Ik was weer lekker bijdehand door een slotje heen aan 't postenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:46 schreef Luchtbel het volgende:
ETik zie helemaal geen geadopteerde kindjes zo op het eerste gezicht?
Hoe zie jij dat dan?
ja eigenlijk wel alleen wel leuker vind ik.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:52 schreef jessie het volgende:
Dat jochie vooraan lijkt wat donker dacht ik eerst ook. Maar zou ook door de foto kunnen komen.
Ik ken djumbo niet is dat iets k3 achtigs?
daar twijfel ik een beetje aan idd.. Z'n handjes lijken ook wel aardig donker..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 19:54 schreef Luchtbel het volgende:
Komt dat niet door die pet?
Bluezz,quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Moussy, zoals elk jaar een dikke sterkte kus voor ons![]()
Yep zoiets... ze zou vandaag 20 geworden zijn, dát spookt er steeds maar door mijn hoofd, ongelofelijk toch?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:51 schreef moussy het volgende:
Dit jaar gaat het me eigenlijk een beetje aan me voorbij. Nou ja, ik voel me niet dramatisch of jankerig of zo, kweenie hoe ik dat uit moet leggen.
Tis ook eigenlijk een hartstikke debiele dag, er is op die dag een kind geboren, maar het kind is niet jarig. Nou ja, bla en zo![]()
Geen beren in beeld a.u.b.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:26 schreef easy-going het volgende:
Censuur
ff zwaaien naar E.T. en Lois hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |