Janneke weer ziek? Beterschap
![]()
Sven heeft er volgens mij nog nooit bij nagedacht dat hij zelf zijn slaapzak open kan maken
![]()
Net als dat hij geen aanstalten maakt om uit zijn ledikant te klimmen. Als hij wakker is roept hij braaf : "Mama, ik ben wakkerer, Beer ook wakkerer" en blijft net zo lang liggen totdat het licht aangaat (ondertussen wel steeds herhalend dat hij wakker is).
Vanmorgen naar het CB geweest (extra keertje omdat vorige keer de onderzoeken niet lukten) Het wegen en meten was een drama, Sven wilde niet
![]()
Hij is hevig spartelend op de babyweegschaal gewogen: 11.8 kilo (thuis even tevoren op de weegschaal met kleren aan 12.5) en liggend op de tafel is zijn lengte opgemeten ca 94 cm. (eind april was het 11.7 bij 88 cm) Ik betwijfel of het betrouwbare metingen zijn!
Bij de arts gingen de onderzoekjes dit keer wel goed, zijn ogen staan mooi recht en zijn hartje en longen klonken ook prima
![]()
Verder moesten (gingen) we extra omdat de vorige keer zijn voetjes nogal doorzakten bij het lopen, maar dit zag er ook al stukken beter uit, zijn benen stonden niet noemenswaardig in de X stand en hij zakte al minder door
![]()
Ze vind dat hij al heel behoorlijk praat en dat hij redelijk standvastig is (ze had het meet en weegdrama toevallig gezien
![]()
) Dat laatste kan nu wel eens lastig zijn, maar later voor hem een voordelige eigenschap. (Dit weekend zijn we naar Ballorig geweest en daar weigerde hij dus echt pertinent om zijn schoenen uit te trekken)
Verder helemaal tevreden over hem, en nu hoeven we pas weer rond zijn 3e verjaardag daarheen