Dat doen ze met opzet. Omdat jij het bent.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
heb weer een zwarte balk beneden en boven niet.

Ze wil met Mohammed B. trouwen ofzo.quote:

Op... de adverteerders zijn zonet vertrokken.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:25 schreef Xrenity het volgende:
Waar is de reclame als je hem nodig hebt?

quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat Talpa al 1000 doden op hun naam heeft staan, er zijn aardig wat oudjes bezweken aan hartproblemen in navolging van het tempo van NSE.

Ik heb ze wel op mijn computer maar niet op mijn tvquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:27 schreef Remzz het volgende:
Ik heb deze strepen wel:
http://members.home.nl/mu(...)15_19-25-13h%201.bmp

Zaadje.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:27 schreef Remzz het volgende:
Ik heb deze strepen wel:
http://members.home.nl/mu(...)15_19-25-13h%201.bmp

Ik bedoel balken, strepen zijn idd van tv kaartquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb ze wel op mijn computer maar niet op mijn tv

jah, ik kijk naar buiten en zie die wolken ook al tig jaar inmiddelsquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:28 schreef Nouk het volgende:
Te grappig dit. 3D wolken!

Niet zeuren, dat zwart zorgt voor rust in de uitzendingquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik bedoel balken, strepen zijn idd van tv kaart

alleen de kustlijn...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:29 schreef Xrenity het volgende:
Wow 3d weerkaart!
Cool gemaakt, maar je weet uiteindelijk nog niet waar die wolken nou zjn.

Tel na dat weerbericht met die vlucht over Nederland daar ook nog maar 1000 epilepsieaanvallen bij op.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed dat Talpa al 1000 doden op hun naam heeft staan, er zijn aardig wat oudjes bezweken aan hartproblemen in navolging van het tempo van NSE.

Jep, met jou nog een paar honderdduizend mensen geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer, maar het was gewoon bedroevend.
Ik had gewoon 3 blokken verwacht, met alle belangrijke dingen van het nieuws en sport en wat luchtig entertainment nieuws. Niet zo van de hak op de tak en alles door elkaar.
En Harmke Pijpers was een drama.

Ik bedoelde ook de balkenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik bedoel balken, strepen zijn idd van tv kaart

Kun je ook nog vertellen wát je gezien hebt?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb echt het idee dat ik naar een half uur stront heb zitten kijken. Na een half uur is er nog niks veranderd.

Dat bedoel ik, nee dus...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kun je ook nog vertellen wát je gezien hebt?

Ik ga nu maar lekker rustig het RTL nieuws kijken of zo.. kijken of ik dan wat verbanden kan leggen.quote:

Je moet ze wel heel snel lezen natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:33 schreef TheVulture het volgende:
Die commentaren hier zijn wel echt hilarisch als je het allemaal achter elkaar leest

Puik plan.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga nu maar lekker rustig het RTL nieuws kijken of zo.. kijken of ik dan wat verbanden kan leggen.

Whehe.. gelukkig nietquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef Toad het volgende:
Volgens mij hebben een aantal mensen hier Talpa aandelen.

Als je effe aangeeft waar ik in kan tekenen..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:34 schreef Toad het volgende:
Volgens mij hebben een aantal mensen hier Talpa aandelen.

3D wolken dus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:35 schreef Toad het volgende:
Hey maar hoe was het weer bericht? Want toen was ik aan het wegdromen bij Daphne op RTL4? Beau zei namelijk dat het speciaal was...

Daphne is leuker.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:35 schreef Toad het volgende:
Hey maar hoe was het weer bericht? Want toen was ik aan het wegdromen bij Daphne op RTL4? Beau zei namelijk dat het speciaal was...

quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten*
correct!![]()

Dan heb je precies verkeerd gezapt hoor..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:38 schreef Cee het volgende:
Heb zitten zappen tussen NSE en Boulevard, en op NSE was telkens sport. Waar is m'n dagelijkse portie nutteloze leeghoofdige entertainment-nieuws? Bastards.

RTL heeft me afgericht zodat ik automatisch na 'n kwartier overschakel om reclame te vermijden.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan heb je precies verkeerd gezapt hoor..

Meelopen met de massa is het. Zeiken op Talpa is nu eventjes hip.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:40 schreef BMH het volgende:
Al die veroodelingen over talpa. Moet je de eerste aflevering van RTL boulevard eens terug zien. Dat zag er ook niet lekker uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |