jij zit er zeker naast ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Slechts wanneer hij 50 cent op heeft staan, en nadat hij zijn petje wat schever heeft gezet.
Hé, ik ben geen POL-modquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Ik eis edits kLowJow.
Bescherm de policy. De policy is heilig![]()
Uiteraard zijn ze bang!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
Onbegrijpelijk dat je nog zo'n hoge functie hebt binnen Fok. Je ondermijnt jullie eigen beleid en de mods zijn te bang om er tegen op te treden.
*eigen forum opricht
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
Uiteraard zijn ze bang!
Yvonne weet het a) beter
en is b) de baas.
Heerlijk, ik genietquote:
zou je je dochter niet eens naar bed sturen, het is al 1.14 en als puberautoriteit moet ze toch een beetje het goede voorbeeld geven he?quote:
Klotevakantiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zou je je dochter niet eens naar bed sturen, het is al 1.14 en als puberautoriteit moet ze toch een beetje het goede voorbeeld geven he?![]()
Nou ja, daar gaat glijdt de macht al tussen mijn vingers vandaan...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klotevakantie
Straks weer school
En dan is het uit met de pret.
Valt me op dat al die pubers tot diep in de nacht zitten te posten
tieten zijn overratedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
Hey het is vrijdag..... moeten jullie niet op tietenjacht.
[afbeelding]
Je zou er als tiet maar zo bij moeten hangen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
Hey het is vrijdag..... moeten jullie niet op tietenjacht.
[afbeelding]
Wat maakt het uit. God ondersteund alles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:16 schreef kLowJow het volgende:
Je zou er als tiet maar zo bij moeten hangen..
Mits een SLA voorradigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. God ondersteund alles.![]()
Jouw tijd komt welquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nou ja, daar gaat glijdt de macht al tussen mijn vingers vandaan...![]()
Mijn inzet was wel wat hoger dan een denkrichting..![]()
Blijft weinig over van de rest van het dambordquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef Drugshond het volgende:
Janus van der Wal had ermee kunnen dammen.
Clipje doet het niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:20 schreef George-Butters het volgende:
http://www.enwhore.com/movie/945-Girl_Gets_Owned_By_Dad.html
Worden trouwens alle reakties bewaard op FOK!. Zijn de allereerste postings nog steeds beschikbaar/oproepbaar ?quote:
Probeer de search eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:25 schreef Drugshond het volgende:
Worden trouwens alle reakties bewaard op FOK!. Zijn de allereerste postings nog steeds beschikbaar/oproepbaar ?
Openstaande internet rekening. Ik denk eerder dat het inkasso bureau zo aan je deur staat.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:24 schreef MrX1982 het volgende:
Hoe weten ze in godsnaam waar ik woon.
Schop TRU
Good thinking, het is wel een soort belofte he?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Worden trouwens alle reakties bewaard op FOK!. Zijn de allereerste postings nog steeds beschikbaar/oproepbaar ?
Hmm schop dan maar naar WGRquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef Drugshond het volgende:
Openstaande internet rekening. Ik denk eerder dat het inkasso bureau zo aan je deur staat.
Op dit moment alleen via google.fokquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd naar, je zou een leuk persoonlijksheids profiel van iedereen kunnen maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:26 schreef Tafkahs het volgende:
Good thinking, het is wel een soort belofte he?![]()
Ja, hoiquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:29 schreef Drugshond het volgende:
. Of alcoholisten.
BHFH is ook de moderne Don Quichot hequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben er wel benieuwd naar, je zou een leuk persoonlijksheids profiel van iedereen kunnen maken.
Politieke voorkeur, interesses, kennisgebieden, angsten, opvattingen.
Alleen ik denk dat die software hopenloos in de soep loopt als ze bij het profiel van BHFH zijn aangekomen. Dat trekt die machine nooit.![]()
Hij kan heerlijk out-of-the box denken. Maar soms is het gewoon een idioot. Las ooit een schitterend topic en 1 van de users was erachter gekomen dat BHFH ook bijdrages had een Belgische (soort van ANWB) weblog met betrekking tot auto-problemen en reviews van garages.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:33 schreef Tafkahs het volgende:
BHFH is ook de moderne Don Quichot he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |