En dan vooral met dat gezicht dat ze trok en die houding van haar erbij.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:"My non-presence here gives someone else a chance to win"
Teiltje? Iemand?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:37 schreef OMG het volgende:
Jezus, die kleuren. Fantastisch!
Waarom kleden meisjes zich hier niet zo?
Nou, liever dat dan al dat gegoth dat je hier hebt.quote:
Inderdaad ja. Ik snap niet wat dat voor toegevoegde waarde geeft aan dit programma.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:09 schreef Rebbedebje het volgende:
Komt die Tyra weer met d'r moeder-gedoe.![]()
Grapje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
best mooie make-up van Tyra, die ogen![]()
Nou zeg, ik snap haar best. Je bent maar één keer in Japan, mag je dan iets voor jezelf kopen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:10 schreef Bloemkoolsoep het volgende:
Amanda: ik heb mezelf maar verwend met ketting en komono.
..... maar mijn familie heeft geld nodig!!!
koop dan geen spulletjes voor jezelf maar stort dat geld naar je familie, doos!
Da's goed voor Tyra's Oprah-imagequote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:00 schreef ruby het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik snap niet wat dat voor toegevoegde waarde geeft aan dit programma.
Ow god, nu komt de waarheid boven tafel. Tyra wil inderdaad de nieuwe Oprah worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:12 schreef Seauphie het volgende:
[..]
Da's goed voor Tyra's Oprah-image![]()
Dat vond de jury ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:07 schreef Lienekien het volgende:
Als ik die laatste vier zo op een rijtje zie staan, dan vind ik er weinig top model aan.
Inderdaad, alsof ze er zelf altijd zo florisant bij loopt. Er stonden laatst nog foto's van haar in het "onflatteus" topic. Verder dragen veel modellen echt pleuriszooi, maar dat wordt dan ineens weer hip.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:13 schreef Scandalous het volgende:
Leuke aflevering, vooral omdat ik zo hou van Japanse kledingEn ik heb me weer zitten ergeren aan Tyra en d'r gezeik. Een model moet er AL-TIJD als een model bijlopen, please
Ze hadden net daarvoor nog ruzie gehad. Je mag dan wel vriendinnen met elkaar zijn, maar als je ruzie hebt dan kijk je elkaar ook vaak liever even niet aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:18 schreef roze-meisje het volgende:
wat is een ann een kutwijf zeg, beetje aardig doen tegen eva als het haar uitkomt om haar vervolgens net zo hard te laten vallen![]()
![]()
![]()
ja maar op het laatst geeft ann alleen eva geen omhelzing, vind ik toch behoorlijk kinderachtig/gemeen, ook tijdens een gesprek beschuldigt ann eva van liegen en is ze ronduit onbeschofd tegen evaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze hadden net daarvoor nog ruzie gehad. Je mag dan wel vriendinnen met elkaar zijn, maar als je ruzie hebt dan kijk je elkaar ook vaak liever even niet aan.
Maar ze was wel o zo blij toen ze Eva tegenkwam tijdens het shoppen en vooral zoeken naar de winkels. Beetje dubbel, allemaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:26 schreef LeBeau het volgende:
Ze hadden net daarvoor nog ruzie gehad. Je mag dan wel vriendinnen met elkaar zijn, maar als je ruzie hebt dan kijk je elkaar ook vaak liever even niet aan.
Maar Eva had ook heel lullig gezegd dat ze hoopte dat Norelle het zou verknallen. Verder is de boel heel erg opgeblazen en ge-edit. En Ann is helemaal niet weg uit Japan, ze blijft gewoon net zo lang als de anderen, net als Nicole en Norelle. Dat zei Ann op het FORT forum.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:36 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
ja maar op het laatst geeft ann alleen eva geen omhelzing, vind ik toch behoorlijk kinderachtig/gemeen, ook tijdens een gesprek beschuldigt ann eva van liegen en is ze ronduit onbeschofd tegen eva![]()
![]()
maar gelukkig is ann the man weg![]()
oow, ik wist niet dat daar een boek van was. Maar, laat eens weten of er nog leuke weetjes (en/of tips) op het modellenvlak instaan...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef Copycat het volgende:
Eindelijk is de door mij ruim twee maanden geleden bestelde biografie van Janice Dickinson binnengekomen bij de boekhandel.
Niet voor Covergirl en commerciële campagnes, daarvoor moet je meer een celeb-status hebben, die Eva als geen ander bezit. Op de catwalk voor een of ander high fashion modemerk zul je haar nooit tegenkomen, nee, maar daar zijn ze in dit programma ook amper naar op zoek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:11 schreef karoltje het volgende:
Eva is te klein.
Had ik ook verwacht dat ze daarover zouden beginnen. Was toch al een keer eerder gebeurt, omdat Amanda die d'r schoenen was vergeten of zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:35 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ik vond het raar dat de jury er haast niet op inging dat Yaya niet was komen opdagen
Het eerste of het tweede boek?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef Copycat het volgende:
Eindelijk is de door mij ruim twee maanden geleden bestelde biografie van Janice Dickinson binnengekomen bij de boekhandel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |