Deze TT geeft mij hier in Eindhoven niet het gewenste vrijdaggevoelquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef RDC het volgende:
* RDC EIST een TT wijziging....
Wat een onzin! Eindhovuhh de gekste.
R&P SC: importeren is een must!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:01 schreef Blinky het volgende:
Ik ben een import-Brabo, maar wel solidair met mijn medemensen.
* Blinky wil TT wijziging!
R&P SC: op vrijdag vinden we alle Brabo's liefquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:12 schreef Copycat het volgende:
Zal ik 'm dan maar wat aardiger maken?
Dat is discriminerend naar andere regios!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:31 schreef Blinky het volgende:
[..]
R&P SC: op vrijdag vinden we alle Brabo's lief
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
R&P SC: knuffel, kroel en hugs voor iedereen
Jah!quote:
Oh wacht... je bedoelt de Top 100, denk ik (het is nog vroeg...quote:
Werkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
Waarin Pheno?
Iets met hekel hebben aan brabo'squote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:04 schreef dawg het volgende:
Goedemorgen.
Wat was die oude TT? Ik ben nieuwsgierig.
Ja, komt zomaar voor uit het topic van gisterenquote:
Dat is waar. Nog maar een paar uurtjes te gaan. Ik ga maar wat leuks verzinnen. Cursusje schrijven ofzoquote:
Ja! Ook de Minolta Z3. Echter had de verkoper geen zin om te helpen en ben ik maar weggegaan. Ik vroeg aan de man of het apparaat in gewicht scheelde met een andere camera met 12x optische zoom. Hij zei dat alle camera's hetzelfde voelden en dat hij mijn vraag niet snapte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
En Blinky, gisteren nog een camera gezien?
In welke hoek zoek je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor cursussen heb je, ik zoek er nog 1
Beginnen we alweer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, dan vond ik die een stuk leuker hoewel ik hem niet heb gezien.![]()
Fijne verkoper danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja! Ook de Minolta Z3. Echter had de verkoper geen zin om te helpen en ben ik maar weggegaan. Ik vroeg aan de man of het apparaat in gewicht scheelde met een andere camera met 12x optische zoom. Hij zei dat alle camera's hetzelfde voelden en dat hij mijn vraag niet snapte.
Bij BCC hadden ze een Sony, ook 12x zoom (optisch). Wat ik heb begrepen bij de Minolta is dat je ofwel op de LCD kijkt (met menu) of door de EVF (ook met menu). En met dat laatste kan ik me niet voorstellen dat je je kunt concentreren op de foto zelf, omdat heel het menu eromheen hangt. Dat is mijn bezwaarlijke punt nog.
Nee, daar doen we niet aanquote:
Ja, en TC is ook ineens een stuk lieverder enzo...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, dan vond ik die een stuk leuker hoewel ik hem niet heb gezien.![]()
Helaas, dan moet ik gaan doorzoeken,quote:
Ah zieltje! *zoekt aai-over-bol-smiley*quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 13:42 schreef nixxx het volgende:
ik ga ook lunchen, uit eten met "de familie"was hee lerg lekker en gezellig gister, maar ik wil morgen niet werken in dit kl%%%%weer
Je Melismannetje?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah zieltje! *zoekt aai-over-bol-smiley*
Kun je misschien wel even regelen dat mijn leuke postbode wel bij mij komt morgen?
Hij is mijn Melismannetje niet, dat is nou juist het probleemquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je Melismannetje?
Als hij niet langskomt, dan moet jij gewoon naar hem
Ben je ook bezig met een oplossing?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Hij is mijn Melismannetje niet, dat is nou juist het probleem
Nou nee, niet bepaald eigenlijk, ik ben liever de stille dromerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je ook bezig met een oplossing?
Aan de vogels voeren?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:27 schreef Blinky het volgende:
* Blinky heeft net gelunched.
3 boterhammetjes met kaas
Nu is mijn kaas op en weet ik niet wat ik op mijn boterham moet doen in de laatste pauze.
Hahaha, denk dat dat ook niet echt mogelijk is, dusquote:
Overal is een oplossing voor, dus hiervoor (wat eigenlijk) ook, je moet het alleen wel willenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, denk dat dat ook niet echt mogelijk is, dus
Dat is natuurlijk de stille droom van iedere postbode.. hij komt aan bij een balie met een leuke jongedame erachter, hij glimlacht, zij glimlacht.... zij pakt hem beet, sleurt hem het voorraadhok in enquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 14:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou nee, niet bepaald eigenlijk, ik ben liever de stille dromer
Ja vast wel, maar hij heeft een vriendin waar hij erg gek op is en ik ben nou niet bepaald het type homewreckerquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Overal is een oplossing voor, dus hiervoor (wat eigenlijk) ook, je moet het alleen wel willen
Hahahahaha, jij bent echt geweldig!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de stille droom van iedere postbode.. hij komt aan bij een balie met een leuke jongedame erachter, hij glimlacht, zij glimlacht.... zij pakt hem beet, sleurt hem het voorraadhok in en![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.. helemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
verlaat hij het pand en regelt met zijn groepsleider dat hij morgen weer precies dezelfde dienst mag doen.
Daar zijn oplossingen voor, voor zo'n vriendin..... zoutzuur ofzo doet het goed en danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahahahaha, jij bent echt geweldig!Zo ver komt het niet hoor
Hoeweeeellll hij heeft me wel een keer gelukkig nieuw jaar gewenst, 2 weken later ontmoette ik zijn vriendin
Heeft ze een date? Details?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:36 schreef nixxx het volgende:
doe je mee leuke scenarios verzinnen hoe melismay haar melismannetje kan versieren?
Hahaha, het zijn allemaal zeer leuke ideeennquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Daar zijn oplossingen voor, voor zo'n vriendin..... zoutzuur ofzo doet het goed en dankan je je postbode het klappen van de zweep leren
Nee de postbode die af e ntoe op dr werk langskomt is erg leuk, maar ze blijft liever stilletjes over hem dromen dan dat ze hem spreekwoordelijk bij zijn ballen grijptquote:
Droom jij hier stiekem zelf van ofzo, dat je ze zo makkelijk uit je mouw schudt?!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:38 schreef nixxx het volgende:
zorgen dat er net een kan koffie klaar staat en een kopje aanbieden werkt meestal ook welPheno.. die koffie is voor melismannetje
en hem dan uit gaan horen over of het gezellig is op het postkantoor daar, of ze nog vacatures hebben, want postbode zijn lijkt je natuuuuuurlijk veeeel leuker dan kaartjes verkopen
Ze zou hem gewoon een keer aan kunnen spreken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee de postbode die af e ntoe op dr werk langskomt is erg leuk, maar ze blijft liever stilletjes over hem dromen dan dat ze hem spreekwoordelijk bij zijn ballen grijpt
Jij snapt m!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee de postbode die af e ntoe op dr werk langskomt is erg leuk, maar ze blijft liever stilletjes over hem dromen dan dat ze hem spreekwoordelijk bij zijn ballen grijpt
Er komen zo nog honderden ideeen op. Maak bv zelf een brief voor een ander adres dan je werk en ren hem dan achterna om die te brengen "quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Hahaha, het zijn allemaal zeer leuke ideeennMaar je vertelt ze aan de totaal verkeerde persoon
Ow, maar praten doen we wel hoorquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze zou hem gewoon een keer aan kunnen spreken.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Droom jij hier stiekem zelf van ofzo, dat je ze zo makkelijk uit je mouw schudt?!
Praktisch gezien gaat dat em niet worden denk ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er komen zo nog honderden ideeen op. Maak bv zelf een brief voor een ander adres dan je werk en ren hem dan achterna om die te brengen "he schatje, er zat nog een verkeerde tussen, kom eens mee naar mijn kantoor en dan zullen we daar even een streng gesprek over hebben, want je performance stelt me teleur
"
Tijd voor vervolgstappen dus. Afspraakje maken.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow, maar praten doen we wel hoorAls ie komt staan we meestal wel een half uurtje of zo te kletsen
Hem op de man af vragen wanneer ie het nou uitmaakt met zijn vriendin is ook weer niet helemaal je van het he.... Wel direct en eerlijk, misschien stelt hij het wel op prijs... dat doen mannen weet je dus direct en eerlijk zijn, direct en eerlijk zijn... maak dat je mantra oooooohhhmmm direct en eerlijk oooohhhmmmquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
Ow, maar praten doen we wel hoorAls ie komt staan we meestal wel een half uurtje of zo te kletsen
Ze kan ook vragen naar een bepaalde straat die 'toevallig' in zijn wijk ligt. En dan op zo'n manier dat ze een beetje een H.V. (Hulpeloze Vrouw) is, zodat hij vanzelf aanbiedt om met haar mee te lopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ok, laat ik het even duideljik makenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:45 schreef Blinky het volgende:
Ik doe mee nixxx! Melismay.. is er niet iemand die elke dag hetzelfde kaartje bij je koopt? En dan heel verlegen glimlacht? En rood wordt als je je hand uitsteekt om het kaartje te geven als je dan per ongeluk zijn hand aanraakt?
Dat is ook niet romantisch.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 15:55 schreef melismay het volgende:
[..]
Ok, laat ik het even duideljik makenHet gaat om de postbode die 1 keer in de week bij mij op het station komt op zaterdag... En ik kan geen handen aanraken, want wij hebben zo'n draaiding waar je het geld oplegt enzo en een dikke glazen ruit ertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |