keer dat het een serieuze volwassen discussie is !quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zijn al miljoenen van die topics geweest inmiddels, ik denk niet dat er serieus nieuwe informatie instaat.![]()
Mukie was ff gaan slapenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:01 schreef Wojworshebn het volgende:
Ik heb al tijden het woord neuken niet gehoordEn waar is Mukie?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |