abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30177146
Enne... Wat is de bedoeling van het goedpraten.... ?

Goedpraten om het vervolgens goed te maken?
(Ik was gewoon dronken en het had nooit mogen gebeuren want
ik hou van jou en ik wil je gewoon niet kwijt...)

Of goedpraten om van je schuldgevoel verlost zijn... ?
(Ja ik was gewoon dronken en het ging toch al niet goed tussen ons... Dus ja wat maakt het eigenlijk nog uit...)

Praat iemand het nou goed omdat hij /zij je niet kwijt wil of omdat die gene toch al niet met je verder wil en alleen geen last meer van zijn geweten wil hebben?
Weet Het Voor Een Ander Wel Zo Mooi Te Vertellen... Maar Ondertussen...
  vrijdag 2 september 2005 @ 08:42:49 #252
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_30192581
MelodyCool misschien een goed idee om ook daadwerkelijk te lezen wat er qua reacties uitgekomen is ipv dezelfde vraag steeds weer te stellen?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_30210921
Doe ik ook...

Het is om het antwoord dat er weer een vraag komt...
pi_30210994
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:24 schreef MelodyCool het volgende:
Doe ik ook...

Wanneer gaan wij vreemd?
pi_30211030
Wahaha Ikke niet!
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:28:36 #256
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_30211034
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:24 schreef MelodyCool het volgende:
Doe ik ook...

Het antwoord is niet.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_30211057
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef MelodyCool het volgende:
Wahaha Ikke niet!
Ik kan niet eens vreemdgaan.
pi_30211098
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef Mukie het volgende:

[..]

Het antwoord is niet.
Ja.. Duidelijk...
pi_30211216
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:30 schreef MelodyCool het volgende:

[..]

Ja.. Duidelijk...
hoi, neuken?
pi_30211299
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:34 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

hoi, neuken?
Waaaah! gekkehuis... Ben nog beurs vangisteravond...
Oja.. Op het antwoord een vraag... Jij bent!
pi_30211404
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:36 schreef MelodyCool het volgende:

Oja.. Op het antwoord een vraag... Jij bent!
Dat is geen vraag.
pi_30211417
[quote]Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik kan niet eens vreemdgaan.
[/quote

Ik wil niet eens vreemdgaan... ]
pi_30211458
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dat is geen vraag.
Ben nog ff aan het denken...
pi_30211519
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 08:42 schreef Mukie het volgende:
MelodyCool misschien een goed idee om ook daadwerkelijk te lezen wat er qua reacties uitgekomen is ipv dezelfde vraag steeds weer te stellen?
Nog steeds aan het denken... En er op letten dat het niet dezelfde vraag is anders word mukkie boos...
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:52:27 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_30211746
Voor slowchatten is er een apart topic: R&P SC: pocket rocket party!

Daar verder flirten .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_30211792
grijnz... flirten...
pi_30562678
quote:
Op donderdag 1 september 2005 08:11 schreef livEliveD het volgende:
Soms wordt het goedpraten gebruikt voor je eigen gewin. Beetje zo van (overdreven natuurlijk) "Ik moest wel vreemdgaan want jij bent ..."
Zo livEliveD heb je nu eindelijk genoeg stof op gedaan voor je studie opdracht, want dat lag er wel heel dik bovenop

Groet Exup
  woensdag 14 september 2005 @ 07:11:58 #268
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_30562834
quote:
Op woensdag 14 september 2005 05:45 schreef exup het volgende:
Zo livEliveD heb je nu eindelijk genoeg stof op gedaan voor je studie opdracht, want dat lag er wel heel dik bovenop

Groet Exup
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_30563178
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:10 schreef livEliveD het volgende:
OP
Ik vind vreemdgaan niet goed te praten. Ergens kan ik het wel begrijpen in die situatie, maar dan zou ik er toch voor kiezen om mijn huidige relatie wat spannender/vuriger te maken.
En als ík een relatie heb heb ik tot nu toe domweg nooit de behoefte gehad om iets met een ander persoon te ondernemen.
pi_30564598
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:08 schreef -Trinity- het volgende:

Ik vind vreemdgaan niet goed te praten.
Ik ook niet. Behalve bij mezelf
pi_30565028
quote:
Op donderdag 1 september 2005 09:11 schreef seilram het volgende:
Ik denk dat als mensen vreemd gaan en ze het daarna goed willen praten omdat ze toch bij die partner willen blijven. Het uiteindelijke vreemd gaan zullen ze dan goed praten met stomme aktie, kon er niks aan doen, was dronken bla bla.
Veel mensen hebben misschien ook echt wat te verliezen: samen kinderen, een huis, zelfs gezamelijke vrienden. Als ze dan een optel som maken is het vreemd gaan minder belangrijk.
Ik vind het al knap als iemand het durft toe te geven, ik denk dat veel mensen het verzwijgen.
dat is grotendeels ook mijn idee, ik vind ook het 'goedpraten' van vreemdgaan niet iets wat moet 'kunnen' ... maar anderszijds vreemdgaan gebeurt en veel ook, de statistieken wijzen op zeker de helft van de mensen die er wel eens, ergens in zijn leven aan zal beginnen ...

Ik denk ook dat in meer of mindere mate iedereen in een vaste relatie wel eens aan de verleiding bloot staat, en waarschijnlijk ook zoiets wel in zekere mate zal 'overwegen' ...
de omstandigheden dat iemand er dan ook toe zal overgaan hebben maar een deel met hem/haarzelf te maken, hoe 'sterk hij/zij is ... ander zaken die dan ook zeer sterk meespelen zijn bv hoe de vaste relatie op dat moment staat, vaak ook 'omstandigheid' waarbij de 'mogelijkheid' ontstaat (des te beter de 'gelegenheid', des te meer 'dieven')...

Ik moet eerlijk toegeven dat ik in mijn huidige relatie het idee heb dat ik hoogstwaarschijnlijk wel probleemloos mijn partner zou kunnen 'vergeven' en graag met haar door zou willen, anderszijds zou het ook betekenen als zij is vreemdgegaan dat ik een behoorlijke 'knauw' zou krijgen, waarschijnlijk flink onzeker zou worden in die relatie, waar ik me nu juist zeer zeker voel, iets wat ook deel van het geluk binnen die relatie is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 14 september 2005 @ 10:13:27 #272
32015 suus21
Andre rocks!
pi_30565157
absoluut niet goed te praten! Maar je kunt er misschien toch nog samen uitkomen, maar ik zou het niet kunnen denk ik.
fijn!
pi_30572551
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat is grotendeels ook mijn idee, ik vind ook het 'goedpraten' van vreemdgaan niet iets wat moet 'kunnen' ... maar anderszijds vreemdgaan gebeurt en veel ook, de statistieken wijzen op zeker de helft van de mensen die er wel eens, ergens in zijn leven aan zal beginnen ...

Ik denk ook dat in meer of mindere mate iedereen in een vaste relatie wel eens aan de verleiding bloot staat, en waarschijnlijk ook zoiets wel in zekere mate zal 'overwegen' ...
de omstandigheden dat iemand er dan ook toe zal overgaan hebben maar een deel met hem/haarzelf te maken, hoe 'sterk hij/zij is ... ander zaken die dan ook zeer sterk meespelen zijn bv hoe de vaste relatie op dat moment staat, vaak ook 'omstandigheid' waarbij de 'mogelijkheid' ontstaat (des te beter de 'gelegenheid', des te meer 'dieven')...

Ik moet eerlijk toegeven dat ik in mijn huidige relatie het idee heb dat ik hoogstwaarschijnlijk wel probleemloos mijn partner zou kunnen 'vergeven' en graag met haar door zou willen, anderszijds zou het ook betekenen als zij is vreemdgegaan dat ik een behoorlijke 'knauw' zou krijgen, waarschijnlijk flink onzeker zou worden in die relatie, waar ik me nu juist zeer zeker voel, iets wat ook deel van het geluk binnen die relatie is.
Dat zeg je inderdaad nu heel makkelijk. Tot het je overkomt, want wie heeft er nu zin om iedere keer als de partner weg is om dan te zitten peinzen over wat hij of zij aan het doen is. Misschien gaan ze wel weer vreemd?
"Goed praten" bestaat in mijn ogen dan ook niet. Je hebt een fout gemaakt. Basta.
Op het moment dat mijn partner met zever verhalen zou aan komen, dan is het zeker over!
Vertel het maar gewoon en dan dealen we er wel mee, maar geen verhalen als: "ik was zat" "ik dacht niet na" bla bla.
Niet mieten! Door gieten!
pi_30638132
Ligt eraan of de relatie al goed was of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')