Teveel gezopen of te weinig slaap?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:52 schreef Blubberzwijn het volgende:
pfff niet zo hard op de vroege morgen.. ik heb hoofdpijn en een slechte bui
Welneequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:52 schreef TehRockstar het volgende:
moeten we fluisteren?
het laatstequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Teveel gezopen of te weinig slaap?
Blubberzwijn is onze eeuwige maagd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 08:55 schreef TehRockstar het volgende:
*gokt op laatste
sommigen hebben wel het niveau van een 14 jarigequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aangezien er hier verder geen 14 jarigen posten.
Driftwood is aan het neuken in Griekenland, die heeft helemaal geen tijd om met 14 jarigen te chatten.quote:
nee, dat was icecube2kquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Driftwood is onze CHT-hunk.
kijk! je ziet alleen wat je wil zien!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:06 schreef TehRockstar het volgende:
ff kijken of ik deze zie
[afbeelding]
Ja hallo, jij wekt zelf de indruk dat je een naakte ruggenfilm gaat kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:14 schreef TehRockstar het volgende:
Neen, viespeuk! http://www.imdb.com/title/tt0138510/
Deeschen film.
"The touching story of a boy and his right hand."quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:14 schreef TehRockstar het volgende:
Neen, viespeuk! http://www.imdb.com/title/tt0138510/
Deeschen film.
migraine ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik lig bijna in een coma.. volgens mij heb ik iets onder de ledenalles draait en zie vlekken
voor mn ogen..
Vlekken zijn lief. Vanochtend stapte ik uit bed en toen werd het helemaal zwart en pleurde ik op de grond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik lig bijna in een coma.. volgens mij heb ik iets onder de ledenalles draait en zie vlekken
voor mn ogen..
als je bewust zonder condoom neukt kan dat moeilijk dom zijn toch? je bent je dan bewust van de (wellicht gewenste) gevolgenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:44 schreef keizerpinguin het volgende:
neuken zonder condoom bewust = dom!!!
hallo allemaal!!!!!
ik ga weer werken zie jullie vanavond vast weer even hier!!
daar ben ik dan hartediefjequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef creno het volgende:
neuken zonder condoom is vaak meer een logische stap in een relatie. Doe je het zonder terwijl je de ene na de andere neukt dan is het inderdaad dom, zowiezo is de ene na de andere neuken dom, maar dat is mijn mening
vraag is of je het dan ook bewust doetquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:54 schreef creno het volgende:
neuken zonder condoom is vaak meer een logische stap in een relatie. Doe je het zonder terwijl je de ene na de andere neukt dan is het inderdaad dom, zowiezo is de ene na de andere neuken dom, maar dat is mijn mening
ok u win i give upquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:06 schreef creno het volgende:
ik heb nog nooit bewusteloos geneukt
@ Excess_all :ben je er weer eens ? met de luver is alles okay, duurt alleen weer lang voor we elkaar zien
tja dan moet je maar bitchie doen tegen mij, dat helpt wel een beetje tegen het missen hahaquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:06 schreef creno het volgende:
ik heb nog nooit bewusteloos geneukt
@ Excess_all :ben je er weer eens ? met de luver is alles okay, duurt alleen weer lang voor we elkaar zien
yeah you like that don't ya !quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:11 schreef Excess_All het volgende:
[..]
tja dan moet je maar bitchie doen tegen mij, dat helpt wel een beetje tegen het missen haha
en hey sexy "zoen" peet
en terwijl jij dat doet zit ik hier met bram bram een filmpje te kijken op de bankquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
kan ook niet, ik moet zo nog weg èn vannacht werken
en ik heb geeeeen zin!!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:24 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
en terwijl jij dat doet zit ik hier met bram bram een filmpje te kijken op de bank![]()
ik zou zo graag met je willen ruilen, schoonmaken is leukquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik mag smerige dingen schoonmaken
dàs pas leuk!
Hmmm... suspicious!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
hmmm rocky, wat ik me nu toch afvraag: eerst kom je hier met de mededeling dat je geen homo, bent, misschien bi, ja dan ben je toch bi, en nu ga je al met een jongen op de bank "zitten" !
je gaat best snel zo hoor, morgen ben je dus echt nicht, volgende week koop je een handtas en de volgende maand treed je op als travo als je zo doorgaat![]()
Beste Creno,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
hmmm rocky, wat ik me nu toch afvraag: eerst kom je hier met de mededeling dat je geen homo, bent, misschien bi, ja dan ben je toch bi, en nu ga je al met een jongen op de bank "zitten" !
je gaat best snel zo hoor, morgen ben je dus echt nicht, volgende week koop je een handtas en de volgende maand treed je op als travo als je zo doorgaat![]()
quote:
Trouwens, ik weet allang dat ik bi benquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:43 schreef creno het volgende:
ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
vreliefd op een fokker die 9 jaar ouder is he?![]()
* weg is
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:57 schreef Blubberzwijn het volgende:
je hebt ook zo'n boek in de boekenwinkel dat heet HET![]()
lijkt me zo leuk om dan te vragen:
"hebben jullie het?"
"hebben wij wat?"
"het"
'..?"don't you want your balloon mrs denburrow? dont you WANNIT dont u WANNIT dontu WANNIT..
Ach...das toch schattigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
vreliefd op een fokker die 9 jaar ouder is he?![]()
* weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |