Lees eerst eens het topic, wiseassquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:40 schreef Tranceptor het volgende:
Ik geloof niet in vreemdgaan, je dient je gewoon netjes voor te stellen IMHO.
Er zijn al miljoenen van die topics geweest inmiddels, ik denk niet dat er serieus nieuwe informatie instaat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Lees eerst eens het topic, wiseass
jeujquote:
ik wil ook best op jou zitten hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:17 schreef Tranceptor het volgende:
Sommige vrouwen doen alles om aan hangzakken te komen.
whaha ja hoor best redelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk een beetje dansen?![]()
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:28 schreef saaw het volgende:
maar zulk soort dansen bedoel je vast niet![]()
![]()
hoezo is dat slecht dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij?![]()
Je denkt ook altijd het slechtste van me meteen.![]()
![]()
Kom op zeg, je post nog in PUB, dat KAN gewoon niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kom op zeg, je post nog in PUB, dat KAN gewoon niet.![]()
Ik wilde juist beweren dat je wel een puber bent.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:33 schreef saaw het volgende:
[..]wou je beweren dat ik geen puber meer ben? en tiener ben ik zowiezo nog, dus niet miepen
Nee, maar niemand anders durft meer te posten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
Is dit het Saaw en Tranceptor topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |