50 % goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Vanavond zal onze vriend Johan ongetwijfeld zeggen dat Lokhoff niet zo'n topper is en nog slechts aanbleef dankzij Pi-Air en dat Maaskant het dit seizoen moet bewijzen als kroonprins van het trainersgilde.
Kreek en Reuser zullen misschien wat sneertjes krijgen.
Die man is zo voorspelbaar, ongeloveloosquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Vanavond zal onze vriend Johan ongetwijfeld zeggen dat Lokhoff niet zo'n topper is en nog slechts aanbleef dankzij Pi-Air en dat Maaskant het dit seizoen moet bewijzen als kroonprins van het trainersgilde.
Kreek en Reuser zullen misschien wat sneertjes krijgen.
Volgens mij niet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Stond dat eredivisielogo rechtsonder er vorige week ook al?
Pas op maandag in Voetbal Insite... (het stond in de tender waarmee de rechten waren verkocht en ik vroeg me al af of ze het waren vergeten, maar helaas........)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:31 schreef Ambrosius het volgende:
Stond dat eredivisielogo rechtsonder er vorige week ook al?
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Maar zit Vonlanthen dan wel op de bank? Zou wel fijn zijn voor mijn manager....
Ja lekker sfeertje viel me ook op.quote:
Ze laten het publiek beter horen dan andere jaren. Meer microfoons lijkt me, viel me bij andere wedstrijden ook op.quote:
Ah een Oerlemans-foefje...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Ze laten het publiek beter horen. Meer microfoons lijkt me.
Denk eerder dat ie dezelfde blessure heeft als ik: paar gekneusde ribben door de knie van Moens en daar heb je 6 weken last van.quote:
ik ook hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |