abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29655598
nee, piet heeft altijd vrij veel geslapen 's middags. misschien eind van de middag dan nog even op bed leggen? wat grappig trouwens dat spelletje met de bal.
pi_29657520
Morris slaapt 's ochtends en 's middags. Soms slaat hij 's middags min of meer over als hij echt geen zin heeft en slaapt dan aan het eind van de dag nog een uurtje.

Ben vandaag met Morris naar de huisarts geweest. Hij had inene rare blaasjes met vocht er in vanmorgen. Bleken het waterwratjes te zijn. Niks ernstigs en het schijnt vanzelfover te gaan maar dat kan we een jaar duren
Wie was dat die hier laatst over waterwratjes had? E.T.?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_29657587
Waterwratjes kunnen idd lang duren voor dat het over is niet schrikken, maar kan ook 2 jaar duren. Djen heeft zijn gehad en bij haar duurde het heel lang!

Djulian sliep van half 12 tot 16 uur meestal en somd wel langer. Misschen idd een idee om hem aan het end van de middag nog even op bed te leggen.

Bix het spelletje met de bal is veel leuker dan al zijn kadootjes Als hij uit de box is dan gaat hij als eerste achter die bal aan en komt hem brengen en dan moet je mee spelen
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:21:20 #54
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_29657799
Misschien eens wat later proberen Anitra. Gewoon om 1 uur of half 2.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:25:50 #55
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29657946
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 15:10 schreef snoopy het volgende:
Morris slaapt 's ochtends en 's middags. Soms slaat hij 's middags min of meer over als hij echt geen zin heeft en slaapt dan aan het eind van de dag nog een uurtje.

Ben vandaag met Morris naar de huisarts geweest. Hij had inene rare blaasjes met vocht er in vanmorgen. Bleken het waterwratjes te zijn. Niks ernstigs en het schijnt vanzelfover te gaan maar dat kan we een jaar duren
Wie was dat die hier laatst over waterwratjes had? E.T.?
yep hier hebben we ook waterwratjes.
Idd, niks mee aan de hand, gaat vanzelf weer over. En idd.. het heeft een jaar geduurd maar 't lijkt dat ze nu aan 't wegtrekken zijn. Degenen die er nog zitten zijn nu allemaal bezig met rood worden en daarna indrogen en heel af en toe zie ik nog een heel kleintje opkomen die ook bijna meteen weer verdwijnt. Maar al met al zal 't nog wel een maand of 2 duren voor ze echt weg zijn hier ofzo.
Het schijnt een of ander virus te zijn waartegen ze weerstand op moeten bouwen. Als ze die weerstand eenmaal hebben krijgen ze 't nooit meer.
Maar ja, het is meer een akelig gezicht dan dat er echt iets is.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29658064
Het arme kind Hij heeft al zoveel plekjes en vlekjes. Deze kunnen er ook nog wel bij.
Gelukkig is het niets ernstigs. Ik was al bang dat hij er ziek van zou worden of zo.
  maandag 15 augustus 2005 @ 15:44:08 #57
3011 E.T.
pi_29658473
waar zitten ze snoopy? op een erg zichtbare plek?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_29658696
Dat valt wel mee. 1 beetje grotere op zijn borstje en de rest ook op zijn buik eigenlijk.
pi_29667187
Leah hoe is t met Freek gegaan vandaag?

Met Bo ging het heel goed. Ze had er weer zin in. Zelfs het afscheid nemen ging prima. op schooltje zelf gaat ze niet net als de andere kinderen spelen maar blijft wel lekker op mijn schoot kroelen. Maar dat vind ik helemaal niet erg

Janneke vandaag weer voor t eerst naar de spelotheek geweest. Die moet altijd t eerste uur de kat uit de boom kijken. Maar als ze loskomt...... Ze is ook ineens zo lang geworden. Iedereen viel t op en mij nu nog meer naast al die andere kindjes. Ze was wel erg bazig vandaag. Maar ja volgende week is t weer een ander

Janneke slaat tussen de middag nog altijd 2 uur. Heerlijk
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:12:31 #60
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_29667444
ohe.wat heerlijk al die kindjes die nog slapen s'middags.
Serissa was nog geen jaar toen sliep ze al niet meer overdag wel nog n hele tijd geprobeerd , zingen en kletsen wel ja maar slapen ho maar
Fachelle heeft geslapen tot ze 1,5 was toen was t ook van de ene op de andere dag over .
Als ik ze in bed legde vond ze dat niet erg of zo ,maar ze ging ook niet slapen
  maandag 15 augustus 2005 @ 21:21:33 #61
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_29669761
Job slaapt tussen de middag nog rustig 3 uur. En als ik hem eerder wakker maak is hij echt chagarijnig. Katja slaapt trouwens ook nog wel 's middags. Niet altijd, maar op de creche sowieso. Daar leggen ze ook de grotere kindjes gewoon tussen de middag nog een uurtje in bed.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_29671459
Misschien idd een idee om hem later op bed te leggen!
Ik herinnerde me van middag ineens dat Djen dus ook rond haar 1e jaar niet meer sliep smiddags (heb niks van haar wat ik na kan lezen, alles moet ik uit het geheugen graven) heb nu nog 2 dingen te proberen, 2x naar bed of wat later.
Vond het zo gek dat hij hiervoor vaak ruim 4 uur sliep en nu ineens bijna niet meer.
Thanks voor alle antwoorden!!!

Snoopy het ziet er idd niet fijn uit, maar het doet echt niks. Wel vervelend voor Morris dat hij dat nu ook heeft
  maandag 15 augustus 2005 @ 22:06:38 #63
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29671708
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 20:05 schreef jessie het volgende:
Janneke slaat tussen de middag nog altijd 2 uur. Heerlijk
pi_29671944
Fuck, hahahahahaha
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 15 augustus 2005 @ 23:22:36 #65
30488 coolbabe
My little pwny
pi_29675161
Tom slaapt vaak nog zo`n 3 a 3,5 uur tussen de middag
Hij redt het echt niet om een hele dag niet naar bed te gaan, of hij moet uitgeslapen hebben (tot na 9 uur) maar dan kakt hij rond etenstijd toch echt wel in.

Hoe is het met Freek gegaan Leah?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_29684652
Hier nog zo 1 hoor..

Wilyan gaat na het eten op bed (12.30 / 13.00) en slaapt dan rustig door tot zo ongeveer 15.00 / 15.30 uur. Ik moet 'm idd ook niet wakker maken (sowieso nooit niet) want dan is ie echt niet te genieten, en merk je dat de rest van de dag.

Hij heeft een tijdje gehad dat hij overdag niet meer wou slapen. Maar dat heeft een paar weken geduurd en toen gaf hij aan dat hij 's middags weer naar bed wou.
W ~ H ~ T
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:41:01 #67
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29685057
wat heerlijk dat jullie kinderen nog smiddags slapen ben jaloers
kyllian sliep geloof ik ongeveer toen hij 2 was of nog moest worden smiddags niet meer hij wilde niet meer nog wel geprobeert maar nee het hielp niet
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:49:49 #68
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29685316
Ik had gister al gewerkt aan een slaapzak die ze niet los kan maken want ik word er gek van ze had geluk want hij was nog niet klaar. Tref ik vanmorgen dit aan in bed, d'r pyjamabroek lag ergens op de grond.

Tis vast hartstikke normaal toch?!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:54:31 #69
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29685434
jolie boef dat je bent
volgens mij is het wel normaal zeker als je haar zo schattig in bed ziet zitten luchtbel
kyllian vond ik soms iets minder leuk terug die had dan 2 benen in een pyamabroek zijn armen door zijn hoofdgat van zijn pyama benen door de spijlen heb ik ook wel eens gehad
dat hij me in paniek riep en ik zijn benen er niet uit kreeg nou daar sta je dan
dus ik heb die spijlen zo hard uit elkaar getrokken dat ze krakten gelukkig kreeg hij ze er toen wel uit
die beentjes zagen er echt uit ff lekker gemasseerd en toen ging het gelukkig weer

wees blij dat ze haar luier niet uit heeft gedaan dat kan je ook nog krijgen en het is dan niet leuk als ze toevallig heeft gepoept ...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:56:35 #70
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_29685485
Jolie

Luchtbel, krijgt Jolie haar slaapzak ook nog open als je hem binnenstebuiten aantrekt? Dat werkt bij Melvin nl. goed. Op die manier kan hij niet bij het lipje van de rits komen.
Op deze manier heb zelfs ik 's ochtends moeite om de slaapzak open te krijgen
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 11:57:59 #71
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29685517
Die is uit Babyfeet gelukkig geen poep en niet snel in het bedje geplast
Ze had alleen een broek aan in d'r slaapzak, een shoirt kan ze nog niet uitdoen.
Maar vanavond in d'r nieuwe zak waar ze niet meer uit kan, hehe.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:01:00 #72
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29685592
Ja maar Jambo dan gaat ze de hele tijd frutten om d'r armen erin te stoppen. Ik heb er eentje gemaakt met een sluiting aan de achterkant helemaal onderin en hij is 110 cm lang dus dat moet wel werken en anders gewoon slaag
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:04:12 #73
3011 E.T.
pi_29685681
Heeft ze d'r luier nog aan LB?
Ik ben ook op zoek naar DE oplossing voor het uittrekken van de slaapzak.

Saskia is trouwens erg van de hangerige (en slaperige de laatste dagen) Ze wil de hele dag op schoot of aan m'n benen hangen en ze slaapt bijna het dubbele van normaal overdag. Ook zijn d'r schaamlippen hartstikke rood (en aangezien ze er meteen naar graait als d'r luier losgaat, denk ik dat 't jeukt)
Nu al sinds zaterdag, zulke hardnekkige luieruitslag heeft ze nog nooit gehad Natusan leek niet veel te doen, ben nu met Bepanthen aan 't smeren en elke luier max. een uur aan als ze niet slaapt. Het lijkt nu wat lichter te worden.
Als 't donderdag nog zo is, maar ff naar laten kijken of 't geen schimmeltje is.
Weet niet goed of 't nou samenhangt met dat duffe (en ze voelt wat warmer dan normaal) of dat dat er niks mee te maken heeft.. Even aankijken nog en anders ff naar de HA (in elk geval voor die rooie doos.. das sneu)
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 12:05:55 #74
3011 E.T.
pi_29685733
Binnenstebuiten is ook wel 't proberen waard!
Had ook al achterstevoren geprobeerd, maar dan zit er zo'n prop in d'r keeltje.. vond ik niet echt prettig..
pi_29685752
Jolie dat is heel normaal hoor! Dat deed Djen ook altijd en die heeft op een gegeven moment de slaapzak achterste voren aan gekregen.

Hier (tot nu toe) goed nieuws!!
Djulian had vandaag zijn provocatietest voor zijn koemelkallergie. Om half 11 moesten we op het Cb zijn waar we hem nog ff gewogen en gemeten hebben. 11.270gram en 76,8cm lang.
Na 10cc Nutrilon2 gegeven te hebben moesten we daar op het bureau blijven voor een eerste reactie. Gezien die vorige keer zo heftig was hadden we allemaal wel verwacht iets te zien.
Maar niks dus
Morgen mag hij 1/3Nutrilon2+2/3Nutramigen2 per fles voeding en overmorgen 2/3Nutrilon2+1/3Nutramigen2. Vrijdag dan alles op Nutrilon2 en kijken hoe het gaat.
Spannende dagen, maar het ziet er goed uit!!
Hopenlijk blijft deze allergie nu weg en dan hebben we er nog maar 2 te verslaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')