Ohquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
nieman staat er toch? Ik heb gewoon die gerimpelde doos van een Gunda genomenrijdt lekker hoor
Gunda schaatst. En hard ook nogquote:
jij wou me toch al nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Een geldverbrassende huisvrouwecht het LAATSTE wat je wil als man
Ja maar wacht eens, je boegon ineens over borstenquote:
Nou zo hiephoi is het leven niet als je wordt verlaten hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
hoi allemaal
Je moeder is zeker wel blij met zo'n gründliche Hausfrau! En dat er dan een ander het slachtoffer is en eenzaam achterblijft en zijn eenzame bestaan van schnabbel naar schnabbel, van goedkoop hotel naar goedkoop hotel met een kilte in zijn hart moet leiden, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dát maakt dan effe niet uit hč??????????quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak me nog een biertje.
Gunda hol'mir ein Bier ja!
huh?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou zo hiephoi is het leven niet als je wordt verlaten hoor!Kun je daar nou niet een béétje rekening mee houden in je posts??
![]()
hebben we downtime gehad?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hee hondje hoi
Dude loop es niet zo te jankebalken zeg
Kusje d'r op
Ja ik ga wel weer, doegiequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hee hondje hoi
Dude loop es niet zo te jankebalken zeg
Kusje d'r op
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je moeder is zeker wel blij met zo'n gründliche Hausfrau! En dat er dan een ander het slachtoffer is en eenzaam achterblijft en zijn eenzame bestaan van schnabbel naar schnabbel, van goedkoop hotel naar goedkoop hotel met een kilte in zijn hart moet leiden, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dát maakt dan effe niet uit hč??????????
![]()
Ah, zo heb ik jouw aandacht wel eh...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar wacht eens, je boegon ineens over borsten
de viespeukquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, zo heb ik jouw aandacht wel eh...
Typisch mannelijk
Zei phille me vandaag ook nog dat hij mij wou voor mijn borsten![]()
tijdens de openluchttourquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:17 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Tisser mee dan?
Trekker overheen gereden?
Oh ja, betekent natuurlijk wel dat ze de moeite waard zijn/gezien mogen worden*quote:
Wees blij dat mannen gewoon eerlijk zijn jaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Typisch mannelijk
huh, borsten?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Typisch mannelijk
Doe nog ff iets aan je borstenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:23 schreef leonieke het volgende:
Zo, ik ga ervandoor
Bezoekje brengen aan het fitnesscentrum
Doei![]()
wij niet kunnen beoordelen zoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh ja, betekent natuurlijk wel dat ze de moeite waard zijn/gezien mogen worden*![]()
*schrappen wat niet past
winrarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:36 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje van andere orde
waarmee openen jullie rar bestanden?
Ik had een trail, maar die doet het niet meer
Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wčl zip bestanden.quote:
ik krijg alleen telkens een register-meldingquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wčl zip bestanden.
Maar ja, WinRar is shareware. Dus eh, dat betekent eigenlijk betalen.
paar tientjes, wat zeiken wequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Nope. WinZip opent alleen zip. WinRar opent wčl zip bestanden.
Maar ja, WinRar is shareware. Dus eh, dat betekent eigenlijk betalen.
Ik heb het zelf nog nier geprobeerd, maar hier heb je een freeware tool waarmee je naar hartelust ZIP's, RAR's en ACE's uitpakt: http://www.ultimatezip.com/quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:36 schreef D.Rose het volgende:
ff een vraagje van andere orde
waarmee openen jullie rar bestanden?
Ik had een trail, maar die doet het niet meer
Dat is een gewetensdialoogje om jou er op te wijzen dat je nog een schuld van een aantal euro's hebt uitstaan.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:51 schreef dolle_hond het volgende:
ik krijg alleen telkens een register-melding
maar t werkt nog prima
dialoogjequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is een gewetensdialoogje om jou er op te wijzen dat je nog een schuld van een aantal euro's hebt uitstaan.
Ik moet dan altijd denken aan van die dingen die je op een stofzuigerstang zetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik wilde iets zeggen in de trend van: gebruik een 'hulpstuk' dan
Ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan van die dingen die je op een stofzuigerstang zet
Hmm. Dit blijkt dus ook gewoon een tooltje met een registratiemodel ā la WinZip.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik heb het zelf nog nier geprobeerd, maar hier heb je een freeware tool waarmee je naar hartelust ZIP's, RAR's en ACE's uitpakt: http://www.ultimatezip.com/
*Serieus op ingaat: Daemon of Alcohol 120%quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:57 schreef D.Rose het volgende:
enne, BIN files?
winBIN bestaat vast niet
geen last vanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:53 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat is een gewetensdialoogje om jou er op te wijzen dat je nog een schuld van een aantal euro's hebt uitstaan.
Hulpstukkenquote:
quote:
Da's gewoon straattaal. Pure slang.quote:
Deamon heb ik dus al geīnstalleerd, maar op één of andere manier krijg ik niets openquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
*Serieus op ingaat: Daemon of Alcohol 120%
Yo man loop me niet te dissen man je weet tochquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:01 schreef ArtyShock het volgende:
Da's gewoon straattaal. Pure slang.![]()
weh?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yo man loop me niet te dissen man je weet toch
ja manquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:00 schreef dolle_hond het volgende:
goed van Blom , he fles
is al gebeurdquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja manik wil dat op TV zien gebeuren
Niets open? Je hebt neem ik aan dat rood-witte icoontje van Daemon tools wel rechts onderin staan?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:03 schreef D.Rose het volgende:
Deamon heb ik dus al geīnstalleerd, maar op één of andere manier krijg ik niets open
kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Niets open? Je hebt neem ik aan dat rood-witte icoontje van Daemon tools wel rechts onderin staan?
ja dat zag ik wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:12 schreef dolle_hond het volgende:
gatlin won zojuist de dubbel
gatlin is wel aardigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat zag ik wel.
yankie-negers op 1,2,3,4
Maar ik wil Rens Blom zien
ja klopt, tenminste niet zo'n blazert als Greene of Johnson Mquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gatlin is wel aardig
rest niet
Een cue bestand is een soort index/configuratie voor een bin bestand, maar hij is ook niet echt nodig. Als het cue bestand niet lijkt te werken kun je bij het menu Virtual CD/DVD Rom->Device 0:->Mount image naar "All files" zoeken. Klik dan het .bin bestand aan en waarschijnlijk werkt het dan wel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:15 schreef D.Rose het volgende:
klopt
en dan selecteer in een device, en vind ik een cue bestand
maar die openen gaat niet
ik ook niet, maar ik blijf nog ffquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:19 schreef es70 het volgende:
Heb geen flauw idee wat Daemon doet, en ook geen idee wie/wat Blom is. Fijne avond verder
.
neen, helaasquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:20 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Een cue bestand is een soort index/configuratie voor een bin bestand, maar hij is ook niet echt nodig. Als het cue bestand niet lijkt te werken kun je bij het menu Virtual CD/DVD Rom->Device 0:->Mount image naar "All files" zoeken. Klik dan het .bin bestand aan en waarschijnlijk werkt het dan wel.
Hmm. Wat voor melding krijg je?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
neen, helaas
de vraag die nu rijst is of dit bestand uberhaubt wel 'openbaar' is
geenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Wat voor melding krijg je?
die was hetzelfdequote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien staat de filenaam in de cue verkeerd; je kan de cue openen met oa notepad; kijk even of de filename die bovenaan staat (3de regel geloof ik) klopt met de filename van de bin
Als de bin alleen ook niet wil werken, is er waarschijnlijk iets met het bestand aan de hand. BIN files werken doorgaans prima zonder CUE file.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien staat de filenaam in de cue verkeerd; je kan de cue openen met oa notepad; kijk even of de filename die bovenaan staat (3de regel geloof ik) klopt met de filename van de bin
en borstenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Oeh wat een lekker mannentopic is dit! Sport en computers![]()
Ja sinds de borsten van leonieke de avond elders doorbrengen is er weinig meer aanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Tja, ik had ook graag gezien dat het ergens anders over ging. Maar als nerds eenmaal worden aangesproken op hun vakgebied dan is het hek van de dam...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog even auto's erdoorheen jassen en het rijtje is compleet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
en borsten
al laten die foto's lang op zich wachten
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:43 schreef D.Rose het volgende:
ik ben ff uitgefrutseld [afbeelding]
Borsten en auto's?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nog even auto's erdoorheen jassen en het rijtje is compleet.
En bier natuurlijk.
Fles heeft het bier er al doorheen gejast...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Nog even auto's erdoorheen jassen en het rijtje is compleet.
En bier natuurlijk.
Is toch leuk joh.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:50 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tja, ik had ook graag gezien dat het ergens anders over ging. Maar als nerds eenmaal worden aangesproken op hun vakgebied dan is het hek van de dam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |