ik vrees van nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:15 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ben benieuwd! als Rooie Babs maar wat geleerd heeft van haar RTL5 debut =) dat was dus echt helemaal niks..
quote:
Als ik die wedstrijd zie, wordt het een one-man-show van Derksen, maar het zal niet lang duren. Wat interviewtjes naderhand met de trainers en wat spelers en dan is het weer afgelopen. Een half uurtje voorbeschouwing en een kwartiertje nabeschouwen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Komen er vanavond ook nog gasten die iets van één van de twee clubs te maken heeft of mag Johan alleen een korte analyse geven en dat is alles?
Veel te veel eigenlijk, het is maar een eredivisiewedstrijd. Ik ga iig geen voor- en nabeschouwingen kijken. Barend en Maijer hebben daar een aandeel in, dus al een reden om niet te kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ik die wedstrijd zie, wordt het een one-man-show van Derksen, maar het zal niet lang duren. Wat interviewtjes naderhand met de trainers en wat spelers en dan is het weer afgelopen. Een half uurtje voorbeschouwing en een kwartiertje nabeschouwen.
Lijkt me wel genoeg ook.
Het interview met Van Gaal vind ik niet slecht hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:05 schreef H.Flick het volgende:
Het is verschrikkelijk... dat interview van BB alleen al
Ik vind de stem van BB al enorm irritant, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het interview met Van Gaal vind ik niet slecht hoor.
Van Gaal drinkt geen bacoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het interview met Van Gaal vind ik niet slecht hoor.
Dan mis je alle details over het drankgebruik van Louis!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga zo in ieder geval naar Versatel.
Ja intressantquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dan mis je alle details over het drankgebruik van Louis!![]()
Thuis geen BACO's maar Rioja's![]()
Ja, daar zitten we in een voetbalprogramma natuurlijk op te wachten. Dat soort feitjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:09 schreef APK het volgende:
Dan mis je alle details over het drankgebruik van Louis!![]()
Thuis geen BACO's maar Rioja's![]()
Ze insiniuneerde (oid) dat hij een zware drinker was en hij had het niet eens door!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:08 schreef VoreG het volgende:
Van Gaal drinkt geen baco. Topinterview
Van Persie topics haalden ook hoge kijkcijfers in dit subforum.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:11 schreef golfer het volgende:
Ja, daar zitten we in een voetbalprogramma natuurlijk op te wachten. Dat soort feitjes.
Met z'n standaard zinnetjes en z'n quasi-populaire uitspraken, ik word er toch wel een beetje moe van.quote:
zolang er geen reclame door de wedstrijd zelf zit hoor je met nog niet klagenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:22 schreef golfer het volgende:
En dan nu weer even naar de reclame. Het is net zo erg als SMS6.
Maakt niet uit, bij C+ hoorde ik hem toch nooit. Behalve als er gescoord werd. 'mooie goal'..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:29 schreef APK het volgende:
Co-commentaar van Kieft, is dat goed of slecht nieuws
jij had toch een seizoenskaart voor omniworldquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
In ieder geval op tijd terug voor deze wedstrijd. Hup AZ.
Ja, ben ik al geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
jij had toch een seizoenskaart voor omniworld
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ben ik al geweest.
Na 15 minuten afgelast...
kunstgras afgekeurdquote:
Gelukkig hoef ik niet helemaal terug naar Veendam.quote:
Dat scheelt ja, het was toch om de hoek?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet helemaal terug naar Veendam.
Ja, maar wel jammer op zich. Het zat goed vol, maar er is niets gebeurd. Er was teveel regen op het kunstgrasveld gevallen de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat scheelt ja, het was toch om de hoek?
jammer zeg. Goed begin dat welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, ben ik al geweest.
Na 15 minuten afgelast...
Vol is relatiefquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, maar wel jammer op zich. Het zat goed vol, maar er is niets gebeurd. Er was teveel regen op het kunstgrasveld gevallen de afgelopen dagen.
Die statistiekdingen en de layout zijn op Versatel exact hetzelfde, trouwens.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:41 schreef MaxPower het volgende:
RTL 5 bevalt me prima zo de eerste minuten. Lekker fris in beeld gebracht, leuke statistiek-dingetjes. Duo-commentaar kan ook leuk zijn als het niet met zo'n vet Amsterdams accent zou zijn.
Wie geeft daar het commentaar etc.?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die statistiekdingen en de layout zijn op Versatel exact hetzelfde, trouwens.
Ik gok op oa Eddy Poelmann en daar word ik nu al moe van...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie geeft daar het commentaar etc.?
Dan zullen ze wel van dezelfde stream gebruik maken!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Die statistiekdingen en de layout zijn op Versatel exact hetzelfde, trouwens.
Ik kijk nu op RTL omdat we Versatel maar op 1 TV hebben en die bezet is, maar toen ik net de voorbeschouwing keek was het gewoon dezelfde ploeg als bij Canal+ vorig jaar (Vincent Schildkamp etc.). Minus Kieft dan, want die zit nu bij RTL5.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wie geeft daar het commentaar etc.?
jammer is een leuke wedstrijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:49 schreef komrad het volgende:
ik weiger het gewoon te kijken
Agossiequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:49 schreef komrad het volgende:
ik weiger het gewoon te kijken
ik heb het over de domme blabla van barbera.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jammer is een leuke wedstrijd
Hij heeft er eigenlijk wel wat van weg jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Telkens wanneer ik Arveladze zie en dat heb ik nu al jaren, dan denk ik aan Rowan Atkinson.
Hebben meerdere mensen dat?
Die jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Bouaouzan
Kokmeijer is niet naar de rechter gegaan, het OM deed datquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die ja
Ik vind dat Johan in die zaak net een beetje overdreef, ja Bouaouzan ging de fout in en ja Kokmeijer kan niet meer voetballen maar dit is meer gebeurd in het voetbal en het gebeurd vaak zat dat het slachtoffer met de schrik vrij komt dus vond ik het wat kinderachtig van Kokmeijer om naar de rechter te gaan en snap ik het in beroep gaan van Bouaouzan geheel, en dat heeft NIKS met een media aandacht geile advocaat te maken meneer Derksen.
Het OM kan niks zonder aanklacht/aangifte van Kokmeijerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kokmeijer is niet naar de rechter gegaan, het OM deed dat
Kokmeijer staat nu dankzij de uitspraak wel sterker in een civiele procedure tegen Bouaouzan geloof ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die ja
Ik vind dat Johan in die zaak net een beetje overdreef, ja Bouaouzan ging de fout in en ja Kokmeijer kan niet meer voetballen maar dit is meer gebeurd in het voetbal en het gebeurd vaak zat dat het slachtoffer met de schrik vrij komt dus vond ik het wat kinderachtig van Kokmeijer om naar de rechter te gaan en snap ik het in beroep gaan van Bouaouzan geheel, en dat heeft NIKS met een media aandacht geile advocaat te maken meneer Derksen.
TT doet het perfect hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:14 schreef xJapser het volgende:
En in de GGD?
Nou hier ziet ik geen blauwe cijfertjes ... beetje jammer. Maar ach...De Graafschap is toch afgelastquote:
Ik heb het over NOS-TT.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:25 schreef xJapser het volgende:
[..]
Nou hier ziet ik geen blauwe cijfertjes ... beetje jammer. Maar ach...De Graafschap is toch afgelast
Nee, dan kun je beter met ziektes gaan smijtenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering anders krijgt Derksen ff ter pleke kanker, zo praakt je echt niet over Arveladze sorry hoor.....
En zo praat je niet over Johan!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tering anders krijgt Derksen ff ter pleke kanker, zo praakt je echt niet over Arveladze sorry hoor.....
Meneer Arveladze heeft wel anders laten zien bij Ajax en speelt nu ook gewoon bij AZ, maar knap hoor dat Derksen in Arveladze zijn hoofd kan kijken. Echt walgelijk die debiel van een Derksenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:28 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Nee, dan kun je beter met ziektes gaan smijten
Hij zegt gewoon waar het op slaat
Ik ook..en tussenstanden worden normaliter toch in blauw weergegeven ?quote:
Je wordt al subtieler qua taalgebruik, maar toch denk ik dat JD wel gelijk heeft.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Meneer Arveladze heeft wel anders laten zien bij Ajax en speelt nu ook gewoon bij AZ, maar knap hoor dat Derksen in Arveladze zijn hoofd kan kijken. Echt walgelijk die debiel van een Derksen
Alles is hier gewoon blauw hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:30 schreef xJapser het volgende:
[..]
Ik ook..en tussenstanden worden normaliter toch in blauw weergegeven ?
2-1 achter, stond een hele tijd 1-1.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:33 schreef xJapser het volgende:
Hmm nahjah zal wel aan mn internet liggen dan AmbrosiusWat doet FCDB?
Moet dat dan op zo'n toon en zo'n walgelijke manier gezegd worden? Moet er zo denigrerend over Arveladze die toch 100x meer bereikt heeft in z'n carriere dan Derksen?? Derksen begint meer en meer een arrogante hufter te worden die spelers af loopt te kraken die in 1 jaar voetbal meer bereikt hebben dan hij zelf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:31 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Je wordt al subtieler qua taalgebruik, maar toch denk ik dat JD wel gelijk heeft.
Zal Shota de meerjarenplanning van AZ interesseren?
Nee, hij speelt hier zolang het leuk is, voor een redelijk maar niet abominabel loon. En dan ziet ie wel weer verder... Tis geen uitgesproken clubspeler...
Derksen mag dat imo niet meer nee, dat eeuwige gezeik op spelers van hem zonder geen enkele onderbouwing alleen op zijn frustratie dat ie mislukt is als speler en niet zulke goals kon maken zoals Shota net deedquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:36 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je mag dus alleen wat over een voetballer zeggen als je meer gepresteerd hebt dan de voetballer?
Zullen we al die programma's dan maar sluiten en dit sub forum ook?
Ik denk dat je je mening eens moet gaan baseren op feiten ipv op halve slappe verhalen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Derksen mag dat imo niet meer nee, dat eeuwige gezeik op spelers van hem zonder geen enkele onderbouwing alleen op zijn frustratie dat ie mislukt is als speler en niet zulke goals kon maken zoals Shota net deed
Zekers!quote:
Ach we kennen allemaal de uitzendig van Voetbal Inside wel waarin Petrovic Derksen compeelt uitlulde. Dersken kwam toen met het verhaal dat de spelers het niet goed konden vinden met Petrovic (of iets in die richting) dit bleek gewoon totaal niet waar te zijn.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:39 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik denk dat je je mening eens moet gaan baseren op feiten ipv op halve slappe verhalen.
Dit gaat nergens over, menigeen zal het niet zo zien dat hij gefrustreerd is dat ie als speler niet de top heeft bereikt...
Waar heb je het vandaan dat het niet waar is?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach we kennen allemaal de uitzendig van Voetbal Inside wel waarin Petrovic Derksen compeelt uitlulde. Dersken kwam toen met het verhaal dat de spelers het niet goed konden vinden met Petrovic (of iets in die richting) dit bleek gewoon totaal niet waar te zijn.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:43 schreef 9christensen het volgende:
godsamme nederland 2 erop hier. ik moet een tv kaart kopen
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:43 schreef 9christensen het volgende:
godsamme nederland 2 erop hier. ik moet een tv kaart kopen
dat was 2de handse prut van de rommelmarktquote:
haha echt nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:45 schreef 9christensen het volgende:
[..]
dat was 2de handse prut van de rommelmarkt
A: Ik vetrouw Petrovic toch wel wat meer dan Derksen "Ik heb groot nieuws" terwijl ie niks heeftquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Waar heb je het vandaan dat het niet waar is?
Omdat de spelers dat naar buiten brengen?
het was niet watquote:
ik weet wel wat ik verkoop.quote:
woarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik verkoop.
Gut nee hijRachid
Ontvangen met een fluitconcertquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik verkoop.
Gut nee hijRachid
wat een vatjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:49 schreef At_Fundum het volgende:
Wat valt me dat tegen van het AZ-publiek
Ja schandalig. Een staande ovatie had ie verdient. Ik hoop wel dat ie een publiekswissel krijgt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:49 schreef At_Fundum het volgende:
Het zegt al genoeg dat er tig spelers niet met hem aan één tafel willen zitten Meer ga ik er ook niet over zeggenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mwah, je generaliseert graag zie ik.
Ik heb geen goed gevoel bij spelers die ten tijden van Gullit en Petrovic uitspraken doen, maar na hun vertrek heb ik ze niet meer in de media gehoord.
Dat jij Petrovic meer vertrouwt, moet je zelf weten. Ik vind het maar een rare knakker.
Derksen lult zoveel op tv, hij krijgt vrij veel spreektijd, en daar zit ook bij vlagen onzin tussen. Dat weet ie zelf ook wel. Toch baseert hij zijn uitspraken wel op feiten, over het algemeen. 40 jaar ervaring misbruik je niet door zomaar wat te lullen... Dat weet je zelf ook.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik heb 4-1 gezegd, dus hopelijk legt Bouaouzan er nog een om
Die jongen zal in elke uitwedstrijd waar ie wordt opgesteld worden uitgefloten dit seizoen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:49 schreef At_Fundum het volgende:
Ik geef het publiek groot gelijk !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Die jongen zal in elke uitwedstrijd waar ie wordt opgesteld worden uitgefloten dit seizoen.
Was te verwachten.
Dat was even zwetenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:19 schreef VoreG het volgende:
Kom op blijf houden die stand dan heb ik mijn 1e toto al goed
1e juiste voorspelling ook voor mij weer binnen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:19 schreef VoreG het volgende:
Kom op blijf houden die stand dan heb ik mijn 1e toto al goed
Gaan we weer zo beginnenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
1e juiste voorspelling ook voor mij weer binnen.
Idd het is net van Bastenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:31 schreef tong80 het volgende:
Kan Barbapappa Barendse een moment haar handen stil houden ?
Hij is het langst aan het woord.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:33 schreef H.Flick het volgende:
Ook leuk dat ze Vloet voor 1 vraagje laten aanschuiven en daarna een beetje suf laten zitten. Had het dan even in de catacomben gedaan.
Nu valt het wel mee, inderdaad. Maar net was het 1 vraagje aan Vloet en vervolgens 5 minuten Landzaat.quote:
Het was niet heel slecht, maar schitterend totaal niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:36 schreef Edenoniphobic het volgende:
Derksen moet nu echt zwaar weggeknuppeld worden. "Dit was een heel vervelend potje voor de neutrale supporter"
Ik heb een schitterende pot gezien.
Voor mij trouwens ook. De koplopers van vorig jaar nemen nu al weer afstand.quote:
Schei toch uit, beroepsazijnzeikers allemaal ?! Ik heb opgeteld tientallen kansen gezien met bij vlagen erg mooi one-touch voetbal.quote:Het was niet heel slecht, maar schitterend totaal niet.
Ja ook al zoiets. Meteen Sparta weer na zo'n wedstrijd de GGD in praten, slaat echt helemaal nergens op. En als ie nou ook nog eens betrapt kan worden op een goeie voorspelling of analyse wat potentie van teams aangaat, maar heeft ie het uberhaupt al eens ooit goed gehad.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:42 schreef H.Flick het volgende:
JD is wel heel erg negatief ten opzichte van Sparta. Ik denk dat Heracles en RBC geen betere selecties hebben.
het was ook niet van het niveau van de JCSquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het was niet heel slecht, maar schitterend totaal niet.
de JohanFruitschaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
het was ook niet van het niveau van de JCS
Eén of twee keer in totaal, het zijn met name van dit soort wedstrijden..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef Edenoniphobic het volgende:
Gelukkig krijgen we PSV en Feyenoord ook nog regelmatig op vrijdag,
Wat is eigenlijk jouw criteria ? Je verwacht toch niet met Sparta als 1 van de tegenstanders een kolkende match waarbij bijna aan elkaar gewaagd zijn. Sparta was niet best, AZ speelde zeer goed.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén of twee keer in totaal, het zijn met name van dit soort wedstrijden..
En doe alsjeblieft niet of dit nou zo'n geweldige wedstrijd was, want het niveau was laag.
Amen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw criteria ? Je verwacht toch niet met Sparta als 1 van de tegenstanders een kolkende match waarbij bijna aan elkaar gewaagd zijn. Sparta was niet best, AZ speelde zeer goed.
Alle zeikerds komen waarschijnlijk nooit in een stadion (en zijn zo naief dat ze de samenvattingen bij Studio Sport vereenzelvigen met een hele wedstrijd), want in 9 van de 10 wedstrijden (ook die van Feyenoord, PSV en Ajax ?!) krijg je minder kansen en kijkplezier voorgeschoteld.
Of het nou komt door een slecht Sparta of een goed AZ, de wedstrijd was bovengemiddeld aantrekkelijk om aan te zien.
Ik verwacht van Sparta zeker niet een kolkende wedstrijd. Spanning is dus al ver te zoeken, dat weet ik van tevoren, klopt, maar AZ speelt niet van dien aard dat ik het leuk vond om te kijken. Als ze zeer goed hadden gespeeld hadden ze wel meer kansen gehad en benut tegen zo'n zwak Sparta.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw criteria ? Je verwacht toch niet met Sparta als 1 van de tegenstanders een kolkende match waarbij bijna aan elkaar gewaagd zijn. Sparta was niet best, AZ speelde zeer goed.
Ik heb me wel vermaakt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:36 schreef Edenoniphobic het volgende:
Derksen moet nu echt zwaar weggeknuppeld worden. "Dit was een heel vervelend potje voor de neutrale supporter"
Ik heb een schitterende pot gezien.
Nou goed, ik denk dat je het met die kijk-instelling nog knap lastig krijgt dit jaar om te genieten. Ik zou de vrijdagavond overslaan als ik jou was, en niet te vaak naar het stadion gaan. Wellicht voetbal maar helemaal mijden..quote:Ik verwacht van Sparta zeker niet een kolkende wedstrijd. Spanning is dus al ver te zoeken, dat weet ik van tevoren, klopt, maar AZ speelt niet van dien aard dat ik het leuk vond om te kijken. Als ze zeer goed hadden gespeeld hadden ze wel meer kansen gehad en benut tegen zo'n zwak Sparta.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:39 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Nou goed, ik denk dat je het met die kijk-instelling nog knap lastig krijgt dit jaar om te genieten. Ik zou de vrijdagavond overslaan als ik jou was, en niet te vaak naar het stadion gaan. Wellicht voetbal maar helemaal mijden..
Eens, waardeloos commentaar, al die niet-NL zinnen, dus liever ook niet op de radio.quote:Driessen vond ik trouwens juist helemaal niks, die moet alleen achter de radio.
Het ging niet over zijn voetbalkwaliteiten, daar was Derksen wel van overtuigd... dus de link is wat krom.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:09 schreef methodmich het volgende:
Het was best aardig, qua niveau. Stijn Schaars is natuurlijk een prima speler, deed het gisteren weer zeer leuk.
Wel aardig dat Derksen Shota afkraakte en Shota direct na rust de tweede binnenschoot.
Hehehehehehe, buitenland is ook een optiequote:Sparta gaat het zwaarder krijgen dan ik al dacht, eigenlijk. Achterin konden alleen De Fauw en Olfers enigszins overeind blijven, Glazenwasser is natuurlijk een veredelde hoofdklasser en het is aardig om Oost en Van den Bergh voorin te hebben, maar die zullen niet veel aan aanvallen toekomen.
Bouaouzan zal met deze verwelkoming in de winterstop wel stoppen met voetbal.
Hebben we dezelfde uitzending gezien?quote:Kieft was aardig, maar die harde z en v van hem is wel irritant, evenals dat "hun".
Barbara hield haar kwek
quote:en Johan deed wat ik in de OP voorspelde: het is niks en het wordt niks.
Aanstaande vrijdag weer meer in dit topic, dan is het de beurt aan NAC Breda meen ik.
Ja,quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:09 schreef methodmich het volgende:
Aanstaande vrijdag weer meer in dit topic, dan is het de beurt aan NAC Breda meen ik.
Ben vooral benieuwd hoe Pierre het gaat doen...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:18 schreef methodmich het volgende:
Derksen vond dat Shota niet geïnteresseerd was, omdat hij na dit jaar toch naar het buitenland gaat. Wat natuurlijk onzin is, want Shota is juist terug naar Nederland gekomen voor het voetbal.
NAC - Willem II is een leuke. Dan kan Babs genieten van Kreek en Reuser.
Idd, dat Nederlandse voetbal is vaak niet om aan te zien nee. staat vaak leuk op papier en in samenvatting valt er misschien ook nog wel wat van de maken, maar een hele wedstrijd live kijken is vaak niet de moeite waard, ik heb canal+ alleen voor de buitenlandse competities, daarom ben ik ook nog steeds abbonee, vanmiddag komen wel wat aardige wedstrijdjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:18 schreef ASroma het volgende:
. Nu weet ik ook gelijk waarom ik nooit canal + heb genomen voor de eredivisie wedstrijden, wat een niveau...brrr.
Wat een martelgang was het vanavond, en dan nog maar niet te spreken over die barbarapapa.
Gelijk de laatste keer dat ik me vrijdagavond hier aan verkloot......![]()
Precies, ik wist niet wat ik hoorde. Na de wedstrijd moest hij wel terugkrabbelen. Verder vond ik het onnodig dat hij Sparta en Wiljan Vloet zo de volle laag gaf. Dat Sparta het moeilijk krijgt weet iedere kijker, twee zinnen is genoeg hierover.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:18 schreef methodmich het volgende:
Derksen vond dat Shota niet geïnteresseerd was, omdat hij na dit jaar toch naar het buitenland gaat. Wat natuurlijk onzin is, want Shota is juist terug naar Nederland gekomen voor het voetbal.
Ja wel man, we kunnen er toch lekker over discussieren ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Derksen moet gewoon met pensioen gaan, die kan je echt niet serieus meer nemen
Buitenlands-voetbal amusement wordt ook schromelijk overschat. Ook al hebben ze veel meer sterren in die competitie's, en is er meer publiek en uitstraling, zo'n wedstrijdje Dortmund-Schalke heb ik vanmiddag ook gezien, en die was dus echt niet om aan te zien. Ja 80.000 toeschouwers en veel heisa, maar mooi voetbal ho maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd, dat Nederlandse voetbal is vaak niet om aan te zien nee. staat vaak leuk op papier en in samenvatting valt er misschien ook nog wel wat van de maken, maar een hele wedstrijd live kijken is vaak niet de moeite waard, ik heb canal+ alleen voor de buitenlandse competities, daarom ben ik ook nog steeds abbonee, vanmiddag komen wel wat aardige wedstrijdjes
Everton - Man United
Borussia Dortmund - schalke 04
Middlesbrough - liverpool
Maar vooral de Engelse en Spaanse competitie vind ik leuk, en dan met name Spanje/Barcelona.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:03 schreef Dos37 het volgende:
gaat lekker het moet niet meer worden want ik hoop dat heracles direct onder aan staat morgen
Dat weet je al vlug.quote:
Toch wel aardig veel eigenlijk....ik dacht dat ze hoopten dat er 500.000 mensen zouden kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:16 schreef ASroma het volgende:
1.087.000 dus ruim 1 miljoen kijkers
op papier wel. Maar is in Nederland altijd afwachten natuurlijkquote:
AZ - Sparta spreekt denk ik meer mensen aan dan de kleine derby NAC Breda - Willem II, aangezien dat toch eigenlijk alleen echt boeiend is voor Brabandersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toch wel aardig veel eigenlijk....ik dacht dat ze hoopten dat er 500.000 mensen zouden kijken.
Hij weet waarschijnlijk niet wat aderlating betekent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Marcel Mayer tegen Lokhoff "je ploeg is tov vorig seizoen op negen plaatsen gewijzigd. dat is toch een flinke ADERLATING"
Marcel, als je niet ziet dat NAC er op papier zeven klasser sterker is geworden en dat zal in de praktijk ook nog wel gaan blijken, dan moet je gauw weer gaan tennissen jongen.![]()
50 % goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Vanavond zal onze vriend Johan ongetwijfeld zeggen dat Lokhoff niet zo'n topper is en nog slechts aanbleef dankzij Pi-Air en dat Maaskant het dit seizoen moet bewijzen als kroonprins van het trainersgilde.
Kreek en Reuser zullen misschien wat sneertjes krijgen.
Die man is zo voorspelbaar, ongeloveloosquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Vanavond zal onze vriend Johan ongetwijfeld zeggen dat Lokhoff niet zo'n topper is en nog slechts aanbleef dankzij Pi-Air en dat Maaskant het dit seizoen moet bewijzen als kroonprins van het trainersgilde.
Kreek en Reuser zullen misschien wat sneertjes krijgen.
Volgens mij niet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Stond dat eredivisielogo rechtsonder er vorige week ook al?
Pas op maandag in Voetbal Insite... (het stond in de tender waarmee de rechten waren verkocht en ik vroeg me al af of ze het waren vergeten, maar helaas........)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Stond dat eredivisielogo rechtsonder er vorige week ook al?
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Maar zit Vonlanthen dan wel op de bank? Zou wel fijn zijn voor mijn manager....
Ja lekker sfeertje viel me ook op.quote:
Ze laten het publiek beter horen dan andere jaren. Meer microfoons lijkt me, viel me bij andere wedstrijden ook op.quote:
Ah een Oerlemans-foefje...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze laten het publiek beter horen. Meer microfoons lijkt me.
Denk eerder dat ie dezelfde blessure heeft als ik: paar gekneusde ribben door de knie van Moens en daar heb je 6 weken last van.quote:
ik ook hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |