1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Deelnemers (34): Teamnaam TeamID pekel vv Emmen 364409 Maniack28 Kristiansund 145144 Lortnoc P. T. T. 143310 sir_dalord Lycky Bullballs 364260 Verbal_Kint KSC Grubbenvorst 146006 -Raffie- Fc Giraffie 361797 GotenSSJ BubbaFat 362947 pvrens FC Kielp 146159 nicomart insane ones 209118 Keano KeanoUnited 364406 Robar Robarka 148244 forza22 CDW wbd 150660 Schipbuyjoy C.G. Darkravers 205842 qyn Waailappen United 365446 The_Hives Dapp're Strijders 367459 Neilpad Nielzsche's F.M. 209755 |
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:47 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zucht, de bovenste url doet het niet en de onderste is niet actueel...
SLOTJE!
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
[ Bericht 2% gewijzigd door pekel op 11-08-2005 02:00 ]
Zo kan ik het ook
Mmm...zit wat in.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:50 schreef The_Hives het volgende:
ik moet tegen sirda
geef me dan gewoon meteen een WO en bespaar sirda die vernedering
hives, waar blijft die 'nr 1 stropdas'quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:50 schreef The_Hives het volgende:
ik moet tegen sirda
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hives, waar blijft die 'nr 1 stropdas'![]()
ik heb nog een heel goedkoop partijtje op de kop kunnen tikken. Het schijnt dat die vorig jaar voor een ander team geproduceerd waren, maar dat ze het nooit durfden te dragenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
hives, waar blijft die 'nr 1 stropdas'![]()
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb nog een heel goedkoop partijtje op de kop kunnen tikken. Het schijnt dat die vorig jaar voor een ander team geproduceerd waren, maar dat ze het nooit durfden te dragen
hoogmoed..... voor de valquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:50 schreef The_Hives het volgende:
ik moet tegen sirda
Grappenmaker.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Pekel 2x achter elkaar thuis tegen een slechte speler. Wat een toeval
Ja... hij wint maar met 7-0 van mn b-team met een woedend tsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Pekel 2x achter elkaar thuis tegen een slechte speler. Wat een toeval
Jij maakt geen vriendenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:33 schreef komrad het volgende:
hehe, ik ze mijn geld voor dit jaar op PTT, stel me niet teleur Lorrie
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:26 schreef komrad het volgende:
Robar, als ik die smiley van joralf nu kon vinden hehe
Ik spreek je woensdag.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:35 schreef pekel het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in hoor, Goten.
Ik ga d'r voorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:33 schreef komrad het volgende:
hehe, ik ze mijn geld voor dit jaar op PTT, stel me niet teleur Lorrie
Ik heb nog wel genoeg plek over in het uitvak. Schijnt dat jou supportersgroep het nu al af laat weten.quote:
Houd je smoel klootzakquote:
aangezien ik zelf kansloos was moest ik toch op iemand inzetten, dan maar voor de grote favoriet gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:48 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik ga d'r voor![]()
Laat die screenie van expekt maar eens zien Komrad
En wie gaat de grote favoriet uitschakelen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:09 schreef komrad het volgende:
[..]
aangezien ik zelf kansloos was moest ik toch op iemand inzetten, dan maar voor de grote favoriet gaan
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef komrad het volgende:
omkoping, daar staat een levenslange schorsing op
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef komrad het volgende:
SW wie is er nog meer lid, VK??
Ging er niet vanuit dat je over je zeik was hoor, maar ik wilde wel even alles "nuanceren".quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:52 schreef komrad het volgende:
het is een computerspelletje waar we het over hebben, je zal toch wel wat beter je best moeten doen wil je me daar echt van over de zeik krijgen
Nee hoor, de winnaar van de cup krijgt een hele kratquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef Robar het volgende:
[..]
En wie gaat de grote favoriet uitschakelen?
[afbeelding]
Want lorrie laat mij wel winnen voor een biertje toch??????
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
quote:maar met ajax gaat t dan weer wel goed![]()
Goed om te weten, want anders hoor ik weer zo laat wanneer ik moet spelenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:42 schreef pekel het volgende:
Loting volgende ronde in de rust van Ajax - Brondby IF..
Joralf en ik nemen het dan over. We hebben die optie doorgesproken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:19 schreef pekel het volgende:
Idee gaat niet door.
Ik ga trouwens nog overleggen met Joralf vanwege cup next seizoen. Ik trek me waarschijnlijk terug ivm school, voetbal en motivatie..
Idd. Ik trek me terug.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 21:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Joralf en ik nemen het dan over. We hebben die optie doorgesproken.
In 1e instantie wilde ik graag dat jij het gewoon deed. Mocht je je terug trekken, dan zouden Joralf en ik wat gaan doen.
We horen het wel.
He, PTT heeft mij uitgedaagd, ik had hem bijna aangenomen, ik was ergens anders en hier dus niet gegeken en dacht dat hij wel mijn tegenstander zou zijn, want anders zou hij me niet uitdagenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:03 schreef Lortnoc het volgende:
Loting Fok!Cup Halve Finale:
vv Emmen - CDW wbd
PTT - KSC Grubbenvorst
eh, ik had net zo goed kunnen winnen, maar ja het blijft een matchengine . . .quote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:00 schreef komrad het volgende:
klopt die laatste zin was voor Robar omdat hij dacht van jou te kunnen winnen
staat er nogal onduidelijk idd
Ik blijf je avatar een beetjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:20 schreef Lortnoc het volgende:
Ik niet.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef Lortnoc het volgende:
Het is gisteren uit gegaan met m'n vriendin dus we hebben die dag gebruikt om goed te praten en uit te huilen e.d. vandaar dat ik geen opstelling had staan.
Zet hattrick wel weer in perspectief. Ik zal wel weer 11 spelers opstellen in de finale.
* GotenSSJ troost Lortnocquote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef Lortnoc het volgende:
Het is gisteren uit gegaan met m'n vriendin dus we hebben die dag gebruikt om goed te praten en uit te huilen e.d. vandaar dat ik geen opstelling had staan.
Zet hattrick wel weer in perspectief. Ik zal wel weer 11 spelers opstellen in de finale.
sterkte in de komende dagenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef Lortnoc het volgende:
TS doet er niet toe in oefenwedstrijden. Fokcup speel je toch sowieso al met je trainees? of geven sommige onder ons echt wekenlang training op om ver te komen in de FokCup?quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:46 schreef Lortnoc het volgende:
Thanks!
Tis dat je geaccepteerde friendlies niet meer kunt annuleren maar ik wil even een kanttekening plaatsen bij de planning van de cup: Ik heb zondag a.s. de belangrijkste wedstrijd van het seizoen te spelen (dus MOTS) en moet de woensdag daarna de finale spelen. Dat betekent dus dat mijn TS kut is én ik met m'n trainees moet spelen (aangezien de beste spelers uiteraard zondag spelen) itt tot pekel.
't Is geen Tweakers-cup.quote:Op maandag 5 september 2005 10:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
TS doet er niet toe in oefenwedstrijden. Fokcup speel je toch sowieso al met je trainees? of geven sommige onder ons echt wekenlang training op om ver te komen in de FokCup?![]()
Zou (imo) leuker zijn als iedereen zijn trainees zou opstellen ipv de basisspelers.
Oe je raakt nu Pekel's gevoelige snaar . . .quote:Op maandag 5 september 2005 10:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
TS doet er niet toe in oefenwedstrijden. Fokcup speel je toch sowieso al met je trainees? of geven sommige onder ons echt wekenlang training op om ver te komen in de FokCup?![]()
Zou (imo) leuker zijn als iedereen zijn trainees zou opstellen ipv de basisspelers.
TS doet er wel toe.... lage TS geeft lagere middenveldrating!!!quote:Op maandag 5 september 2005 10:49 schreef Tim_G het volgende:
[..]
wie zegt dat dan? Maar er zijn meer Cups met dezelfde regels........en het was ook maar een suggestiequote:
quote:Op maandag 5 september 2005 11:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Oe je raakt nu Pekel's gevoelige snaar . . .
Voor Pekel:
trai´nee [tr«ni]
de trainee (mannelijk); de trainees
1 iemand die opgeleid wordt om een bepaalde functie te bekleden
Maar er staat ook niet dat de TS van invloed is op de oefenwedstrijd...... Ik heb nooit enig verschil gemerkt met een woedende ts of een in de wolken ts in een oefenwedstrijd.quote:Op maandag 5 september 2005 11:38 schreef Lortnoc het volgende:
Dit staat in de regels:
The crowd turnout for a friendly is considerably less than for a regular game. Confidence and team spirit are not affected, nor are supporters or their mood. Your players may get injured just as in any other game - the risk isn't reduced just because it's a friendly. The team as a whole acquires routine with any system you want to try out.
Dat wil dus niet zeggen dat TS geen rol speelt, alleen dat hij niet verandert als gevolg van de wedstrijd.
En Tim G.....welke week is het nu? Rest van de cup speel ik iig wel met trainees (en komende woensdag dus ook maar dat komt omdat ik pd duel had).
wat is die gevoelige snaar precies?quote:Op maandag 5 september 2005 11:10 schreef Robar het volgende:
[..]
Oe je raakt nu Pekel's gevoelige snaar . . .
Voor Pekel:
trai´nee [tr«ni]
de trainee (mannelijk); de trainees
1 iemand die opgeleid wordt om een bepaalde functie te bekleden
Maakt wel degelijk uit... mijn ts staat op woedend en ik haalde vorige week maar waardeloos (laag) terwijl ik normaal met dezelfde spelers waardeloos (zeer hoog) haalquote:Op maandag 5 september 2005 13:03 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Maar er staat ook niet dat de TS van invloed is op de oefenwedstrijd...... Ik heb nooit enig verschil gemerkt met een woedende ts of een in de wolken ts in een oefenwedstrijd.
Boeit toch niet welke week het is? Dat jij de rest van de cup wel met trainees gespeeld hebt wil niet zeggen dat de rest het ook gedaan heeft....... heb wedstrijden gezien waarbij de basis al in de eerste KO rondes wordt opgesteld. Moet ieder natuurlijk zelf weten maar zoals ik al eerder zei: IMO zou het leuker zijn wanneer iedereen zijn 2e elftal op zou stellen.
Het kan alleen maar een toevoeging zijn om ervoor te kiezen in de regels te zetten dat je met het 2e elftal speelt. Gebeurt het niet, geen probleem maar een beetje meedenken mag toch? of mag niemand met toevoegingen\commentaar komen?
quote:Op maandag 5 september 2005 13:14 schreef Tim_G het volgende:
[..]
wat is die gevoelige snaar precies?![]()
tja.......dat is dan overmacht!quote:Op maandag 5 september 2005 13:27 schreef Robar het volgende:
[..]
[afbeelding] Pekel speelt altijd met zijn sterkste team, Pekel heeft geen trainees
Jammer dat het rond etenstijd isquote:vv Emmen - Paralympic Tricycle Team
Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 07-09-2005 om 17:00
MatchID: 48913839
Stadion: Niels van de Sande Memorial Dome
Daar hebben we de man die nog nooit een rol van betekenis in de cup heeft gespeeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:59 schreef komrad het volgende:
pekel, je beseft toch wel dat je geen schijn van kans hebt he
pssst traineesquote:Op woensdag 7 september 2005 17:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Daar hebben we de man die nog nooit een rol van betekenis in de cup heeft gespeeld.
smakelijk dan alvast (mocht je onverhoopt winnen)quote:
In dat geval is er toch noh iets moois uit mijn verlies voortgekomen. Feliquote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef pekel het volgende:
[..]
JaM'n doelstelling is bereikt, 2 keer op rij de Fok!Cup winnen.
quote:Op zondag 18 september 2005 15:15 schreef sir_dalord het volgende:
wint dat inteeltgeval 2x op rij..
Het einde van de fokup is in zicht
bij 3x op rij mag je hem houden.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef pekel het volgende:
M'n doelstelling is bereikt, 2 keer op rij de Fok!Cup winnen.
Als ik tegen hem flikker ik die klootzak keihard uit de cup!!quote:
Whehehe, tegen mijn A team heb je toch geen schijn van kans....quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:14 schreef pekel het volgende:
Ff een note:
Tegen SW A-team opstellen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Whehehe, tegen mijn A team heb je toch geen schijn van kans....
Dat komt omdat ik altijd al mijn sukkels opstel... Dat ga nu weer doen...quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Maar ik heb 2 keer de Fok!Cup gewonnen....jij (ff tellen)...0 keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |