Deze TT geeft mij hier in Eindhoven niet het gewenste vrijdaggevoelquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:03 schreef RDC het volgende:
* RDC EIST een TT wijziging....
Wat een onzin! Eindhovuhh de gekste.
R&P SC: importeren is een must!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:01 schreef Blinky het volgende:
Ik ben een import-Brabo, maar wel solidair met mijn medemensen.
* Blinky wil TT wijziging!
R&P SC: op vrijdag vinden we alle Brabo's liefquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:12 schreef Copycat het volgende:
Zal ik 'm dan maar wat aardiger maken?
Dat is discriminerend naar andere regios!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:31 schreef Blinky het volgende:
[..]
R&P SC: op vrijdag vinden we alle Brabo's lief
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:37 schreef Pheno het volgende:
R&P SC: knuffel, kroel en hugs voor iedereen
Jah!quote:
Oh wacht... je bedoelt de Top 100, denk ik (het is nog vroeg...quote:
Werkquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
Waarin Pheno?
Iets met hekel hebben aan brabo'squote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:04 schreef dawg het volgende:
Goedemorgen.
Wat was die oude TT? Ik ben nieuwsgierig.
Ja, komt zomaar voor uit het topic van gisterenquote:
Dat is waar. Nog maar een paar uurtjes te gaan. Ik ga maar wat leuks verzinnen. Cursusje schrijven ofzoquote:
Ja! Ook de Minolta Z3. Echter had de verkoper geen zin om te helpen en ben ik maar weggegaan. Ik vroeg aan de man of het apparaat in gewicht scheelde met een andere camera met 12x optische zoom. Hij zei dat alle camera's hetzelfde voelden en dat hij mijn vraag niet snapte.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
En Blinky, gisteren nog een camera gezien?
In welke hoek zoek je?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor cursussen heb je, ik zoek er nog 1
Beginnen we alweer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, dan vond ik die een stuk leuker hoewel ik hem niet heb gezien.![]()
Fijne verkoper danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja! Ook de Minolta Z3. Echter had de verkoper geen zin om te helpen en ben ik maar weggegaan. Ik vroeg aan de man of het apparaat in gewicht scheelde met een andere camera met 12x optische zoom. Hij zei dat alle camera's hetzelfde voelden en dat hij mijn vraag niet snapte.
Bij BCC hadden ze een Sony, ook 12x zoom (optisch). Wat ik heb begrepen bij de Minolta is dat je ofwel op de LCD kijkt (met menu) of door de EVF (ook met menu). En met dat laatste kan ik me niet voorstellen dat je je kunt concentreren op de foto zelf, omdat heel het menu eromheen hangt. Dat is mijn bezwaarlijke punt nog.
Nee, daar doen we niet aanquote:
Ja, en TC is ook ineens een stuk lieverder enzo...quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 10:58 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oh, dan vond ik die een stuk leuker hoewel ik hem niet heb gezien.![]()
Helaas, dan moet ik gaan doorzoeken,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |