abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29991700
Wow Bo! Ben benieuwd hoe het eruit ziet.

Jolie krijgt ook niet van mij. Weet je wat ik zo jammer vind als ze al gaatjes hebben, dat ze later dat moment missen. De meeste meisjes vinden het toch wel echt heel leuk en spannend. Ik weet nog dat gevoel van trots (misschien zelfs euforie ) toen ik ze kreeg. Toen ik ze mocht. Overigens heb ik ook zes zelf geprikte gaten, waarvan er drie inmiddels dichtzitten. Een paar maanden geleden waren dat er vier en ik besloot ze zelf wel even door te prikken de gevolgen daarvan zal ik jullie verder besparen
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 16:29:47 #277
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30000752
vertel
begint ze er al aan te wennen jessie?
heeft ze al in de spiegel gekeken?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:09:30 #278
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30002259
Gaatjes... Ik was 22 toen ik gaatjes in mijn oren heb laten prikken... uhu, prikken met zo'n kurk achter je oor. En een jaar of 3 later heb ik een gaatje linksboven laten schieten.

Isa krijgt ze ook pas als ze 'oorbellen' achterstvoren kan spellen (met dank aan Lois ) Als het aan mij ligt tenminste.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30002285
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:09 schreef Sjeen het volgende:
Isa krijgt ze ook pas als ze 'oorbellen' achterstvoren kan spellen (met dank aan Lois ) Als het aan mij ligt tenminste.
Morris ook
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:10:57 #280
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_30002302
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_30007508
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 16:29 schreef babyfeet het volgende:
vertel
begint ze er al aan te wennen jessie?
heeft ze al in de spiegel gekeken?
Ze zit er steeds aan te voelen of ze er nog wel inzitten. Ik heb gezegd dat ze moet proberen dat niet te doen (ivm besmettingsgevaar) En vanmiddag gingen we op de fiets naar het winkelcentrum (zijvergens op dr eigen fietsje een heel stuk naast mij gewoon op t fietspad) Toen begon het hard te waaien. Zij stoppen en paniek, gillen. Mama,mama straks waaien me oorbellen eruit Allebei die handjes op dr oren
Net voor het naar bed gaan beide oortjes schoongemaakt en samen voor de spiegel gekeken. Ze bleef kijken

(en Jans gebarentaalt nog steeds heftig dat ze dat echt niet wil )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30007602
heerlijk hoor Jessie
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  Jubileum moderator vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:19:49 #283
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30007874
Wat pittig Jessie ik moet zo lachen om de beschrijving van Janneke en haar manier om te vertellen dat ze het echt niet wil.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 20:33:05 #284
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_30008311
oh leuk zeg bo toch ze waaien gelukkig er niet uit
janneke wil het echt niet he
  † In Memoriam † vrijdag 26 augustus 2005 @ 22:22:45 #285
43556 miss_dynastie
pi_30012002
Jans
pi_30012386
Bo ik ben benieuwd hoor!
Jan ik heb je mooie schoenen gezien
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:23:40 #287
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30014521
Ziet dat geheel zo voor me een Bo heel trots voor de spiegel en Janneke zowat in paniek er achter van ikke niet

Leuke schoenen heb je voor der gehaald Jessie

Binnenkort hier het schoenen seizoen voor geopend aangezien ze nu meer loopt. Met dit weer voldoen de slofjes en gympies nog wel hopelijk kunnen we het nog een beetje rekken.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:20:11 #288
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30024822
Mijn vriend had schoenen gekocht voor Katja. Ik had nog gezegd maat 25, want ze zit nu al een jaar in maat 24. Komt hij thuis met maat 24 winterschoenen. Ze krijgt ze nauwelijks aan, dus die kunnen misschien nog net een maand mee.

En verder had hij leuke laarzen gekocht (maat 25 ). Katja wil graag hoge laarzen, maar ze heeft nogal dikke kuiten. Dus ik nog tegen mijn vriend zeggen dat hij ze goed moest passen, want tot nu toe ben ik nog geen laarzen tegengekomen die ze aankan.

Doe ik ze vandaag aan, krijg ik ze niet eens dichtgeritst. Ja, zegt mijn vriend, de verkoopster zei dat dat nog wel zou rekken . Dezelfde verkoopster had bij de maat 24 gezegd dat het nog makkelijk ging.
En Katja had niet eens sokjes aan toen ze ze paste.

Ik kan hier zo van balen, weer een hoop geld gewoon weggesmeten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_30024847
Dan breng je ze toch terug!
Binnen 8 dagen met bon!
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:22:37 #290
37150 livelink
pi_30024873
Allebei in de aanbieding, dan doen ze niet aan ruilen dacht ik.
pi_30024931
Bo heeft koorts. Jajaja ik dacht al Janneke is al geweest waar blijft ze. Ik schrok wel ff omdat ze gisteren gaatjes heeft laten prikken. Maar dr oortjes zien er mooi uit dus het zal wel los staan van elkaar. Vanacht werd ze wakker en wilde tussenin. Vanmorgen voelde ik dus dat ze gloeide en kon ik de link leggen met vanacht tussenin willen. Hopelijk is het bij haar ook maar weer 1 dagje.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_30024955
Maar mischien wel ruilen livelink. Volgens mij mag je met elk artikel uitverkoop of niet wel terug hoor. Al kan je ze maar ruilen voor een maat groter!!! Kijk ff op je bon daar staat het vaak op, of bel ff. Zou ik zeker doen. Aanbieding of niet het is toch zonde geld.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 12:30:30 #293
37150 livelink
pi_30025056
Ja, zal ik doen.

Arme Bo, alweer ziek. Beterschap, hoor. En ik zag net de foto van de oorbelletjes in het foto-topic. Ze misstaan zeker niet, hoor. Hopelijk krijgt ze er geen last van.

Hmm, teruglezend staat het er nogal stom. Ik wil dus eigenlijk zeggen dat de oorbelletjes haar hardstikke leuk staan. En wat heeft Bo al lang haar . Mooi hoor, ze wordt al echt een grote meid.
pi_30025109
Hahahahaha ik snap je wel hoor livelink
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:07:03 #295
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30025987
Livelink zou het gewoon proberen en dan kun je het altijd nog zien zo niet probeer je ze toch te verkopen.
  † In Memoriam † zaterdag 27 augustus 2005 @ 13:12:07 #296
43556 miss_dynastie
pi_30026143
Ik zou gewoon teruggaan, zeker als zo'n verkoopster zo'n advies geeft! Proberen vandaag te doen, met veel publiek zijn ze wat toegeeflijker
pi_30027287
Livelink gewoon teruggaan. Vandaag nog. Kind mee, sokken mee. Verkoopster aanspreken. Als het niet mag gewoon de baas aanspreken, desnoods stennis schoppen. Vervelend maar anders is het veel te zonde!

Jolie is vanmorgen in Ballorig d'r rokje kwijtgeraakt, ze kwam in d'r mailloot de ballenbak uitgerold. We hebben alles afgezocht. D'r rokje is onvindbaar
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:06:28 #298
37150 livelink
pi_30027582
Oh, Luchtbel . Zo was ik een keer in een ballenbak, waarbij een ouder jongetje in het voorbijgaan alle schoentjes die keurig buiten de ballenbak stonden in de ballenbak flikkerde. Die schoenen waren meteen onvindbaar. Alle ouders liepen op een gegeven moment in de ballenbak te zoeken naar schoenen. Uiteindelijk is de dader de ballenbak ingestuurd en mocht hij net zo lang gaan zoeken totdat hij alle schoenen gevonden had. Het is hem wel gelukt, overigens.

Ik zou het wel even melden bij de desbetreffende Ballorig. Ongetwijfeld komt hij op een gegeven moment bovendrijven.

Ik ga inderdaad wel terug met die schoentjes.
pi_30027778
Ja gewoon zeggen hoor, wat nou het zal wel rekken. Moet ze er wel in kunnen natuurlijk.
Het is altijd vervelend als je terug moet naar de winkel maar mensen komen wel voor minder terug

Het rokje komt wel weer terug ja. Het stomme is dat Ballorig hier echt heel klein is. Ik vond er weer geen bal aan, zeker niet zo klein. Maar mijn vriendin wilde langskomen met d'r vier kinderen en daar had ik echt ff geen zin in bij mij thuis Jolie heeft zich wel prima vermaakt. Zo gek dat die kinderen nog niet kunnen lopen maar wel kunnen klauteren. Ze moest wel heel hard huilen. Ze dacht dat zo'n schommelwipje van Little Tikes een auto was maar hij bewoog dus helemaal niet als ze zich afzette. Tranen met tuiten. Ja leg dat maar es uit.
pi_30036929
Jaaaaaaa ze is bijna speenloos al vier avonden zonder speen naar bed, de flessen zijn de prullenbak ingegaan (ik heb er wel eentje liggen voor ziek ofzo) en de afgelopen dagen alleen maar even speentje toen ze was gevallen! Holladiejeeeee ik hoop zo dat we het nu kunnen doorzetten zodat ze niet straks zo'n emotionele strijd hoeft aan te gaan.

Vonden jullie die flesjes ook zo vies worden na verloop van tijd? Ook al maakte ik ze iedere keer goed schoon, ik vond ze nu echt muffig ofzo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2005 19:55:31 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')