jij zit er zeker naast ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:27 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Slechts wanneer hij 50 cent op heeft staan, en nadat hij zijn petje wat schever heeft gezet.
Hé, ik ben geen POL-modquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:50 schreef MrX1982 het volgende:
Ik eis edits kLowJow.
Bescherm de policy. De policy is heilig![]()
Uiteraard zijn ze bang!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:42 schreef MrX1982 het volgende:
Onbegrijpelijk dat je nog zo'n hoge functie hebt binnen Fok. Je ondermijnt jullie eigen beleid en de mods zijn te bang om er tegen op te treden.
*eigen forum opricht
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:53 schreef yvonne het volgende:
Uiteraard zijn ze bang!
Yvonne weet het a) beter
en is b) de baas.
Heerlijk, ik genietquote:
zou je je dochter niet eens naar bed sturen, het is al 1.14 en als puberautoriteit moet ze toch een beetje het goede voorbeeld geven he?quote:
Klotevakantiequote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:12 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
zou je je dochter niet eens naar bed sturen, het is al 1.14 en als puberautoriteit moet ze toch een beetje het goede voorbeeld geven he?![]()
Nou ja, daar gaat glijdt de macht al tussen mijn vingers vandaan...quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klotevakantie
Straks weer school
En dan is het uit met de pret.
Valt me op dat al die pubers tot diep in de nacht zitten te posten
tieten zijn overratedquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
Hey het is vrijdag..... moeten jullie niet op tietenjacht.
[afbeelding]
Je zou er als tiet maar zo bij moeten hangen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
Hey het is vrijdag..... moeten jullie niet op tietenjacht.
[afbeelding]
Wat maakt het uit. God ondersteund alles.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:16 schreef kLowJow het volgende:
Je zou er als tiet maar zo bij moeten hangen..
Mits een SLA voorradigquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 01:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat maakt het uit. God ondersteund alles.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |