Nee schandknaapje van mequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:03 schreef RichardQuest het volgende:
Wil je nu een schouderklopje, cracksnuivende hoer?
Je zou kunnen zeggen dan dat de bestaansreden van POL was het isoleren van de rigide linksrechtsloopgraven op een eigen subforum, waardoor C&H weer normaler kon worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef yvonne het volgende:
Daarna werd ik de POL-lers zat
En heb ik POL opgericht.
Bestaat Sidekick wel... is Kozzmic eigenlijk wel ooit teruggetreden ?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:14 schreef kLowJow het volgende:
Nog maar wat aanstellingen van mods dan...Wile E. Coyote welkom op POL! Sizzler, welkom op POL!
Gek genoeg staat Sidekick er niet tussen. Ben jij wel een echte mod?.
Nee, toen liep er nog intelligent volk rond hierquote:
Loopgravenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dan dat de bestaansreden van POL was het isoleren van de rigide linksrechtsloopgraven op een eigen subforum, waardoor C&H weer normaler kon worden.
Tuuk niet!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:14 schreef kLowJow het volgende:
Nog maar wat aanstellingen van mods dan...Wile E. Coyote welkom op POL! Sizzler, welkom op POL!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, toen liep er nog intelligent volk rond hier
Nee kneusje van me, dat intelligente volk is weer verder met hun studie gegaan.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat intelligente volk is allemaal vakkundig weggejaagd?
![]()
Had niet verwacht dat die opmerking van mij door ook maar iemand serieus genomen zou worden.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kneusje van me, dat intelligente volk is weer verder met hun studie gegaan.
Er is hier werkeljk niemand weggejaagd, maar goed, jij luistert liever naar onwaarheden en niet naar waarheden en bronnen.
Dan moet je maar een PI gebruikenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat die opmerking van mij door ook maar iemand serieus genomen zou worden.
Als ik mij iets serieus afvraag dan maak ik geen gebruik van smilies
Zoek eens op het afscheidstopic van Kozzmic.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:14 schreef kLowJow het volgende:
Zou dat in m'n sig passen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben een cracksnuivende hoer, die ooit begonnen is als drankorgel, daarna ben ik aan lager wal geraakt omdat ik afgekeurd en ontslagen werd en mn beroep als verpleegster wel kon vergeten als drankverslaafde, ik heb nu bij FOK! een netwerk opgericht waarbij ik persoonsgegevens van POL=FOK! die ze gewoon in d'r openbare profiel hadden staan verkoop aan derden en ondertussen lok ik kindertjes met pepermuntjes om ze aan wie dan ook maar geinteresseerd is te slijten.
Je zet aan tot drankmisbruik!!!!!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
Rustig, adem in adem uit. Biertje?![]()
Ja en nee. Pas over 2 weken weer.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 16:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee kneusje van me, dat intelligente volk is weer verder met hun studie gegaan.
Wil je dan het betreffende stukje bewijs uit het crewforum quoten dan?quote:Er is hier werkeljk niemand weggejaagd, maar goed, jij luistert liever naar onwaarheden en niet naar waarheden en bronnen.
Uiteraard!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |