Ik heb de aflevering net pas gezien...donderdag was ik er helaas niet, en vanavod opgenomen dus net pas kunnen kijken
![]()
Wat doet die yaya uit de hoogte zeg!! Je bent nog neit eens model, maar de diva-trekjes heeft ze al aardig onder de knie. "Nu kan iemand anders winnen, want ik was te laat".
![]()
Ann vind ik vreselijk kinderachtig...ook al had ze net ruzie gehad met Eva, ze kon het gewoon niet hebben dat die wel door ging en zij niet. Maar tijdens het shoppen was ze dolblij dat ze Eva tegen kwam, net als toen ze mee mocht naar die vent en die parelketting kreeg. Doe dan niet zo achterlijk en loop niet weg zonder haar te omhelzen...Maar goed, vond haar foto het mooist van allemaal. Ik had liever yaya of amanda eruit zien gaan.
Eva verzwakt, ze is gewoon de beste van allemaal maar ze doet steeds minder haar best helaas.
Amanda blijft gewoon eng met dat haar...en idd, dat legally bliiiind-gedoe komt ook mijn strot uit.
Ik snap ook niet dat er niet minder op is ingegaan dat yaya te laat kwam. Janice zat met open mond te kijken toen het werd verteld en dat was het. Normaal als er iemand te laat komt wordt dat toch wel wat beter verteld dat dat niet meer moet gebeuren enzo. En vreemd dat ze haar foto nog redelijk goed vonden. D'r mond staat open (wordt tegen iedereen gezegt dat ze hun mond dicht moeten doen) en ze staat erop als lil' Kim...beetje hoerig enzo.
Owja, is aankomende week nou de laatste aflevering? Tyra zei iets over dat ze nog 1 week hadden om het goed te doen enzo...en ook bij het nastukje werd gezegt dat volgende keer de uitslag kwam en dat zag je ook. Tyra die niet wist wie er moest gaan winnen enzo. Normaal is het toch altijd dat er nog 2 over zijn en dan pas de uitslag komt? Nu zijn er nog 3...of is het altijd al zo dat er de laatste aflevering 2 afvallen?