Deze TT geeft mij hier in Eindhoven niet het gewenste vrijdaggevoelquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef RDC het volgende:
* RDC EIST een TT wijziging....
Wat een onzin! Eindhovuhh de gekste.
R&P SC: importeren is een must!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:01 schreef Blinky het volgende:
Ik ben een import-Brabo, maar wel solidair met mijn medemensen.
* Blinky wil TT wijziging!
R&P SC: op vrijdag vinden we alle Brabo's liefquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:12 schreef Copycat het volgende:
Zal ik 'm dan maar wat aardiger maken?
Dat is discriminerend naar andere regios!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:31 schreef Blinky het volgende:
[..]
R&P SC: op vrijdag vinden we alle Brabo's lief
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
R&P SC: knuffel, kroel en hugs voor iedereen
Jah!quote:
Oh wacht... je bedoelt de Top 100, denk ik (het is nog vroeg...quote:
Werkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
Waarin Pheno?
Iets met hekel hebben aan brabo'squote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:04 schreef dawg het volgende:
Goedemorgen.
Wat was die oude TT? Ik ben nieuwsgierig.
Ja, komt zomaar voor uit het topic van gisterenquote:
Dat is waar. Nog maar een paar uurtjes te gaan. Ik ga maar wat leuks verzinnen. Cursusje schrijven ofzoquote:
Ja! Ook de Minolta Z3. Echter had de verkoper geen zin om te helpen en ben ik maar weggegaan. Ik vroeg aan de man of het apparaat in gewicht scheelde met een andere camera met 12x optische zoom. Hij zei dat alle camera's hetzelfde voelden en dat hij mijn vraag niet snapte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
En Blinky, gisteren nog een camera gezien?
In welke hoek zoek je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor cursussen heb je, ik zoek er nog 1
Beginnen we alweer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, dan vond ik die een stuk leuker hoewel ik hem niet heb gezien.![]()
Fijne verkoper danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja! Ook de Minolta Z3. Echter had de verkoper geen zin om te helpen en ben ik maar weggegaan. Ik vroeg aan de man of het apparaat in gewicht scheelde met een andere camera met 12x optische zoom. Hij zei dat alle camera's hetzelfde voelden en dat hij mijn vraag niet snapte.
Bij BCC hadden ze een Sony, ook 12x zoom (optisch). Wat ik heb begrepen bij de Minolta is dat je ofwel op de LCD kijkt (met menu) of door de EVF (ook met menu). En met dat laatste kan ik me niet voorstellen dat je je kunt concentreren op de foto zelf, omdat heel het menu eromheen hangt. Dat is mijn bezwaarlijke punt nog.
Nee, daar doen we niet aanquote:
Ja, en TC is ook ineens een stuk lieverder enzo...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, dan vond ik die een stuk leuker hoewel ik hem niet heb gezien.![]()
Helaas, dan moet ik gaan doorzoeken,quote:
Ah zieltje! *zoekt aai-over-bol-smiley*quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:42 schreef nixxx het volgende:
ik ga ook lunchen, uit eten met "de familie"was hee lerg lekker en gezellig gister, maar ik wil morgen niet werken in dit kl%%%%weer
Je Melismannetje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah zieltje! *zoekt aai-over-bol-smiley*
Kun je misschien wel even regelen dat mijn leuke postbode wel bij mij komt morgen?
Hij is mijn Melismannetje niet, dat is nou juist het probleemquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je Melismannetje?
Als hij niet langskomt, dan moet jij gewoon naar hem
Ben je ook bezig met een oplossing?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij is mijn Melismannetje niet, dat is nou juist het probleem
Nou nee, niet bepaald eigenlijk, ik ben liever de stille dromerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je ook bezig met een oplossing?
Aan de vogels voeren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:27 schreef Blinky het volgende:
* Blinky heeft net gelunched.
3 boterhammetjes met kaas
Nu is mijn kaas op en weet ik niet wat ik op mijn boterham moet doen in de laatste pauze.
Hahaha, denk dat dat ook niet echt mogelijk is, dusquote:
Overal is een oplossing voor, dus hiervoor (wat eigenlijk) ook, je moet het alleen wel willenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, denk dat dat ook niet echt mogelijk is, dus
Dat is natuurlijk de stille droom van iedere postbode.. hij komt aan bij een balie met een leuke jongedame erachter, hij glimlacht, zij glimlacht.... zij pakt hem beet, sleurt hem het voorraadhok in enquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou nee, niet bepaald eigenlijk, ik ben liever de stille dromer
Ja vast wel, maar hij heeft een vriendin waar hij erg gek op is en ik ben nou niet bepaald het type homewreckerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overal is een oplossing voor, dus hiervoor (wat eigenlijk) ook, je moet het alleen wel willen
Hahahahaha, jij bent echt geweldig!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de stille droom van iedere postbode.. hij komt aan bij een balie met een leuke jongedame erachter, hij glimlacht, zij glimlacht.... zij pakt hem beet, sleurt hem het voorraadhok in en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.. helemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verlaat hij het pand en regelt met zijn groepsleider dat hij morgen weer precies dezelfde dienst mag doen.
Daar zijn oplossingen voor, voor zo'n vriendin..... zoutzuur ofzo doet het goed en danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahahahaha, jij bent echt geweldig!Zo ver komt het niet hoor
Hoeweeeellll hij heeft me wel een keer gelukkig nieuw jaar gewenst, 2 weken later ontmoette ik zijn vriendin
Heeft ze een date? Details?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:36 schreef nixxx het volgende:
doe je mee leuke scenarios verzinnen hoe melismay haar melismannetje kan versieren?
Hahaha, het zijn allemaal zeer leuke ideeennquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor, voor zo'n vriendin..... zoutzuur ofzo doet het goed en dankan je je postbode het klappen van de zweep leren
Nee de postbode die af e ntoe op dr werk langskomt is erg leuk, maar ze blijft liever stilletjes over hem dromen dan dat ze hem spreekwoordelijk bij zijn ballen grijptquote:
Droom jij hier stiekem zelf van ofzo, dat je ze zo makkelijk uit je mouw schudt?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:38 schreef nixxx het volgende:
zorgen dat er net een kan koffie klaar staat en een kopje aanbieden werkt meestal ook welPheno.. die koffie is voor melismannetje
en hem dan uit gaan horen over of het gezellig is op het postkantoor daar, of ze nog vacatures hebben, want postbode zijn lijkt je natuuuuuurlijk veeeel leuker dan kaartjes verkopen
Ze zou hem gewoon een keer aan kunnen spreken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee de postbode die af e ntoe op dr werk langskomt is erg leuk, maar ze blijft liever stilletjes over hem dromen dan dat ze hem spreekwoordelijk bij zijn ballen grijpt
Jij snapt m!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee de postbode die af e ntoe op dr werk langskomt is erg leuk, maar ze blijft liever stilletjes over hem dromen dan dat ze hem spreekwoordelijk bij zijn ballen grijpt
Er komen zo nog honderden ideeen op. Maak bv zelf een brief voor een ander adres dan je werk en ren hem dan achterna om die te brengen "quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, het zijn allemaal zeer leuke ideeennMaar je vertelt ze aan de totaal verkeerde persoon
Ow, maar praten doen we wel hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze zou hem gewoon een keer aan kunnen spreken.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Droom jij hier stiekem zelf van ofzo, dat je ze zo makkelijk uit je mouw schudt?!
Praktisch gezien gaat dat em niet worden denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er komen zo nog honderden ideeen op. Maak bv zelf een brief voor een ander adres dan je werk en ren hem dan achterna om die te brengen "he schatje, er zat nog een verkeerde tussen, kom eens mee naar mijn kantoor en dan zullen we daar even een streng gesprek over hebben, want je performance stelt me teleur
"
Tijd voor vervolgstappen dus. Afspraakje maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow, maar praten doen we wel hoorAls ie komt staan we meestal wel een half uurtje of zo te kletsen
Hem op de man af vragen wanneer ie het nou uitmaakt met zijn vriendin is ook weer niet helemaal je van het he.... Wel direct en eerlijk, misschien stelt hij het wel op prijs... dat doen mannen weet je dus direct en eerlijk zijn, direct en eerlijk zijn... maak dat je mantra oooooohhhmmm direct en eerlijk oooohhhmmmquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
Ow, maar praten doen we wel hoorAls ie komt staan we meestal wel een half uurtje of zo te kletsen
Ze kan ook vragen naar een bepaalde straat die 'toevallig' in zijn wijk ligt. En dan op zo'n manier dat ze een beetje een H.V. (Hulpeloze Vrouw) is, zodat hij vanzelf aanbiedt om met haar mee te lopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ok, laat ik het even duideljik makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:45 schreef Blinky het volgende:
Ik doe mee nixxx! Melismay.. is er niet iemand die elke dag hetzelfde kaartje bij je koopt? En dan heel verlegen glimlacht? En rood wordt als je je hand uitsteekt om het kaartje te geven als je dan per ongeluk zijn hand aanraakt?
Dat is ook niet romantisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ok, laat ik het even duideljik makenHet gaat om de postbode die 1 keer in de week bij mij op het station komt op zaterdag... En ik kan geen handen aanraken, want wij hebben zo'n draaiding waar je het geld oplegt enzo en een dikke glazen ruit ertussen
Hahaha, ik vind het verbazingwekkend hoe het ineens zo ontzettend over mij kan gaanquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:59 schreef nixxx het volgende:
Zie je hem ook niet af en toe met uitgaan? dan is het misschien wat makkelijker... als hij zijn vriendin niet bij heeft..dat is toch wel het grootste obstakel... zie mijn vorige post
als je dit allemaal te ver &persoonlijk vind worden moet je het ff zeggen hoor
En dan zijn kleding uitrukken, hem de berm in slepen en... ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:52 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ze kan ook vragen naar een bepaalde straat die 'toevallig' in zijn wijk ligt. En dan op zo'n manier dat ze een beetje een H.V. (Hulpeloze Vrouw) is, zodat hij vanzelf aanbiedt om met haar mee te lopen.
En dan....
Hij is normaal ook alleen in het weekend in het dorp dan, hij heeft nu een jaar "pauze" van zijn studie omdat ie dus met die studentenvereniging bezig is...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:08 schreef nixxx het volgende:
das echt jammer.. maar dan zal ie nu wel weer terug zijn denk ik.. 4 weken vakantie das wel erg lang voor een student . Ik ga even weg van de computer, lekkerThe Stand
lezen, voor de derde of vierde keer
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
En dan zijn kleding uitrukken, hem de berm in slepen en... ?
Buitensex isquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij wel. Nu jij nogquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:13 schreef melismay het volgende:
[..]Jullie laten je verschrikkelijk meeslepen!
Mag ik ook een beetje fantaseren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:13 schreef melismay het volgende:
[..]Jullie laten je verschrikkelijk meeslepen!
Voor stadsmensen heeft het dan juist weer een speciaal karakter.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:16 schreef cerror het volgende:
Buitensex is meer iets voor plattelandsmensen.
Ik heb te weinig haar om los te gooienquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij wel. Nu jij nog
Gooi je haar los, maak hem gek!![]()
De postbode van melismay is echter niet zo lui zo te horenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:32 schreef Pheno het volgende:
Niet alle postbodes zijn lief : Luie postbode mogelijk 10 jaar de cel in
quote:
Nee !!quote:
Wat was de TT eerst TC?? Ze houden ons hier in het ongewissequote:
Precies! Zodat mensen zich afvragen wat er ruist in het struikgewasquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wordt m niet... Ik ben een beetje een schijterd eigenlijk welquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:53 schreef Blinky het volgende:
[..]
Precies! Zodat mensen zich afvragen wat er ruist in het struikgewas
Kom op melismay! Straks ben je oud en gerimpeld en denk je terug aan deze postbode. En dan denk je: ' had ik maar'...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat wordt m niet... Ik ben een beetje een schijterd eigenlijk wel
Afgewerkt is inderdaad wel grappigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:59 schreef Blinky het volgende:
Ik ben ook over 2 minuten afgewerkt (dat zeggen ze hier in Brabant). Lief he? Dat ze dan helemaal niet aan andere dingen denken!
Prettig weekend iedereen!
Misschien heb ik dan wel een andere leuke kerel... Maar more likely dat ik dan een oude vrijster geworden benquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:00 schreef Blinky het volgende:
[..]
Kom op melismay! Straks ben je oud en gerimpeld en denk je terug aan deze postbode. En dan denk je: ' had ik maar'...
![]()
R&P SC - Waar wij een hekel hebben aan Brabo'squote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:53 schreef melismay het volgende:
Wat was de TT eerst TC?? Ze houden ons hier in het ongewisse![]()
Vandaag laatste dag. Volgende week wordt het weer feest !!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:12 schreef Pheno het volgende:
Gvd, zijn de vakanties weer afgelopen? Ik zie een bak met files staan![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
R&P SC - Waar wij een hekel hebben aan Brabo's
... of zoiets, weet het niet meer precies. Was namelijk vroeg in de ochtend . . .
Altijd gezelligquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vandaag laatste dag. Volgende week wordt het weer feest !!![]()
Vet hè . . .quote:
Jawel, jijt mag discrimineren. Als jijt allochtoon zijn, jij mag discrimineren.quote:Maar ja, we mogen niet discrimineren he!?
Terwijl je die ook eerder kan doen en dan op vrijdagmiddag lekker op tijd naar huis kan om leuke dingen met pheninnetje te doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd gezellig![]()
Nou ja, ik heb er vrij weinig last van. Soms op vrijdagmiddag.
Ik ben nu nog een softwaretestje aan het doen, straks een poging tot naar huis toe. Dit soort klusjes bewaar ik tot vrijdagmiddag
Ah, ik Fatima en ik dus wel mochen dikrimineren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Vet hè . . .![]()
[..]
Jawel, jijt mag discrimineren. Als jijt allochtoon zijn, jij mag discrimineren.
Althans volgens de Nederlandse strafrecht en aanverwante . . .
Nee, dat kon niet eerderquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Terwijl je die ook eerder kan doen en dan op vrijdagmiddag lekker op tijd naar huis kan om leuke dingen met pheninnetje te doen
Gezellig!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat kon niet eerder
Die leuke dingen komen wel, ouders op vakantie, dus ze trekt weer even bij ons in![]()
Neem dan toch een echte baan . . .quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:43 schreef melismay het volgende:
Ik ook niet!
Ow toch wel.. morgen werken![]()
Ik ook... als postbode... maar ik kom nooit bij stations... (moet ik nou blij zijn of niet, that's the question)quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:43 schreef melismay het volgende:
Ik ook niet!
Ow toch wel.. morgen werken
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 18:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Neem dan toch een echte baan . . .
Nou ja, anders had je misschien ook wel een stille aanbidster gehadquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ook... als postbode... maar ik kom nooit bij stations... (moet ik nou blij zijn of niet, that's the question)
![]()
Huh ??quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:06 schreef DarkManta het volgende:
ik kom even mijn communicatieve vaardigheden verbeteren...
Halloooo, kut users
hoe promoten we r&p SC zodat we leuke users krijgen,quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:41 schreef melismay het volgende:
[..]Vind je dit nou geen verspilde moeite?
T is voor hem een hele vooruitgang blijkbaarquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:41 schreef melismay het volgende:
[..]Vind je dit nou geen verspilde moeite?
Je corrigeerde jezelf net op tijd anders was je gezakt op de ranglijst van leuke postbodes hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoe promoten we r&p SC zodat we leuke users krijgen,ik bedoel... NOG MEER leuke users
![]()
Hij niet, wij wel . . .quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:41 schreef melismay het volgende:Vind je dit nou geen verspilde moeite?
Tijd om te gaan adverteren dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:02 schreef nixxx het volgende:
ik wilyvonne
milagro
en nog meer lieve mensen... zelfs sararaats mag van mij want zeg nou zelf... het is nu wel een klein groepje, niet ongezellig dat zeker niet , amaar toch
Doe Sara maar niet. Als zij hierheen komt, dan wordt er een blik aan onzin users open getrokken dat wil je niet weten . . .quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:02 schreef nixxx het volgende:
ik wilyvonne
milagro
en nog meer lieve mensen... zelfs sararaats mag van mij want zeg nou zelf... het is nu wel een klein groepje, niet ongezellig dat zeker niet , amaar toch
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:09 schreef melismay het volgende:
Ja ja de boodschap is nu wel duidelijk, je kunt get gewoon niet alleen met ons af
Kan me dat nou niet voorstellen . . .quote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:24 schreef nixxx het volgende:
maar nu ga ik naar bed.. er weer veelstevroeg uit om lustobject voor jonge bevallige singles te gaan spelen
Yup, you did!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:24 schreef nixxx het volgende:
en ik zei dat je een jonge bevallige single was...zei ik dat???
![]()
Heb mel nog niet op zeer onlieve posts betraptquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:25 schreef ThunderChild het volgende:
Kan me dat nou niet voorstellen . . .![]()
![]()
![]()
Ha TC! Eat that!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb mel nog niet op zeer onlieve posts betrapten dat ga ik vandaag ook niet meer doen, want nu ga ik echt..... echtwaar
Ach ja, ik ben dat dan weer gewend, heb er eigenljik al 2 weken last van...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:51 schreef marcb1974 het volgende:
Have fun CC
Niet zo lekker, bah, das geen manier om je weekend in te gaan hoor,
ik ga me weer eens mega vervelen denk ik
Heb je al een huisje op het oog dan? En je moet wel leuke dingen blijven doen hoor, alleen studeren en werken is niet goed voor jequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
Daar is de oplossing al, gewoon niet meer eten,
weinig tot geen vrienden en de stad hier vlak bij is zo vol nu dat ik er echt niet in wil hoor
Het wordt tijd dat het hockeyseizoen weer begint en ik moet me echt eens op mijn studie gaan richten en ik wil verhuizen, dan had ik met CC mee kunnen lopen naar de markt
Van mij uit is het net iets te ver lopen naar de Woenselse Markt. Dus ga ik lekker op de fiets. Maar ik heb wel een stevige pakkendrager, dus ik had makkelijk achterop gekund, terwijl jij fietstquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:01 schreef marcb1974 het volgende:
dan had ik met CC mee kunnen lopen naar de markt
Ik kon er met gemak naar lopen toen ik nog in Eindhoven woonde, vandaarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van mij uit is het net iets te ver lopen naar de Woenselse Markt. Dus ga ik lekker op de fiets. Maar ik heb wel een stevige pakkendrager, dus ik had makkelijk achterop gekund, terwijl jij fietst.
Koffie op, sigaret uit... ik ben er weg van.
quote:
Ah okquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Nog niet echt wat op oog, weet wel dat ik terug wil naar EindhovenT is gewoon allemaal een stuk relaxter daar.
En wat ga jij doen dit weekend?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ach, hij ziet de dingen gewoon niet zoals ze zijn . . .![]()
Ooit wel es Alien gezien . . .quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:22 schreef melismay het volgende:
Nog geen plannen, maar wat niet is kan nog komenEchter denk ik dat het relaxen wordt, want als die buikpijn doorzet heb ik er straks niet bepaald lol van
![]()
Toch maar eens op korte termijn naar de dokter dan hoor, dit schiet niet op toch?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah ok![]()
Nog geen plannen, maar wat niet is kan nog komenEchter denk ik dat het relaxen wordt, want als die buikpijn doorzet heb ik er straks niet bepaald lol van
quote:
Nee ik heb Alien nooit gezien, maar ik geloof niet dat ik dat smakelijk vindquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ooit wel es Alien gezien . . .![]()
![]()
Of je moet wat willen mededelen met ons![]()
![]()
Ach ja, i'll livequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch maar eens op korte termijn naar de dokter dan hoor, dit schiet niet op toch?
de nieuwe maria dames en herenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:32 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee ik heb Alien nooit gezien, maar ik geloof niet dat ik dat smakelijk vindVoor de rest... Dan zou ik een onbevlekte bevangenis moeten hebben ofzo
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
de nieuwe maria dames en heren
Waarvoor moet je geprikt worden?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, toch nog wat positiefs, ik hoef pas over 2 weken weer te prikken
En hoe kan dat dat die controle zo sterk is? Heb je een ziekte ofzo?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn bloed moet gecontroleerd worden of het niet te dun of dik is. En dat moest de afgelopen tijd minimaal eens per week![]()
Op zich wel logisch dat ze dat niet meer willen, denk je ook nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb al 2 keer in het ziekenhuis gelegen met een longembolie (mocht wel met de ambulance mee beide keren) en dat willen ze niet meer, dus moet mijn bloed worden gecontroleerd
Ik kan jou heul niet bevangen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:36 schreef melismay het volgende:
[..]Misschien is het wel gebeurd toen jij bij mij sliep!? En is het toen met terugwerkende kracht weer pijn gaan doen!
Dat zeg ik ook helemaal niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik kan jou heul niet bevangen.so don't blame it on me.
Dit wordt toch wel een heel spannend verhaal zo, is er echt niets wat je ons vertellen wilt melis?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet!Wilde alleen maar weten of je misschien iets gezien had
Een engeltje dat me aan het bestralen was ofzo
Neen!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit wordt toch wel een heel spannend verhaal zo, is er echt niets wat je ons vertellen wilt melis?
Het was BB!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook helemaal niet!Wilde alleen maar weten of je misschien iets gezien had
Een engeltje dat me aan het bestralen was ofzo
OMFG!!!! Doe je me dat aan?!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het was BB!!!!
Oh nee toch niet.![]()
Wel veel vis, maar het kan ook zonderquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:14 schreef dawg het volgende:
Heeft iemand ooit Japans gegeten? Smaakt dat een beetje? Toch niet alleen maar vis of wel?
Anyone?
Ik zei toch ook: Oh nee toch niet!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:11 schreef melismay het volgende:
[..]
OMFG!!!! Doe je me dat aan?!Ik dacht dat we vriendinnen waren
* melismay zingt zacht... "Vriendschap is een illusie"
Nope.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:14 schreef dawg het volgende:
Heeft iemand ooit Japans gegeten? Smaakt dat een beetje? Toch niet alleen maar vis of wel?
Anyone?
Wat ik hoor is het echt heel lekker, ben helaas zelf (nog) niet geweestquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:14 schreef dawg het volgende:
Anyone?
Jij had meer kans jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zei toch ook: Oh nee toch niet!![]()
Pff als je niet eens een grapje aankunt.![]()
![]()
Ik ben al blij dat ik niet bevangen ben door BB.![]()
![]()
Heb jij nog nooit Alien gezien ??quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 12:32 schreef melismay het volgende:
Nee ik heb Alien nooit gezien, maar ik geloof niet dat ik dat smakelijk vindVoor de rest... Dan zou ik een onbevlekte bevangenis moeten hebben ofzo
![]()
Ja dat zijn ook de berichten die ik heb gehoord, andere mensen waarschijnlijk, zelfde berichtenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik hoor is het echt heel lekker, ben helaas zelf (nog) niet geweest
Mij achteraf ook niet. Maar toen was het helaas te laat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij had meer kans jaBB had het op jou voorzien
Mij wilde ie niet
![]()
![]()
Ik vind SF niksquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit Alien gezien ??![]()
![]()
En zal ik maar de KRO alvast bellen, voor dat programma van ze "Wonderen bestaan" (of hoe het ook mag heten) ??
Twist!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:18 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mij achteraf ook niet. Maar toen was het helaas te laat.![]()
Beetlebabe heeft dan ook smaakquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:17 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij had meer kans jaBB had het op jou voorzien
Normaliter zou dit voldoende zijn om je emailadres in de shredder te gooien, maar voor sf-films maak ik een uitzondering en ben ik het gewoon met je eens. Alhoewel Aliens dan nog wel mee valt ten opzichte van de "we hebben zoveel aan effecten uitgegeven dat we de scenarist niet meer konden betalen"-pief-paf-pauw-ruimtescheepjes-filmsquote:
Zo onschuldig ben je anders niet meerquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok kijkt heel onschuldig.
Kan jij dat dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:22 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
* Twisted_fok kijkt heel onschuldig.
Welk feit deed mij dan wel in de emailshredder belanden, ik snap m nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Normaliter zou dit voldoende zijn om je emailadres in de shredder te gooien, maar voor sf-films maak ik een uitzondering en ben ik het gewoon met je eens. Alhoewel Aliens dan nog wel mee valt ten opzichte van de "we hebben zoveel aan effecten uitgegeven dat we de scenarist niet meer konden betalen"-pief-paf-pauw-ruimtescheepjes-films.
ssssht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo onschuldig ben je anders niet meer
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan jij dat dan?.
* Litpho wil eerst bewijs zien*
SF als genre over één kam scheren natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Welk feit deed mij dan wel in de emailshredder belanden, ik snap m niet
Wereldvreemde en onschuldige mensen zijn totaal niet interessant, dus wat dat betreftquote:
owwwww, ach ja, ik ben gewoon niet zo van de rare beestjes in de film enzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
SF als genre over één kam scheren natuurlijk. Als SF goed wordt gedaan is het een van de meest efficiënte manieren om ideeën uit te werken en over te brengen en als het slecht wordt gedaan is het het soort natte jongensdroom waarvan je zou hopen dat het merendeel er na de puberteit toch echt overheen groeit
.
Ik was er al bang voor ja, dat er veel vis bij zou zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Wel veel vis, maar het kan ook zonderMijn oueders zijn toen geweest en mijn moeder lust geen vis, dus dat zal wel goed zitten
Voor de rest,..... I dunno... Is Sushi Japans? Dat vind ik maar een beetje flauw eigenlijk
Rare beestjes horen dan ook typisch thuis in de tweede categoriequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:30 schreef melismay het volgende:
[..]
owwwww, ach ja, ik ben gewoon niet zo van de rare beestjes in de film enzoHoewel ik Men in Black dan weer wel grappig vond
Je geilt gewoon op me, geef maar toe!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Wereldvreemde en onschuldige mensen zijn totaal niet interessant, dus wat dat betreft
Ja tuurlijk, maar dat wist je toch al?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:34 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op me, geef maar toe!![]()
Er is ook vlees in de Japanse keuken, je moet alleen iets harder zoeken op de kaartquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor ja, dat er veel vis bij zou zitten.
Gelukkig hebben ze daar ook gewoon Chinees.Al wil ik toch weleens Japans proberen.
Thanks melis.
Een pak van mijn hart. Japans it is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er is ook vlees in de Japanse keuken, je moet alleen iets harder zoeken op de kaart.
Dat is zo, maar ik wil het maar al te graag zwart op wit zien.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar dat wist je toch al?
Zodat je me er later weer mee kunt confronteren natuurlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik wil het maar al te graag zwart op wit zien.![]()
Artistieke zwart-wit foto's zijn okay. Mits gepubliceerdquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik wil het maar al te graag zwart op wit zien.![]()
Ik vaar blind op jouw intuïtie, dawgquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:46 schreef dawg het volgende:
XXX-processed is gaver voor veel onderwerpen. Vind ik.
Ik zal het in Hints doen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:00 schreef dawg het volgende:
Hahahahahahaha. Litpho, leg jij het de dames even uit?
Mesa thinks he doesnsa likes jarjarquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:32 schreef Litpho het volgende:
zeker als ze irritante accentjes krijgen, sterf George Lucas![]()
Ik speel niet in porno filmsquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:35 schreef melismay het volgende:
NIXXX!!! Waar is Nixxx? Wanneer komt ie!?
Heiligschennis !!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:32 schreef Litpho het volgende:
zeker als ze irritante accentjes krijgen, sterf George Lucas![]()
Dat wilde ik helemaal niet zeggen!!!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik speel niet in porno films....
....
whehehehehehehe
Wat niet schat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:20 schreef Twisted_fok het volgende:
I don't want to know, I just don't want to know!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |