Nu is het zo, dat ik plotseling gedwongen ben, te stoppen. Hier heeft geen ziekte mee te maken, maar met afgeschreven collegegeld, waardoor ik kan gaan bedelen bij mijn ouders om geld. En ik heb nu sinds gisteren niet gerookt, heb vandaag mijn eten gekocht, en nu heb ik geen sigaretten en zal ik ze, als ik zou willen, niet tot dit weekend kunnen kopen. Echter, ook al rook ik, ik koop alléén sigaretten van mijn eigen geld, dus ik krijg het niet over mijn hart dat als........
Laat maar, gezwam weer...
![]()
Geen geld, geen peuken, en het lijkt mij een perfecte aanleiding om echt te gaan stoppen., ik wil dat al heel lang, is me eerder gelukt het een paar dagen vol te houden, maar NU WIL IK ECHT!!!!
![]()
Geen idee hoe ik het moet volhouden, en of ik 't kan, maar ik WIL het gewoon, alleen al als ik de asbak schoonmaak, ga ik al bijna over m'n nek. Ik voel me wel heel onrustig en ik denk dat als iemand mij nu een sigaret aanbiedt, ik het ook nog zou aannemen.... Maar ik ben en blijf alleen (of iig zonder rokers om me heen) tot zeker komende week, aangezien ik vanavond zelf druk genoeg ben en dit weekend bij mijn ouders ben dus en daar werk, dus de verleiding zal niet zo snel komen...
![]()
Goed. Daar ga ik dan. 3 november 2005. Hatsekiedee....