EN langzamer praten GVDquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon 1 uur NSE doen en dan 2 keer reclame tussendoor, tussen de 3 blokken. Nu is alles een mierenhoop.
Wat ik al zei dus, soms praat ie tegen Beau en gaat opeens in de camera kijken. Dat is vet verwarrend en oogt onnatuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:17 schreef TheVulture het volgende:
En Van Gangelen praat weer in de camera ipv tegen Beau
Lijkt wel een sportjournaal
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
geen flauw idee, ze is ergens in 1973 gestorven maar helaas heeft niemand het haar verteld.
Kansloos inderdaad.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:20 schreef Remzz het volgende:
Bij die Pijpers denk ik echt Waaaarom?
Idd, zet daar iig een vrouw neer waar je naar kunt kijken..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:20 schreef Remzz het volgende:
Bij die Pijpers denk ik echt Waaaarom?
Haar leeftijd heeft ondertussen al drie cijfers dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
Wat een gezeur om Pijpers, jullie mochten dat jullie er nog zo goed uitzagen op haar leeftijd.
Ik ben dood op m'n 152ste verjaardagquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
Wat een gezeur om Pijpers, jullie mochten dat jullie er nog zo goed uitzagen op haar leeftijd.
95? ja, dan wel ja..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haar leeftijd heeft ondertussen al drie cijfers dan?
Inderdaad, je zult eerst iets moeten kijken voordat je je mening hierover kunt vormenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fantastisch ontvangen zie je niet aan de kijkcijfers.
Ik heb Mw. Berends gezien en inderdaad, ik snap je punt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
tis de moeder van Hendrikje van Andel-Schipperquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haar leeftijd heeft ondertussen al drie cijfers dan?
Door het draaien van Jointjes?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
Wat is het onderwerp nou? Jennifer Aniston die de joodse kolonisten ondersteund vanuit Sail Amsterdam???
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef pberends het volgende:
Wat is het onderwerp nou? Jennifer Aniston die de joodse kolonisten ondersteund vanuit Sail Amsterdam???
Het probleem is dat de intro drie keer ruk is, de muziek is ook niet veel beter, het is te luid en is niet melodieus genoeg, alsof een schele 8-jarige het op zijn key-board geproduceerd heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Om één of andere reden kijkt RTL Boulevard wel makkelijker weg merk ik, waarschijnlijk door de onderlinge chemie tussen de presentatoren, die moet bij NSE nog duidelijk groeien. Bovendien is het tot nu toe toch nog vrij saai, bij RTL boulevard brengen ze het gewoon leuker.
Wehehehequote:Op maandag 15 augustus 2005 19:23 schreef Remzz het volgende:
Zo snel zijn Jennefer Aniston en de Gazastrook nog nooit na elkaar genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |