Heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 14:51 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Okay, hier een bekentenis. Ik heb in ée'n van de eerste stoppen met roken topics meegedaan. Vooraal spookvrouw was een grote steunen ik heb 4 jaar niet gerookt......inmiddels rook ik weer 7 maanden en baal elker keer weer als een stekker dat ik het zover heb laten komen.
Aanstaande maandag ben ik weer de uwe! Zet mij maar op de lijst voor maandag!![]()
![]()
![]()
.......brrrrr
Ik merk inderdaad ook dat ik vooral meer eet. Snoepen kan ik me goed mee inhoudenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:31 schreef Goochie het volgende:
Sinds woensdag niet meer gerookt. Valt me tot opheden nog wel mee. Wat ik wel merk is dat ik meer ga eten en snoepen...
NEE!!!! JE GAAT WATER DRINKEN!!!! NIET SNOEPEN!!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:32 schreef Beach het volgende:
Oh dan kan ik beter weer gaan roken want meer eten en snoepen zit ik niet op te wachten want ik ben al te dik.
Lastig kiezen longkanker of hart- en vaatzeikten![]()
![]()
Je moet juist geen vervangende middelen zoeken. Dan hou je de gewoonte alleen maar in standquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
NEE!!!! JE GAAT WATER DRINKEN!!!! NIET SNOEPEN!!!!
en voor het gewriemel ga je zoethout kopen!!! (doe ik ook)
Ik eet gewoon meer fruit en brood, kan toch ook?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:32 schreef Beach het volgende:
Oh dan kan ik beter weer gaan roken want meer eten en snoepen zit ik niet op te wachten want ik ben al te dik.
Lastig kiezen longkanker of hart- en vaatzeikten![]()
![]()
wat is er mis met water en af en toe aan een stok sabbelen??quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:41 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Je moet juist geen vervangende middelen zoeken. Dan hou je de gewoonte alleen maar in stand
Meeroken telt ook, en je hebt verkeerde vriendenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Waarom sta ik in de 1 maand lijst? Ik ben al 2 jaar en 2 maanden geleden gestopt. En ik kom nooit in deze topic reeks, de laatste keer was enorm lang geleden.
Daarom sta je waarschijnlijk in de 1 maand lijst... Je moet regelmatig een update geven, ze kunnen natuurlijk niet ruiken hoe lang iedereen gestopt is...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:50 schreef BloodyLotte het volgende:
Waarom sta ik in de 1 maand lijst? Ik ben al 2 jaar en 2 maanden geleden gestopt. En ik kom nooit in deze topic reeks, de laatste keer was enorm lang geleden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:10 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Meeroken telt ook, en je hebt verkeerde vrienden.
Zal je ff verplaatsen.
Aaaah!, een lotgenoot.....ik doe met je mee dus..gewoon hier blijven roepen als je het slecht hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:02 schreef Barcelona het volgende:
Oké, daar gaat 'ie.
Ik was 5 jaar gestopt. Sinds ongeveer een jaar weer heel af en toe gaan roken, als ik me kut voelde. Heel-af-en-toe veranderde langzaam in af-en-toe.![]()
En is nu weer elke dag geworden.![]()
Ik ga nu dus weer stoppen. zaterdag 15 oktober 2005 @ 13.00 uur![]()
Probeer jezelf bezig te houden, dat heeft bij mij geholpen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:47 schreef DaBuzzzzz het volgende:
IK HEB HET MOEILIJK
Ben godver net een paar uur bezig, of liever gezegd: gestoptdat worden leuke dagen!!!!!
Is that like... you?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:48 schreef GoLLeM het volgende:
En elke keer als je zin hebt in een peuk bedenken hoe blij je eigenlijk bent dat je niet meer hoeft te roken, dat je niet meer toe hoeft te geven aan die gore gewoonte waar je nog eens dood van gaat ook
Waarom stop je dan ook met blowen?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben meer dan 6 maanden gestopt, maar door het stoppen met blowen krijg ik weer afkickverschijnselen als die van de 1e week. Hoera hoera.
Toen ik jouw berichtje las, dacht ik: DAT NOOIT. Ik wil dat zelf niet meemaken. Maar enfin gisteravond ben ik ook een misstap begaan, maar de afloop is echter vrij bizar te noemen. Voor mij heeft deze misstap goed geholpen. Voor een sfeerimpressie lees onderstaand bericht.quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:25 schreef MaJo het volgende:
Even een update: heb in Londen een paar sigaretjes gerooktBen wel weer doorgestopt maar heb het nu wel even lastig. Ik ga wel doorzetten, die paar sigaretten waren ook helemaal niet lekker. Stom dus dat ik het gedaan heb! Ik zou dinsdag 4 weken gestopt zijn... Kan ik 27 september aanhouden als stopdatum met een uitglijer later of moet ik nu van stopdatum veranderen? In principe heb ik wel meteen ingezien dat het stom was om weer te beginnen, dat is voor het eerst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |