Gay.nl heeft geen stijl....wij wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:13 schreef creno het volgende:
en tegen een beetje gebitch moet je wel kunnen natuurlijk, al valt het hier wel mee als je het gaat vergelijken met de fora op gay.nl
Pffft iedereen is een stereotype van iets...als men nou gewoon iedereen accepteerd zoals iemand is....Dat wil zeggen...behalve als je irritant bent....dan moet je gebitch-slapped worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:15 schreef TehRockstar het volgende:
Maar ik dacht juist dat hier niet aan stereotypen gedaan werd
Ik heb niks gezegd!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Pffft iedereen is een stereotype van iets...als men nou gewoon iedereen accepteerd zoals iemand is....Dat wil zeggen...behalve als je irritant bent....dan moet je gebitch-slapped worden.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
Vamos a Salou
Een busreis met hotel ja
Een weekje uit de kou
Met Breezers en paella
Quanta costa nou?
Après-ski in club Marbella
De proppers zijn vet lauw
En wij zijn vrijgezel ja..![]()
Salouquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:18 schreef wizarddragon het volgende:
Vamos a Salou
Een busreis met hotel ja
Een weekje uit de kou
Met Breezers en paella
Quanta costa nou?
Après-ski in club Marbella
De proppers zijn vet lauw
En wij zijn vrijgezel ja..![]()
Kijk...nu stijg je in aanzien...althans bij mij wel.quote:
G4 JuH dAN emEm nOAr IBBIEtTSSZA???quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kijk...nu stijg je in aanzien...althans bij mij wel.Het komt gewoon helemaal goed met je joh....
![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
G4 JuH dAN emEm nOAr IBBIEtTSSZA???
Wizarddragon heeft/had daar toch een profiel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:15 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gay.nl heeft geen stijl....wij wel.Al is gay.nl nog altijd beter dan iets als homo.nl....wat een hoeren site is dat zeg....en met hoeren-site bedoel ik precies dat.
![]()
tja...maar wizzard draggon heeft dan ook geen stijl....dat weten we toch nu wel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wizarddragon heeft/had daar toch een profiel?
Showgirl tour moet ik nog "kopen"..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:34 schreef creno het volgende:
"Believe" van kylie tijdens de showgirl toer was
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
tja...maar wizzard draggon heeft dan ook geen stijl....dat weten we toch nu wel.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
tja...maar wizzard draggon heeft dan ook geen stijl....dat weten we toch nu wel.
Spreek voor jezelf dudequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Wizarddragon heeft/had daar toch een profiel?
Iddquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |