Nee, maar heb gewoon brood mee van huisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij hebt een supermarkt op het werk?
ik kan wel in de kantine wat eten, maar die's alleen tussen 12 en half 2 geopendquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen Volksküche in ieder geval
gezellig tochquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
jij loopt dan met zo'n dienblaadje en krijgt daar wat voer opgekwakt?
dat zuigt iddquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik kan wel in de kantine wat eten, maar die's alleen tussen 12 en half 2 geopend
ik eet de bammen aan mijn bureau opquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem op het werk enkel een cupasoup (om 9:30u)
yup, en gezien de woekerprijzen in de kantine ga ik er nooit wat halen.. (2 euro voor een broodje gezond enzoquote:
Neequote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjj
een nieuwe klok gekocht zeker?
dat is dan weer niet gezelligquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem op het werk enkel een cupasoup (om 9:30u)
die eet ik, zoals nu, lekker thuisquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik eet de bammen aan mijn bureau op
het heeft z'n vruchten afgeworpen zie ikquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee
Heb even spoedcursus klok kijken gevolgt![]()
Yepsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het heeft z'n vruchten afgeworpen zie ik
oh nee hoor, daar is wel wat meer voor nodigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
* Pheno eet een fetaspinazie broodje.
Heb ik nu de ranzigheidtrofee?
Heb je 'Ga je mee oproer kraaien?' binnengehaald/aangeschaft ?quote:
Huh?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je 'Ga je mee oproer kraaien?' binnengehaald/aangeschaft ?
Oh ok, ik zal proberen nog wat ranzigers uit te zoeken de volgende keerquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor, daar is wel wat meer voor nodig
Dat is een CD-rom waar alles van Loesje tot nu opstaat. Aangezien je de laatste tijd nogal wat Loesje teksten post, dacht ik dat je die ook had dusquote:
Dat klinkt engquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is een CD-rom waar alles van Loesje tot nu opstaat. Aangezien je de laatste tijd nogal wat Loesje teksten post, dacht ik dat je die ook had dus.
hier is het dan even druk, omdat ook collega's op vakantie gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:17 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft het ook rustig de laatste tijd: vakanties enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |