u had een gevalletje waterschade zei u?
![]()
Ik kwam thuis van m'n werk en zag midden op de vloer een plasje liggen. Mijn eerste gedachte 'zeker weer zo'n k*tkat in huis zitten zeiken
![]()
' Alleen het plasje bleek water.. Bij het opdweilen zag ik verderop ook waterliggen en onder de speelgoedkist lag nog veel meer water
![]()
Alle muren en plafonds waren droog. Nu hebben wij dus het vermoeden dat het water door de vloer omhoog komt
![]()
(de kleine plasjes water lagen ook precies op de naden van 't laminaat). En we hadden ons al eens eerder afgevraagd hoe 't toch kwam dat sommige naden harstikke bol stonden
![]()
Dat wordt maandag de woningstichting bellen. Ten eerste ziet de vloer er nu echt niet meer uit (de toplaag is op een plek helemaal afgebladderd) er staan diverse naden bol en de ondervloer zal ook wel helemaal verrot zijn. En dit was redelijk goedkoop kliklaminaat, dat krijg je er nooit meer strak in als je bij gaat leggen. En ten tweede, ik vrees dat de hele betonnen vloer gewoon zeiknat is
![]()
laat ze daar bouwtechnisch maar een oplossing voor zoeken. (kwam me laatst ook toevallig ter ore dat er hier geen drainage onder de huizen schijnt te liggen).
Toen toch maar even naar boven, we hadden tenslotte vanmorgen de ramen op de slaapkamers niet dichtgedaan
![]()
Saskia d'r kamertje viel wel mee, daar lag wel wat water op 't laminaat, maar dat was zo weg... Op onze slaapkamer is de vloerbedekking dus zeiknat
![]()
Het is helemaal doorgetrokken over een lengte van zo'n 2,5 meter en dan nog om het bed heen..
Ik heb weer een klusje dit weekend... handdoeken wassen die we gebruikt hebben om te dweilen/vocht uit de vloerbedekking halen..
Had ik al gezegd dat ik baal?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.