Nahhhh....quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:06 schreef Remzz het volgende:
Het ziet er goed uit tot nu toe
Ja, en van RTL en van Zembla, etc.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:03 schreef Copycat het volgende:
Oh, hij is Jeroen van Kan. Voorheen van AT5 toch?
Sterker nog: Het was ff wennen, want veel lopenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Rafael van der Vaart over zn training: "Het was ff wennen, veel lopen"![]()
![]()
![]()
emotie héquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:08 schreef pberends het volgende:
Oe, een Van Persie grap. Beau denkt dat het RTL Boulevard is.
Naar verluid ook in het dagelijks leven met die attitude...quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Harmke Pijpers eh heeft het eh moelijk.
Namaak RTL-Boulevard.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:12 schreef Xrenity het volgende:
Waarom zit Jeroen apart?
Allergietje ofzo?
Het gaat inderdaad véél te snel, en dan ben ik zelf ook al een snelle..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:12 schreef Nouk het volgende:
Ik wordt echt zenuwachtig van dit snelle gedoe zeg.
Ik ook wel. Maar even ontspannen is er niet echt bij hierquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad véél te snel, en dan ben ik zelf ook al een snelle..
geen flauw idee, ze is ergens in 1973 gestorven maar helaas heeft niemand het haar verteld.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef 7eVeNL het volgende:
OMG wie is die graftak die daar zit ?!
Volgens mij gaat het nu over Sail, maar echt met zekerheid kan ik het niet zeggen..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar even ontspannen is er niet echt bij hier.
Onzin, op 1 augutus is hij officieel bij Talpa gestart. Vrijdag 29 juli was zijn laatste dag.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:13 schreef SteveBallmer het volgende:
(Van Kan is vorige week pas vertrokken bij AT5)
Correct.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Die Jeroen van Kan heeft totaal geen uitstraling/charisma....
Djezus. En ze praten ook heel erg serieus, lange zinnen, 'moeilijke' woorden, totaal niet spontaan. Ik zap zo fijn terug naar RTL Boulevard.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het nu over Sail, maar echt met zekerheid kan ik het niet zeggen..![]()
Twee weken danquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef static het volgende:
[..]
Onzin, op 1 augutus is hij officieel bij Talpa gestart. Vrijdag 29 juli was zijn laatste dag.
Ze moeten gewoon 1 uur NSE doen en dan 2 keer reclame tussendoor, tussen de 3 blokken. Nu is alles een mierenhoop.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer, had er meer van verwacht.
In ieder geval een nieuwsblok, een sportblok en een entertainmentblok. Niet zo door elkaar
quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:10 schreef 7eVeNL het volgende:
OMG wie is die graftak die daar zit ?!
Okay, 2 weken wijsneus.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef static het volgende:
Onzin, op 1 augutus is hij officieel bij Talpa gestart. Vrijdag 29 juli was zijn laatste dag.
De afstandsbediening ligt 2 meter verderop, dat weerhoudt me van zappen..quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Djezus. En ze praten ook heel erg serieus, lange zinnen, 'moeilijke' woorden, totaal niet spontaan. Ik zap zo fijn terug naar RTL Boulevard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |