ik vrees van nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:15 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
ben benieuwd! als Rooie Babs maar wat geleerd heeft van haar RTL5 debut =) dat was dus echt helemaal niks..
quote:
Als ik die wedstrijd zie, wordt het een one-man-show van Derksen, maar het zal niet lang duren. Wat interviewtjes naderhand met de trainers en wat spelers en dan is het weer afgelopen. Een half uurtje voorbeschouwing en een kwartiertje nabeschouwen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:42 schreef OnlineGokker het volgende:
Komen er vanavond ook nog gasten die iets van één van de twee clubs te maken heeft of mag Johan alleen een korte analyse geven en dat is alles?
Veel te veel eigenlijk, het is maar een eredivisiewedstrijd. Ik ga iig geen voor- en nabeschouwingen kijken. Barend en Maijer hebben daar een aandeel in, dus al een reden om niet te kijken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:51 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als ik die wedstrijd zie, wordt het een one-man-show van Derksen, maar het zal niet lang duren. Wat interviewtjes naderhand met de trainers en wat spelers en dan is het weer afgelopen. Een half uurtje voorbeschouwing en een kwartiertje nabeschouwen.
Lijkt me wel genoeg ook.
Het interview met Van Gaal vind ik niet slecht hoor.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:05 schreef H.Flick het volgende:
Het is verschrikkelijk... dat interview van BB alleen al
Ik vind de stem van BB al enorm irritant, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het interview met Van Gaal vind ik niet slecht hoor.
Van Gaal drinkt geen bacoquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het interview met Van Gaal vind ik niet slecht hoor.
Dan mis je alle details over het drankgebruik van Louis!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:07 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga zo in ieder geval naar Versatel.
Ja intressantquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
Dan mis je alle details over het drankgebruik van Louis!![]()
Thuis geen BACO's maar Rioja's![]()
Ja, daar zitten we in een voetbalprogramma natuurlijk op te wachten. Dat soort feitjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:09 schreef APK het volgende:
Dan mis je alle details over het drankgebruik van Louis!![]()
Thuis geen BACO's maar Rioja's![]()
Ze insiniuneerde (oid) dat hij een zware drinker was en hij had het niet eens door!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:08 schreef VoreG het volgende:
Van Gaal drinkt geen baco. Topinterview
Van Persie topics haalden ook hoge kijkcijfers in dit subforum.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:11 schreef golfer het volgende:
Ja, daar zitten we in een voetbalprogramma natuurlijk op te wachten. Dat soort feitjes.
Met z'n standaard zinnetjes en z'n quasi-populaire uitspraken, ik word er toch wel een beetje moe van.quote:
zolang er geen reclame door de wedstrijd zelf zit hoor je met nog niet klagenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:22 schreef golfer het volgende:
En dan nu weer even naar de reclame. Het is net zo erg als SMS6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |