Dat deed ik ook niet, vandaar mensenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:40 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Maar vlak vrouwen ook niet uit in dat genre, maar die zijn vaak eerder geneigt zichzelf wat aan te doen om hun vriend klote te laten voelen![]()
Voor je het weet zijn er amper relaties meer en hebben de Singles hun eigen forum nog groter dan Fok!...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:44 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Ik pleit voor een psychologie-test bij elk pril begin van een relatie![]()
Ik heb het van nog dichterbij meegemaakt, was soms best wel vervelendquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet, vandaar mensen
Heb dat van kortbij meegemaakt met een goede vriend van me.
Je merkt het nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, Ik vraag me dan altijd af hoe die lui waren in toen je er gewoon een relatie mee had. Ik kan me er weinig bij voorstellen dat iemand zomaar ineens begind te slaan of te stalken zonder dat er voortekenen waren (ook toen het nog goed was).
Niet fijn in elk geval,.
omdat ik met haar ernaartoe zou gaan en nu wil ze thuis blijven omdat ze dus stress heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef Tranceptor het volgende:
Neuken?
waar is Saar als je dr nodig hebt![]()
@Zwartedoos, wat de fuck heeft dat met het Boochfestival te maken?
Ik krijg stress van stresswijven.![]()
Stress is geen reden om een goed feestje te missen en stress mag nooit op zaterdagavond. Zeg dat maar tegen die vriendin van jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
omdat ik met haar ernaartoe zou gaan en nu wil ze thuis blijven omdat ze dus stress heeft
![]()
Dat lijkt me een goede reden om wel te gaan, ONTstressen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
omdat ik met haar ernaartoe zou gaan en nu wil ze thuis blijven omdat ze dus stress heeft
![]()
ik ga zo alquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:46 schreef zwartedoos het volgende:
boehoe zou met vriendin naar boochfestival gaan maar nu heeft ze stress met haar vriend en nu twijfelt ze![]()
stomme relaties ook![]()
idd helemaal mee eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:49 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Stress is geen reden om een goed feestje te missen en stress mag nooit op zaterdagavond. Zeg dat maar tegen die vriendin van je![]()
Vooral wodka, dat ontstresst zo goed dat jeje in neverland waantquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:51 schreef Aventura het volgende:
Drank is goed tegen stress, zeg dat maar tegen haar
Ga ik zometeen ook doen, beetje ontstressen in de kroeg
Voor hem was het meer dan vervelend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:47 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Ik heb het van nog dichterbij meegemaakt, was soms best wel vervelend![]()
Get her mind off things enzoquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:51 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Vooral wodka, dat ontstresst zo goed dat jeje in neverland waant![]()
tis gratisquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik wat dichterbij was en over wat betere financien beschikte ging ik wel met je.![]()
Nou in mijn geval heb ik best wel voor bijna dodelijke situaties gestaan, dus ging iets verder dan vervelend ja. Nou ja, erg vervelend voor zo'n kleine natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Mukie het volgende:
[..]
Voor hem was het meer dan vervelend.
Voor mij niet, ik heb een 2tal weekjes mama mogen spelen
Die vriendin van hem had nl een kleine, zoooo cute
Ik moet ook nog heen.quote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik wat dichterbij was en over wat betere financien beschikte ging ik wel met je.![]()
Bij haar was het jammergenoeg niet dodelijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:54 schreef tommytheman het volgende:
[..]
Nou in mijn geval heb ik best wel voor bijna dodelijke situaties gestaan, dus ging iets verder dan vervelend ja. Nou ja, erg vervelend voor zo'n kleine natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |