neequote:
Het zal idd voorkomen dat je het niet merkt. Het idee dat iemand zo totaal omslaat is gewoon erg raar, maar ik heb het dan ook niet mee gemaakt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Mukie het volgende:
Je merkt het niet
Dat is het rare, anders zouden er ook niet zoveel vrouwen in een blijfvanmnlijf-huis zitten.
Vaak is het verregaande jaloezie, het idee dat vriendinlief een bezit wordt.
Het afhankelijke type jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef Frezer het volgende:
[..]
Het zal idd voorkomen dat je het niet merkt. Het idee dat iemand zo totaal omslaat is gewoon erg raar, maar ik heb het dan ook niet mee gemaakt.
Maar mijn moeder werkt in een soort van blijf van mijn lijfhuis, en veel van die vrouwen die daar terecht komen zouden het toch echt wel moeten merken, maar willen het niet merken. Maar dat zijn dan ook mensen die er telkens weer opnieuw in trappen, vaak ook nog bij de zelfde vent. Maar goed, das dan ook een "speciaal" slag mensen wat daar zit.
Clitstraf, in haar geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wel.![]()
Anders krijg je huisarrest en pikstraf![]()
boeienquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wel.![]()
Anders krijg je huisarrest en pikstraf![]()
das wel ver wegquote:
Er is niets mis met dominant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:59 schreef Mukie het volgende:
Dominante/jaloerse mannen heb ik niets aan
kom je zelf van heerlen?quote:
valt weinig te choosen haha tegen de tijd dat je hier zou zijn ist festival al afgelopenquote:
Da's humor ja . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:07 schreef zwartedoos het volgende:
ojee ze gaat nu naast m zitten en als ie haar niet neukt binnen 10 min gaat ze mee![]()
![]()
Hey !!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:11 schreef zwartedoos het volgende:
onee tis zaterdag jullie zijn natuurlijk WEL op stap![]()
Zometeen wel ja. Zeg wat doe je aan, doe is aantrekken en de foto postenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:11 schreef zwartedoos het volgende:
onee tis zaterdag jullie zijn natuurlijk WEL op stap![]()
That would be too much information for me. Maargoed, ook ik ben outie. Veel plezier iedereen vanavondquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:10 schreef zwartedoos het volgende:
ojee zometeen mag/kan ik niet meer rijden de kurk er maar op...en misschien over een half uur er weer vanaf if she gets lucky![]()
jaa daag om weer afgezeikt te worden zeker(en nee tis wel leuk maar er zijn altijd van die lui.....)quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 21:13 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Zometeen wel ja. Zeg wat doe je aan, doe is aantrekken en de foto posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |