Grappenmaker.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Pekel 2x achter elkaar thuis tegen een slechte speler. Wat een toeval
Ja... hij wint maar met 7-0 van mn b-team met een woedend tsquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Pekel 2x achter elkaar thuis tegen een slechte speler. Wat een toeval
Jij maakt geen vriendenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:33 schreef komrad het volgende:
hehe, ik ze mijn geld voor dit jaar op PTT, stel me niet teleur Lorrie
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:26 schreef komrad het volgende:
Robar, als ik die smiley van joralf nu kon vinden hehe
Ik spreek je woensdag.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:35 schreef pekel het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in hoor, Goten.
Ik ga d'r voorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:33 schreef komrad het volgende:
hehe, ik ze mijn geld voor dit jaar op PTT, stel me niet teleur Lorrie
Ik heb nog wel genoeg plek over in het uitvak. Schijnt dat jou supportersgroep het nu al af laat weten.quote:
Houd je smoel klootzakquote:
aangezien ik zelf kansloos was moest ik toch op iemand inzetten, dan maar voor de grote favoriet gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:48 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ik ga d'r voor![]()
Laat die screenie van expekt maar eens zien Komrad
En wie gaat de grote favoriet uitschakelen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:09 schreef komrad het volgende:
[..]
aangezien ik zelf kansloos was moest ik toch op iemand inzetten, dan maar voor de grote favoriet gaan
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:37 schreef komrad het volgende:
omkoping, daar staat een levenslange schorsing op
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef komrad het volgende:
SW wie is er nog meer lid, VK??
Ging er niet vanuit dat je over je zeik was hoor, maar ik wilde wel even alles "nuanceren".quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:52 schreef komrad het volgende:
het is een computerspelletje waar we het over hebben, je zal toch wel wat beter je best moeten doen wil je me daar echt van over de zeik krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |