Idd, dat Nederlandse voetbal is vaak niet om aan te zien nee. staat vaak leuk op papier en in samenvatting valt er misschien ook nog wel wat van de maken, maar een hele wedstrijd live kijken is vaak niet de moeite waard, ik heb canal+ alleen voor de buitenlandse competities, daarom ben ik ook nog steeds abbonee, vanmiddag komen wel wat aardige wedstrijdjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:18 schreef ASroma het volgende:
. Nu weet ik ook gelijk waarom ik nooit canal + heb genomen voor de eredivisie wedstrijden, wat een niveau...brrr.
Wat een martelgang was het vanavond, en dan nog maar niet te spreken over die barbarapapa.
Gelijk de laatste keer dat ik me vrijdagavond hier aan verkloot......![]()
Precies, ik wist niet wat ik hoorde. Na de wedstrijd moest hij wel terugkrabbelen. Verder vond ik het onnodig dat hij Sparta en Wiljan Vloet zo de volle laag gaf. Dat Sparta het moeilijk krijgt weet iedere kijker, twee zinnen is genoeg hierover.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:18 schreef methodmich het volgende:
Derksen vond dat Shota niet geīnteresseerd was, omdat hij na dit jaar toch naar het buitenland gaat. Wat natuurlijk onzin is, want Shota is juist terug naar Nederland gekomen voor het voetbal.
Ja wel man, we kunnen er toch lekker over discussieren ?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
Derksen moet gewoon met pensioen gaan, die kan je echt niet serieus meer nemen
Buitenlands-voetbal amusement wordt ook schromelijk overschat. Ook al hebben ze veel meer sterren in die competitie's, en is er meer publiek en uitstraling, zo'n wedstrijdje Dortmund-Schalke heb ik vanmiddag ook gezien, en die was dus echt niet om aan te zien. Ja 80.000 toeschouwers en veel heisa, maar mooi voetbal ho maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Idd, dat Nederlandse voetbal is vaak niet om aan te zien nee. staat vaak leuk op papier en in samenvatting valt er misschien ook nog wel wat van de maken, maar een hele wedstrijd live kijken is vaak niet de moeite waard, ik heb canal+ alleen voor de buitenlandse competities, daarom ben ik ook nog steeds abbonee, vanmiddag komen wel wat aardige wedstrijdjes
Everton - Man United
Borussia Dortmund - schalke 04
Middlesbrough - liverpool
Maar vooral de Engelse en Spaanse competitie vind ik leuk, en dan met name Spanje/Barcelona.![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:03 schreef Dos37 het volgende:
gaat lekker het moet niet meer worden want ik hoop dat heracles direct onder aan staat morgen
Dat weet je al vlug.quote:
Toch wel aardig veel eigenlijk....ik dacht dat ze hoopten dat er 500.000 mensen zouden kijken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:16 schreef ASroma het volgende:
1.087.000 dus ruim 1 miljoen kijkers
op papier wel. Maar is in Nederland altijd afwachten natuurlijkquote:
AZ - Sparta spreekt denk ik meer mensen aan dan de kleine derby NAC Breda - Willem II, aangezien dat toch eigenlijk alleen echt boeiend is voor Brabandersquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:50 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Toch wel aardig veel eigenlijk....ik dacht dat ze hoopten dat er 500.000 mensen zouden kijken.
Hij weet waarschijnlijk niet wat aderlating betekent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Marcel Mayer tegen Lokhoff "je ploeg is tov vorig seizoen op negen plaatsen gewijzigd. dat is toch een flinke ADERLATING"
Marcel, als je niet ziet dat NAC er op papier zeven klasser sterker is geworden en dat zal in de praktijk ook nog wel gaan blijken, dan moet je gauw weer gaan tennissen jongen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |