quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en terwijl jij dat doet zit ik hier met bram bram een filmpje te kijken op de bank![]()
ik zou zo graag met je willen ruilen, schoonmaken is leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik mag smerige dingen schoonmaken
dàs pas leuk!
Hmmm... suspicious!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
hmmm rocky, wat ik me nu toch afvraag: eerst kom je hier met de mededeling dat je geen homo, bent, misschien bi, ja dan ben je toch bi, en nu ga je al met een jongen op de bank "zitten" !
je gaat best snel zo hoor, morgen ben je dus echt nicht, volgende week koop je een handtas en de volgende maand treed je op als travo als je zo doorgaat![]()
Beste Creno,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
hmmm rocky, wat ik me nu toch afvraag: eerst kom je hier met de mededeling dat je geen homo, bent, misschien bi, ja dan ben je toch bi, en nu ga je al met een jongen op de bank "zitten" !
je gaat best snel zo hoor, morgen ben je dus echt nicht, volgende week koop je een handtas en de volgende maand treed je op als travo als je zo doorgaat![]()
quote:
Trouwens, ik weet allang dat ik bi benquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
vreliefd op een fokker die 9 jaar ouder is he?![]()
* weg is
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
je hebt ook zo'n boek in de boekenwinkel dat heet HET![]()
lijkt me zo leuk om dan te vragen:
"hebben jullie het?"
"hebben wij wat?"
"het"
'..?"don't you want your balloon mrs denburrow? dont you WANNIT dont u WANNIT dontu WANNIT..
Ach...das toch schattigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
vreliefd op een fokker die 9 jaar ouder is he?![]()
* weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |