Teveel gezopen of te weinig slaap?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfff niet zo hard op de vroege morgen.. ik heb hoofdpijn en een slechte bui
Welneequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:52 schreef TehRockstar het volgende:
moeten we fluisteren?
het laatstequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Teveel gezopen of te weinig slaap?
Blubberzwijn is onze eeuwige maagd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:55 schreef TehRockstar het volgende:
*gokt op laatste
sommigen hebben wel het niveau van een 14 jarigequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aangezien er hier verder geen 14 jarigen posten.
Driftwood is aan het neuken in Griekenland, die heeft helemaal geen tijd om met 14 jarigen te chatten.quote:
nee, dat was icecube2kquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Driftwood is onze CHT-hunk.
kijk! je ziet alleen wat je wil zien!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:06 schreef TehRockstar het volgende:
ff kijken of ik deze zie
[afbeelding]
Ja hallo, jij wekt zelf de indruk dat je een naakte ruggenfilm gaat kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:14 schreef TehRockstar het volgende:
Neen, viespeuk! http://www.imdb.com/title/tt0138510/
Deeschen film.
"The touching story of a boy and his right hand."quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:14 schreef TehRockstar het volgende:
Neen, viespeuk! http://www.imdb.com/title/tt0138510/
Deeschen film.
migraine ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik lig bijna in een coma.. volgens mij heb ik iets onder de ledenalles draait en zie vlekken
voor mn ogen..
Vlekken zijn lief. Vanochtend stapte ik uit bed en toen werd het helemaal zwart en pleurde ik op de grond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik lig bijna in een coma.. volgens mij heb ik iets onder de ledenalles draait en zie vlekken
voor mn ogen..
als je bewust zonder condoom neukt kan dat moeilijk dom zijn toch? je bent je dan bewust van de (wellicht gewenste) gevolgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:44 schreef keizerpinguin het volgende:
neuken zonder condoom bewust = dom!!!
hallo allemaal!!!!!
ik ga weer werken zie jullie vanavond vast weer even hier!!
daar ben ik dan hartediefjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef creno het volgende:
neuken zonder condoom is vaak meer een logische stap in een relatie. Doe je het zonder terwijl je de ene na de andere neukt dan is het inderdaad dom, zowiezo is de ene na de andere neuken dom, maar dat is mijn mening
vraag is of je het dan ook bewust doetquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef creno het volgende:
neuken zonder condoom is vaak meer een logische stap in een relatie. Doe je het zonder terwijl je de ene na de andere neukt dan is het inderdaad dom, zowiezo is de ene na de andere neuken dom, maar dat is mijn mening
ok u win i give upquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:06 schreef creno het volgende:
ik heb nog nooit bewusteloos geneukt
@ Excess_all :ben je er weer eens ? met de luver is alles okay, duurt alleen weer lang voor we elkaar zien
tja dan moet je maar bitchie doen tegen mij, dat helpt wel een beetje tegen het missen hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:06 schreef creno het volgende:
ik heb nog nooit bewusteloos geneukt
@ Excess_all :ben je er weer eens ? met de luver is alles okay, duurt alleen weer lang voor we elkaar zien
yeah you like that don't ya !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
tja dan moet je maar bitchie doen tegen mij, dat helpt wel een beetje tegen het missen haha
en hey sexy "zoen" peet
en terwijl jij dat doet zit ik hier met bram bram een filmpje te kijken op de bankquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
kan ook niet, ik moet zo nog weg èn vannacht werken
en ik heb geeeeen zin!!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en terwijl jij dat doet zit ik hier met bram bram een filmpje te kijken op de bank![]()
ik zou zo graag met je willen ruilen, schoonmaken is leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik mag smerige dingen schoonmaken
dàs pas leuk!
Hmmm... suspicious!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
hmmm rocky, wat ik me nu toch afvraag: eerst kom je hier met de mededeling dat je geen homo, bent, misschien bi, ja dan ben je toch bi, en nu ga je al met een jongen op de bank "zitten" !
je gaat best snel zo hoor, morgen ben je dus echt nicht, volgende week koop je een handtas en de volgende maand treed je op als travo als je zo doorgaat![]()
Beste Creno,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
hmmm rocky, wat ik me nu toch afvraag: eerst kom je hier met de mededeling dat je geen homo, bent, misschien bi, ja dan ben je toch bi, en nu ga je al met een jongen op de bank "zitten" !
je gaat best snel zo hoor, morgen ben je dus echt nicht, volgende week koop je een handtas en de volgende maand treed je op als travo als je zo doorgaat![]()
quote:
Trouwens, ik weet allang dat ik bi benquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
vreliefd op een fokker die 9 jaar ouder is he?![]()
* weg is
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
je hebt ook zo'n boek in de boekenwinkel dat heet HET![]()
lijkt me zo leuk om dan te vragen:
"hebben jullie het?"
"hebben wij wat?"
"het"
'..?"don't you want your balloon mrs denburrow? dont you WANNIT dont u WANNIT dontu WANNIT..
Ach...das toch schattigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
* weg is
quote:
IT = is grappig.quote:
Jaloezie straalt ervan afquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
* weg is
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Biseksualiteit heeft twee componenten: heteroseksualiteit en homoseksualiteit. Voor het tweede deel zit je hier. Voor je heteroseksuele gevoelens ben je hier ook welkom, maar daar relateren we minder aan. (even zwart-wit gesteld dan)... Het is allemaal niet zo zwart-wit.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Trouwens, ik weet allang dat ik bi benalleen vindt ik dat wel iets anders dan homoseksualiteit.
het is groot en grijs en bobbelig allemaalquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:10 schreef tech het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Biseksualiteit heeft twee componenten: heteroseksualiteit en homoseksualiteit. Voor het tweede deel zit je hier. Voor je heteroseksuele gevoelens ben je hier ook welkom, maar daar relateren we minder aan. (even zwart-wit gesteld dan)... Het is allemaal niet zo zwart-wit.
Ben je toch een schatje he.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
and this is the eeeeeeeeeeeeeeeeeeend.. of the woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooorld![]()
edit: nog iets langer gemaakt om de layout te verneuken
Kappe nou met al die k.u.t. icoontje de hele tijd joh!.quote:
ach semisane, tis nog maar een kind (of iemand die zich voordoet als kind)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kappe nou met al die k.u.t. icoontje de hele tijd joh!.
ik ook al nietquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben je toch een schatje he.![]()
Heb de afgelopen dagen nie eens kunnen wow-en....begin een beetje onwenningsverschijnselen te krijgen.
In de naam van god is weinig leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:20 schreef TehRockstar het volgende:
WoWWat is daar in gods naam leuk aan?
Hmpf, wees maar blij met je salarisquote:
Nou en! Ook kinderen hoeven niet zo rijkelijk te gaan strooien met icoontjes....en zeker niet mensen die zich voor doen als kind.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:22 schreef creno het volgende:
[..]
ach semisane, tis nog maar een kind (of iemand die zich voordoet als kind)
Tja...en dan een alt char maken..want ik heb gehoord dat wanneer je lvl 60 bent het niet meer zo leuk is allemaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:27 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik ook al nietblijf net voor de lvl 60 hangen geloof ik
morgen ga ik ff spelen tot level 60, dan tailoring uppen naar 300 en kan ik mn uberjurk maken
![]()
Leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
In de naam van god is weinig leuk
Maar wat er leuk is aan wow...niks...helemaal niks...ik vind namelijk niks leuk, vandaar dat ik wow speel.![]()
Ik ben officieel erkend als icoonrondstrooierquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou en! Ook kinderen hoeven niet zo rijkelijk te gaan strooien met icoontjes....en zeker niet mensen die zich voor doen als kind.![]()
ga werken joh.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hmpf, wees maar blij met je salaris
Ik zat sinds maart zonderquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hmpf, wees maar blij met je salaris
zei ik kindquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou en! Ook kinderen hoeven niet zo rijkelijk te gaan strooien met icoontjes....en zeker niet mensen die zich voor doen als kind.![]()
je kan leuk pvpen dan...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...en dan een alt char maken..want ik heb gehoord dat wanneer je lvl 60 bent het niet meer zo leuk is allemaal.![]()
Ik ben officieel erkend als icoon-rond-strooi-weg-mep-miep.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben officieel erkend als icoonrondstrooier
quote:
Ja maar..ja maar...kunnen pubers niet gewoon dat soort dingen op de CU-site doen ofzow....quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:34 schreef creno het volgende:
[..]
zei ik kind
ik bedoelde natuurlijk De Puber, maar het is inderdaad vervelend als er de hele tijdverschijnen, een zo'n ding maakt het ook al duidelijk en eventueel een tweede als het helemaal hysterisch moet overkomen...
Komt omdat je de heletijd met icoontjes aan het rondstrooien bent......tja eigen schuld dus.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Word niet teruggebeld door kranten.
ik geloof dat cu een beetje uit is, dat tegenwoordig al die pubers een sugababes of machoboy profiel hebben o.i.d.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja maar..ja maar...kunnen pubers niet gewoon dat soort dingen op de CU-site doen ofzow....![]()
Jah...das waar. een beetje wraak nemen op de keren dat jij werd ge-ganked zeker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
je kan leuk pvpen dan...battleground
Werkelijk....waar ze dat doen intereseert me echt geen enkele bal....als ze het maar niet hier doen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef creno het volgende:
[..]
ik geloof dat cu een beetje uit is, dat tegenwoordig al die pubers een sugababes of machoboy profiel hebben o.i.d.
Ze mogen uitkijken dat ik geen smiliespam op hun kantoor pleeg!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Komt omdat je de heletijd met icoontjes aan het rondstrooien bent......tja eigen schuld dus.![]()
nee joh...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:58 schreef TehRockstar het volgende:
Waren jullie aan het overleggen om mij uit te bannen?!
jepsquote:
Welnee.....beetje meer zelfvertrouwen tonen hoor....volgens mij is iedereen erg vriendelijk tegen je...als we je niet moesten zouden we je het heus wel zeggen hoor....je zit niet voor niets in het nichten-topic...vol met bitches hiero.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:58 schreef TehRockstar het volgende:
Waren jullie aan het overleggen om mij uit te bannen?!
Gay.nl heeft geen stijl....wij wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:13 schreef creno het volgende:
en tegen een beetje gebitch moet je wel kunnen natuurlijk, al valt het hier wel mee als je het gaat vergelijken met de fora op gay.nl
Pffft iedereen is een stereotype van iets...als men nou gewoon iedereen accepteerd zoals iemand is....Dat wil zeggen...behalve als je irritant bent....dan moet je gebitch-slapped worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:15 schreef TehRockstar het volgende:
Maar ik dacht juist dat hier niet aan stereotypen gedaan werd
Ik heb niks gezegd!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Pffft iedereen is een stereotype van iets...als men nou gewoon iedereen accepteerd zoals iemand is....Dat wil zeggen...behalve als je irritant bent....dan moet je gebitch-slapped worden.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
Vamos a Salou
Een busreis met hotel ja
Een weekje uit de kou
Met Breezers en paella
Quanta costa nou?
Après-ski in club Marbella
De proppers zijn vet lauw
En wij zijn vrijgezel ja..![]()
Salouquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
Vamos a Salou
Een busreis met hotel ja
Een weekje uit de kou
Met Breezers en paella
Quanta costa nou?
Après-ski in club Marbella
De proppers zijn vet lauw
En wij zijn vrijgezel ja..![]()
Kijk...nu stijg je in aanzien...althans bij mij wel.quote:
G4 JuH dAN emEm nOAr IBBIEtTSSZA???quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kijk...nu stijg je in aanzien...althans bij mij wel.Het komt gewoon helemaal goed met je joh....
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
G4 JuH dAN emEm nOAr IBBIEtTSSZA???
Wizarddragon heeft/had daar toch een profiel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gay.nl heeft geen stijl....wij wel.Al is gay.nl nog altijd beter dan iets als homo.nl....wat een hoeren site is dat zeg....en met hoeren-site bedoel ik precies dat.
![]()
tja...maar wizzard draggon heeft dan ook geen stijl....dat weten we toch nu wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wizarddragon heeft/had daar toch een profiel?
Showgirl tour moet ik nog "kopen"..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:34 schreef creno het volgende:
"Believe" van kylie tijdens de showgirl toer was
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
tja...maar wizzard draggon heeft dan ook geen stijl....dat weten we toch nu wel.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
tja...maar wizzard draggon heeft dan ook geen stijl....dat weten we toch nu wel.
Spreek voor jezelf dudequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wizarddragon heeft/had daar toch een profiel?
Iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:53 schreef Semisane het volgende:Mother Love Bone - Chloe Dance
Zal niemand van jullie wel weer kennen....man I am getting old.
Je blijft even leuk he....quote:
die 35 plussers en hun "groovy" muziek-smaak ook altijdquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:53 schreef Semisane het volgende:Mother Love Bone - Chloe Dance
Zal niemand van jullie wel weer kennen....man I am getting old.
hoe gaat het eigenlijk met die allochtoon van jou?quote:
Gaat alle maat heel bien hoor met ons.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met die allochtoon van jou?
Ik bedoel natuurlijk Ramon Consuele DeLaHoya De Veracruz
Een BJ voor BFquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gaat alle maat heel bien hoor met ons.Hij is nu wat zielterig omdat tie last van z'n been heeft....maar ik breng vanaaf wel wat Ben&Jerry's dan is dat ook wel voorbij denk ik.
Hey! Toen ik jong was...vroegah weet je wel, toen was muziek nog "echt" weet je wel..."puur" gewoon. Heel erg "groovy" jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
die 35 plussers en hun "groovy" muziek-smaak ook altijd
![]()
Intelligent zat hoor...alleen veels te blond voor mijn smaak.....ben zelf al blond, dus moe ik er nie nog 1 bij hebben.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:42 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]Veel intelligenter word t niet in huize Rocky
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:36 schreef TehRockstar het volgende:![]()
Was dat alles? Waar is de confetti?
Ik ben ook blondquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
Intelligent zat hoor...alleen veels te blond voor mijn smaak.....ben zelf al blond, dus moe ik er nie nog 1 bij hebben.
Blond + Blond komen brokken van.
Ah...dom blondje!quote:
Wraah!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:57 schreef creno het volgende:
een feest van een vriendin, haar ouders zijn op vakantie en daarom geeft ze een feestje
Dat zeggen alle domme blondjes.quote:
't Is dat je z'n borstkas ziet, want hij heeft toch een behoorlijk meisjesgezicht...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:06 schreef TehRockstar het volgende:
[afbeelding]
Devon Sawa
Idle Hands
Moet je 'geholpen' worden!?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:17 schreef TehRockstar het volgende:
Wordt ik niet geholpen?
[afbeelding]
Ik was misschien nog wel van plan kinderen te krijgen dus laat dat maar ff.quote:
*douwt Rock een koffiebroodje in zijn mik*quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Schenk mij eensch zo'n koffiebroodje
Ja, ehm... logeren, wink wink, nudge nudge... toch...?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
Straks heb ik weer de laatste post![]()
En waarom moet ik Bram Bram in de mood hebben?![]()
Ik weet niet wat je onder 'DAT' verstaat, maar ik wens jullie veel pyjamaparty-plezier, hoor!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:33 schreef TehRockstar het volgende:
Wink wink nudge nudge enzo, dat was ik niet van plan, in elk geval niet DAT.
'DAT' is zeker niet wat ik in gedachten had... Van mij hoeven de sterren niet in rondjes te veranderen, maar als jij Bram Bram leuk vindt en hij blijft logeren, zou ik zeggen: maak er een gezellige avond van, hoe dan ook. Houd je vooral niet in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
onder dat versta ik 8===o --> O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |