Ik blijf je avatar een beetjequote:Op donderdag 25 augustus 2005 18:20 schreef Lortnoc het volgende:
Ik niet.
quote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef Lortnoc het volgende:
Het is gisteren uit gegaan met m'n vriendin dus we hebben die dag gebruikt om goed te praten en uit te huilen e.d. vandaar dat ik geen opstelling had staan.
Zet hattrick wel weer in perspectief. Ik zal wel weer 11 spelers opstellen in de finale.
* GotenSSJ troost Lortnocquote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef Lortnoc het volgende:
Het is gisteren uit gegaan met m'n vriendin dus we hebben die dag gebruikt om goed te praten en uit te huilen e.d. vandaar dat ik geen opstelling had staan.
Zet hattrick wel weer in perspectief. Ik zal wel weer 11 spelers opstellen in de finale.
sterkte in de komende dagenquote:Op donderdag 1 september 2005 15:45 schreef Lortnoc het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |