Ja, dan gaat ie smijten met wat ie in zijn handen heeft ( of krabben en bijten) en waar hij iets over duidelijk probeert te maken. Ik heb het ook aangekaart bij het CB, maar tot zijn derde doen ze er idd nog niks mee.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:42 schreef jessie het volgende:
En is Cas er ook geirriteerd door dat t niet lukt?
Wat een humor had die manquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef moussy het volgende:
Ach Jessie, ik heb aan de CB arts gevraagd of hij wat aan de stembandjes van Cas wilde doen, maar oordoppen leek de beste man een betere oplossing![]()
Ja nou idd, en anders een kinderarts van een academisch ziekenhuis!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:58 schreef jessie het volgende:
Ja ik zou t zeker ff aankaarten op het CB
wel alle coupletten hequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:33 schreef moussy het volgende:
Ja, ik denk dat Cas morgen idd het Wilhelmus gaat zingen
je heet niet jessie of jessicaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:40 schreef jessie het volgende:
Wat is er met mijn naam evenstar? Ik vat m niet.
Gillen uit protest. Uitspraak: IEIEIEEIEIEEIEIIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE!!!!!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:50 schreef jessie het volgende:
Wat is gieren?
Da's niet leuk he, Leah, dat hij er zo tegenop ziet! Kun je er anders niet de eerste keer bij blijven? Dat heb ik bij Tristan ook gedaan. Dan is het lang zo eng niet, als mama er bij is.quote:Op maandag 15 augustus 2005 00:06 schreef Leah het volgende:
Druk maak je je toch, is ook logisch, deed ik ook. Uiteindelijk doen ze op hun 18e allemaal hetzelfde, vermoed ik.
Op dit moment maak ik me heel druk over mijn grote kleine mannetje dat NIET, maar dan ook NIET naar de psz wil morgen.... Hij is bang voor 1 van de kindjes.Mijn stoere Freek, die voor de duvel nog niet bang is.
yepquote:Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef snoopy het volgende:
Morris slaapt 's ochtends en 's middags. Soms slaat hij 's middags min of meer over als hij echt geen zin heeft en slaapt dan aan het eind van de dag nog een uurtje.
Ben vandaag met Morris naar de huisarts geweest. Hij had inene rare blaasjes met vocht er in vanmorgen. Bleken het waterwratjes te zijn. Niks ernstigs en het schijnt vanzelfover te gaan maar dat kan we een jaar duren![]()
Wie was dat die hier laatst over waterwratjes had? E.T.?
quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:05 schreef jessie het volgende:
Janneke slaat tussen de middag nog altijd 2 uur. Heerlijk
Hij heet ook Pimquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:55 schreef moussy het volgende:
LB de piemelpop, we noemen hem maar Pim, is mee naar bed
Met Freek ging het in de eerste instantie niet best, hij kwam al huilend uit bed, we hebben hem de auto in moeten slèpen, en in de auto zat ie hartverscheurend te huilen dat ie naar huis wilde.quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:05 schreef jessie het volgende:
Leah hoe is t met Freek gegaan vandaag?
Tristan is ook al 1 meter en 6 cmquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:11 schreef babyfeet het volgende:
Kyllian zit weer in een groeispurt *zucht*
eet zich klem daaraan merken wij dat altijd
had hem dus net ff gemeten hij is gewoon 1meter en 6 cm waar groeit hij naar toe zeg
hij klaagt gelukkig maar heel soms over pijn in zijn benen enzo maar
het nadeel vind ik hij staat dus nog steeds niet stabiel op zijn benen omdat hij zo snel groeit
Toen hij een maandje geleden voor het eerst naar de peuterspeelzaal ging was hij al meteen de grootste. En inderdaad, regelmatig wordt ie aangesproken met 'Moet jij nu niet op school zijn?' Nee meneer/mevrouw, hij is 2!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:41 schreef babyfeet het volgende:
zo das ook al een heel end spuuglokje ook al zo'n grote kerel
heb jij geen last van dat mensen zeggen van moet hij nog niet naar school?
hadden het maandag ook weer toen kwam de controleur voor hellraid die had een dik oog dus die kon niet werken en nee kwam niet door mij
oh zegt hij klopt ja het is vakantie tijd dus hij kan nog lekker thuisblijven
nou nee hoor hij is net 3 ...oh sorry hoor je dan maar dan is hij wel groot voor zijn leeftijd...
Ja, zou zomaar kunnen. Maar het lijkt wel een combi van de waterpokken en die waterwratjes. Die bultjes met water lijken echt precies op die foto's die op internet te vinden zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:05 schreef Luchtbel het volgende:
Jeetje Snoop! Heel gek misschien maar is het niet zo dat nu de waterpokken pas echt doorbreken? Ik zeg ook maar wat omdat je zei dat kindjes op het kdv het ook hadden?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:58 schreef Sjeen het volgende:
Sjeen komt even vol trots melden dat Isa sinds gisteren losloopt![]()
Het arme meissie dat jeukt verschrikkelijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:42 schreef E.T. het volgende:
Saskia heeft een schimmeldoosZulke erge luieruitslag had ik nog nooit bij d'r gezien en alle reguliere middeltjes hielpen niet dus maar ff naar de dokter geweest en die had het na twee tellen gezien. Nu dus ff een tijdje met schimmelcreme smeren
Sven en Piet hebben best een hoop overeenkomsten he, ik herken de dingen die jij over Piet schrijft vaak bij Svenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:06 schreef bixister het volgende:
sven, volgens mij zouden piet en jij 't best goed kunnen vinden samen.(en wat zie jij er ook alweer groot uit, zag ik in 't fototopic!
)
teken er nog eens 1tje misschien haal ik je erdeze keer weluitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 11:12 schreef poemojn het volgende:
Wat een bedrog
Dat verklaart dat ik nooit een prijs won.![]()
Yep.. dagje uit met het kdvquote:
Ik was heel jong, en bij mij zitten ze inderdaad niet op de goede hoogtequote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:42 schreef poemojn het volgende:
En bij jonge kinderen is het lastiger om te bepalen of de gaatjes wel op dezelfde hoogte zitten als ze ouder worden (oa daarom snap ik mensen ook niet die al bij baby's gaatjes laten schieten).
Morris ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:09 schreef Sjeen het volgende:
Isa krijgt ze ook pas als ze 'oorbellen' achterstvoren kan spellen (met dank aan Lois) Als het aan mij ligt tenminste.
Ze zit er steeds aan te voelen of ze er nog wel inzitten. Ik heb gezegd dat ze moet proberen dat niet te doen (ivm besmettingsgevaar) En vanmiddag gingen we op de fiets naar het winkelcentrum (zijvergens op dr eigen fietsje een heel stuk naast mij gewoon op t fietspad) Toen begon het hard te waaien. Zij stoppen en paniek, gillen. Mama,mama straks waaien me oorbellen eruitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef babyfeet het volgende:
vertel
begint ze er al aan te wennen jessie?
heeft ze al in de spiegel gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |