Ik heb het overwogenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:16 schreef tong80 het volgende:
'Tong is terug' zou leuk geweest zijn
Zolang was je toch niet wegquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:16 schreef tong80 het volgende:
'Tong is terug' zou leuk geweest zijn
Nee, die anderen hadden de afkorting vast wel goed gedaanquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:21 schreef rubbereend het volgende:
deze titel is er vast nog nooit geweest![]()
ja had hem al wel lang in de kast staan. Zeker nog een keer kijken beetje een rare filmquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:21 schreef pascalheister het volgende:
voor het eerst dos?
wel een van me favorieten
het ouwe bakkie ratelt zich te pletter voor die muziek, terwijl het voor de nieuwe geen zuchtje kost
Same here, kga FF wat afleveringen van seizoen 8 kijken die ik vandaag op dvd heb binnen gekregen.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:22 schreef clauwheee het volgende:
Mn haartjes zijn bijna droog na het douchen, ik ga Friends nog ff kijken en dan slapies doenHoolies!
Jalouzie is on the beholderquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Wat een mietje, meteen gaan huilen als je een ban hebt
kijk in de sourcequote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
staat isTong nou aanelkaar?
weer aan t werk?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:31 schreef Againzender het volgende:
mweuh
ja dusquote:
wasa isTong dan geband?quote:
neequote:
Weer zo'n nietszeggende one-liner. Logisch dat je geband wordtquote:
quote:
ik ken geen isTongquote:
kun je nagaan hoe slecht deze titel isquote:
en daar komt ook nog bij dan ban's niet worden besproken op het forum.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe slecht deze titel is
idd schandaligquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en daar komt ook nog bij dan ban's niet worden besproken op het forum.
idd schandaligquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:45 schreef SCH het volgende:
Beste FA's
Kunt u alstublieft Dos37 bannen wegens gemierenneuk op de vierkante millimier
dank u
SCH
Tis dat ik nooit PI's gebruik maar bij al die reacties bedoelde ik dezequote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:45 schreef SCH het volgende:
Beste FA's
Kunt u alstublieft Dos37 bannen wegens gemierenneuk op de vierkante millimier
dank u
SCH
dat typte ik toch, schandalig..........quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:50 schreef SCH het volgende:
het is SCHandalig, lelijke eend
ben wel wat gewend wat dat betreftquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja had hem al wel lang in de kast staan. Zeker nog een keer kijken beetje een rare film
Die is alleen al goed om zijn titel. Een goede titel is al meer dan't halve werk, hoef je hem nog niet eens voor te zien.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:20 schreef Dos37 het volgende:
net Eternal sunshine of the spotless mind gekeken. Een rare film zeg.
Of niet.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net even een registery mechanic mijn sysyeem laten checken. 428 problemen
Hopelijk doet ie het nou weer beter.
Anders helpt Tong je morgen wel even verder ermee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Net even een registery mechanic mijn sysyeem laten checken. 428 problemen
Hopelijk doet ie het nou weer beter.
51 euro. Bij CD-wow was hem nog niet goedkoper tegen gekomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben wel wat gewend wat dat betreft
zo weer wat spul gepre-orderd![]()
![]()
jij had 24 besteld zag ik? hoeveel?
Ja en nee, ze willen soms te graag iets verwijderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tsja. Of wel natuurlijk.
Dat is waar. Maar er stond vrij veel rotzooi bij. Ik ben het liever kwijt dan rijk, anders zal ik toch echt weer eens windows er opnieuw op moeten gaan zetten.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja en nee, ze willen soms te graag iets verwijderen.
Vandaar.
ik ben klaar met overzetten vandaarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:50 schreef popolon het volgende:
Zeg, als jullie nou allemaal gaan slapen dan wordt 't forum weer sneller.
Alhoewel ie nu ook weer lekker gaat.
Dat is weer een paar Mbit.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ben klaar met overzetten vandaar
Nu wel weer ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:58 schreef 9christensen het volgende:
hij gaat al wel redelijk snel
Ik weet niet beter.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze snelheid is oke!
Er zijn 206 ingelogde gebruikers en 1284 gasten aanwezigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Met maar 3 mensen op fok is het idd best te doen
Ja,mijn seizoenskaart is vandaag aangekomenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:53 schreef Suijk het volgende:
Nog iets leuks te melden, DG?
lange zijde,rond de middenlijnquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Stoer, waar zit je ergens in het stadion?
Fijn hèquote:Op donderdag 11 augustus 2005 08:47 schreef Bjoro het volgende:
Gooooood mooooooorning Hooooooools
another day at the office
koffie welquote:
quote:
Ze hebben de turbo aangezetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:50 schreef Bluezz het volgende:
Der is iets met de computer
Fok is zo snel
Eng!
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:25 schreef Againzender het volgende:
koffieapparaat aanzetten wil natuurlijk ook wel helpen als je koffie wilt
oh kutquote:
ik werk thuis vandaag, denk niet dat ik iemand zo gek krijg om dat te doen!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef Bjoro het volgende:
een collega koffie laten halen werkt vaak het best
Ruudquote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:28 schreef Bjoro het volgende:
een collega koffie laten halen werkt vaak het best
nu jij er bent wel weerquote:
haha zou dat het zijn. Mijn naam bevat wel dosquote:
En je usericon spreekt ook al niet in je voordeel.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
haha zou dat het zijn. Mijn naam bevat wel dos
woonplaats zeker ook niet in het voordeelquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:09 schreef Suijk het volgende:
En je gedrag is ook al dubieus.
Huisman! Homo!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:18 schreef Againzender het volgende:
zo, even de was in de droger mikken, en dan weer koffie
You've got that rightquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
woonplaats zeker ook niet in het voordeel
thermoskan of vers gezetquote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:18 schreef Againzender het volgende:
zo, even de was in de droger mikken, en dan weer koffie
het was ooit versquote:
een volledig mannenhuishouden vandaagquote:
O gelukkig, dan valt het SCH gehalte wel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
een volledig mannenhuishouden vandaag
straks gaan we bier drinken en met de nieuwe telefoon spelen, en in de supermarkt gaan we naar mooie vrouwen kijken
lekker vroeg thuis !quote:
Ik heb het niet gezien, er stond ook een stuk in het AD hierover:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:27 schreef SCH het volgende:
Iemand gisteren Netwerk gezien over de oorlogskinderen van Sierra Leone die met krukken voetballen. Erg indrukwekkend
[afbeelding]
http://www.ampsoccer.org/nation_sites/sierra-leone/index.htm
quote:KNVB zet Heracles uit bekertoernooi
ALMELO – Voor Heracles Almelo is het toernooi om de Amstel Cup toch al na de eerste ronde voorbij. De Almelose debutant in de eredivisie stelde in de eerste ronde tegen DCG Sergio Hellings op. De speler was echter niet speelgerechtigd omdat hij geschorst was. De KNVB besloot daarom de zege van 0-3 om te zetten in een nederlaag van 3-0.
DCG komt nu thuis uit tegen Go Ahead Eagles.
De KNVB verwijderde ook De Graafschap reglementair uit het bekertoernooi. Daar had Jeffrey de Visscher (ex-FC Twente en Heracles Almelo) wegens een schorsing niet mogen spelen tegen AFC. Dat verloor met 2-0, maar mag nu verder bekeren tegen FC Omniworld.
Wat een blunderquote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:53 schreef Dos37 het volgende:
Rondje op de kosten van Heracles dan maar![]()
![]()
![]()
haha
[..]
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=184785quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer dat ik Nova niet gezien heb dan, klinkt erg indrukwekkend.
Ah, tuurlijk.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=184785.
quote:
hij is voor Heraclesquote:
Ook, maar hij komt uit (de regio) Almelo en had dacht ik ook een seizoenskaart daar.quote:
Ah ok, dat wist ik nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 14:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook, maar hij komt uit (de regio) Almelo en had dacht ik ook een seizoenskaart daar.
hahahaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
Je gaat in Arnhem wonen....weet ik stoome fout![]()
Je bent voor NEC.....
Je krijgt een welkomst geschenk....
oa. kaartjes van Vitesse...
Arnhem is opzich niet verkeerd, mooie stad, alleen de club die er zitquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:14 schreef Lionheaad het volgende:
Je gaat in Arnhem wonen....weet ik stoome fout![]()
Je bent voor NEC.....
Je krijgt een welkomst geschenk....
oa. kaartjes van Vitesse...
Ja, was super.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede vakantie gehad Pfaf? (en goede operatie)
Gewoon door de kids laten doen johquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, hoort er ook bij. Is het enige nadeel, dat soort dingen moet je dus zelf doen, er komt geen schilder.
de andere 5 moet ik maar verkopen, maak ik nog winst ookquote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:34 schreef methodmich het volgende:
Pascal, daar word jij toch wel wijs uit?
Eigenlijk voortdurend traag hier.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:53 schreef methodmich het volgende:
De snelheid van het forum is overwegend traag, maar soms ineens snel?
Nee, tentamensquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:23 schreef methodmich het volgende:
Je hebt tussendoor stomende seks en boeiende gesprekken StarGazer?
Ben je nu een neger?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:38 schreef DeTolk het volgende:
He's Back!!
Tong nam het even allemaal iets te serieus.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:03 schreef DeTolk het volgende:
Ik heb geen zin om alles terug te lezen, maar waarom is Tong geband geweest?
Ben weer tot rust gekomenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tong nam het even allemaal iets te serieus.
Dat is goed nieuws! Zo'n ban is dus ook daadwerkelijk een afkoelperiode.quote:
Avondquote:
Hij miste twee keer ruim op 5.50, nu wel erover heen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Avond
Ik heb het niet gevolgd, wat is er gebeurd?
leuk he, hebben we al eens een Hools over volgeluld volgens mijquote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
Ben een beetje aan het spelen met dat Google Earth Maps, tering wat is dat een stoer programma zeg!
Ah, die heb ik dan gemist, maar ik wilde het toch even met jullie delen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
leuk he, hebben we al eens een Hools over volgeluld volgens mij
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hoooooooooooooooooooooooi!!!!!!!!!
* MrDoegewoon zich kapot gewerkt vandaag
Vlakbij 'Holland' toch? Mijn zus heeft een boekje met alle 36 (ongeveer?) plaatsjes die Holland heten in de USA, de schrijver is in alle plaatsjes geweest en heeft er een beschrijving van gegeven. Best geinig.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:04 schreef popolon het volgende:
Is inderdaad gaaf suijk, had m'n popo gangsta neighborhood coordinaten hier toen ook geplaatst.
WTFquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
En Suijk, dat Google Earth is gevaarlijk in verband met aanslagen, aldus onze politici.
36 maar?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vlakbij 'Holland' toch? Mijn zus heeft een boekje met alle 36 (ongeveer?) plaatsjes die Holland heten in de USA, de schrijver is in alle plaatsjes geweest en heeft er een beschrijving van gegeven. Best geinig.
Dat was de reden dat ik ging kijken wat het nou eigenlijk was.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
En Suijk, dat Google Earth is gevaarlijk in verband met aanslagen, aldus onze politici.
Het was wel op het nieuws, wellicht gaan ze het verbieden. Zo kan je de Rotterdamse haven goed zien, en aantal militaire basissen.quote:
Nee, maar dan moet je voetbalstadions zoeken op die kaart? Daar was ik ook al mee bezig.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:14 schreef pascalheister het volgende:
heb je dat Google Earth Voetbalstadion topic ook al gezien Suijk?
Ja, ik heb tijdens de space shuttle landing ook de basis opgezocht waar hij zou landen. Heel leuk om te zien dat die landingsbanen gewoon zijn doorgetrokken de woestijn in. Zelfs de nummers kan je van boven zien.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:17 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Het was wel op het nieuws, wellicht gaan ze het verbieden. Zo kan je de Rotterdamse haven goed zien, en aantal militaire basissen.
Daarom is amsterdam ook duidelijk te zien op de kaart in google earthquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:26 schreef methodmich het volgende:
Google Maps werd ook genoemd. Ze doen niets anders dan internetten, Popo.
Ja, zo'n ban van 1 uur en 22 minuten doet wonderen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:49 schreef Suijk het volgende:
Dat is goed nieuws! Zo'n ban is dus ook daadwerkelijk een afkoelperiode.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, ik heb tijdens de space shuttle landing ook de basis opgezocht waar hij zou landen. Heel leuk om te zien dat die landingsbanen gewoon zijn doorgetrokken de woestijn in. Zelfs de nummers kan je van boven zien.
Op vliegveld Valkenburg zie je b.v. ook een Orion opstijgen, ook grappig
Maar men is aan het doorslaan, in de strijd tegen de vijand kan je het beste maar zorgen dat het volk zo min mogelijk informatie krijgt. Beproefde tactiek van enkele Grote Leiders
Ik zat meer aan Hitler en Stalin te denken, maar kennelijk is dat niet zo'n grote stapquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Grote Leiders, we hebben het over Balkenende
stoer!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:59 schreef dndiek het volgende:
Rens Blom is vannaar
gegaan
hij heeft sowieso een medaille te pakken![]()
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:59 schreef dndiek het volgende:
Rens Blom is vannaar
gegaan
hij heeft sowieso een medaille te pakken![]()
Goed ook, maar ook goudquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:26 schreef rubbereend het volgende:
eindelijk wk goedwe worden nog eens een atletiekland
Ria Stalmanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:27 schreef Suijk het volgende:
Die vrouwelijke discuswerpers zijn wel lekkere wijven ook he.
Heerlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:27 schreef Suijk het volgende:
Die vrouwelijke discuswerpers zijn wel lekkere wijven ook he.
en hij kan er ook nog eens goed mee omgaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:31 schreef rubbereend het volgende:
zul je zien dat SCH meteen fan van Blom wordt, hij heeft een stok van 5 meter, daar houdt SCH wel van
hij brengt zichzelf iig tot grote hoogte ermeequote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
en hij kan er ook nog eens goed mee omgaan
De lat van Rensquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:31 schreef rubbereend het volgende:
zul je zien dat SCH meteen fan van Blom wordt, hij heeft een stok van 5 meter, daar houdt SCH wel van
De lat trilde 25 centimeter maar kwam toch weer waar ie hoort.quote:
Kan je beter downloaden huren of kopen want om nou helemaal naar las vegas te gaan...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:45 schreef dndiek het volgende:
ik ga Fear & Loathing in Las Vegas kijken!
Tot later!
nader inzien? Overwoog je het?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:55 schreef VoreG het volgende:
Bij nader inzien toch maar niet naar toe op vakantie
Lekker hollandsquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nader inzien? Overwoog je het?
haring en bitterballen op een turksterrasquote:
Rens Blomquote:
stond alles voor Lowlands al een beetje klaarquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:02 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond iedereen
Lekker naar Walibi World geweest![]()
erg gezellig..
okquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rens Blom
wereldkampioen polsstokhoogspringen
Ze waren lekker bezig!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stond alles voor Lowlands al een beetje klaar
Ken alleen Peter Jan Rensquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Rensje Rensma, de dichter, ken je die niet?
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze waren lekker bezig!
de brug was er al...
Alleen de grote tent stond er nog niet .. .de wc's al wel
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Rens klom en klom en klom
z'n sprong
vaak gedaan
was nu zo bekwaam dat
zelfs het bestaan van een nieuwe naam
weerklonk
Blom Blom Blom
wat een heldendom.
goed dat je het zegt, moet die nieuwe dvd van de Lama's nog bestellen bij BNN, als lid extra goedkoopquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:09 schreef SCH het volgende:
Pascal bestelt de DVD van het WK atletiek wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |